關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1221#
發表於 07-8-14 10:05 |只看該作者
我都唔知仲會唔會變架:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

原文章由 雪文 於 07-8-13 19:51 發表
Love,唔緊要. 唔該晒你

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1222#
發表於 07-8-14 10:06 |只看該作者
MORNING
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 10:04 發表
MORNING

Rank: 8Rank: 8


17382
1223#
發表於 07-8-14 10:06 |只看該作者
做咩上唔到BK
IT又攪機


[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 20:05 發表
Love, hoganma, Nov :

明天我同come上唔到BK, 靠你三個支撐大局.  不過都唔好講太快, 等我唔好

Rank: 8Rank: 8


17382
1224#
發表於 07-8-14 10:08 |只看該作者
返咁早


原文章由 novemberwm 於 07-8-14 09:33 發表


Yes........返8:30am.....
你返九點.. 返邊頭ar ? 你 ??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1225#
發表於 07-8-14 10:08 |只看該作者
雪文放假ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 10:06 發表
做咩上唔到BK
IT又攪機


[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 20:05 發表
Love, hoganma, Nov :

明天我同c ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1226#
發表於 07-8-14 10:10 |只看該作者
我地唔同班啦:-| :-|
你個FD同你亞仔一班嗎
是否上次一齊去睇派彩果位
唔知KATIEMA咩班呢



原文章由 hoganmama 於 07-8-14 10:06 發表
MORNING  

Rank: 8Rank: 8


17382
1227#
發表於 07-8-14 10:11 |只看該作者
我無溫書

原文章由 hoganmama 於 07-8-14 10:08 發表
雪文放假ar

Rank: 8Rank: 8


17382
1228#
發表於 07-8-14 10:12 |只看該作者
我做一陣野先,一等再過來

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1229#
發表於 07-8-14 10:15 |只看該作者
ar, 上次個個lor, 我仔最friend gei同學仔黎gar, 最好係我同佢媽咪都傾到計ma

katiekma囡囡1A ar, how about kt8001?
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 10:10 發表
我地唔同班啦:-| :-|
你個FD同你亞仔一班嗎
是否上次一齊去睇派彩果位
唔知KATIEMA咩班呢

Rank: 5Rank: 5


3212
1230#
發表於 07-8-14 10:38 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 10:12 發表
我做一陣野先,一等再過來


Hi, love..love morning..

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1231#
發表於 07-8-14 10:39 |只看該作者
稻香(德褔)
各位參加的自行加名下去 :
24/8晚打邊爐 ~~~

come
funfun
雪文
love
ky
hoganma
novemberwm
yw
katiekma

Rank: 5Rank: 5


3212
1232#
發表於 07-8-14 10:40 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 10:12 發表
我做一陣野先,一等再過來


Morning..........

Rank: 5Rank: 5


3212
1233#
發表於 07-8-14 10:46 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-14 10:15 發表
係ar, 上次個個lor, 我仔最friend gei同學仔黎gar, 最好係我同佢媽咪都傾到計ma

katiekma囡囡1A ar, how about kt8001?



TKO, 都好近ar.......邊行ar.......???

Rank: 5Rank: 5


3212
1234#
發表於 07-8-14 10:47 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-8-14 10:39 發表
稻香(德褔)
各位參加的自行加名下去 :
24/8晚打邊爐 ~~~

come
funfun
雪文
love
ky
hoganma
novemberwm
yw
katiekma

就黎一圍 la.......

[ 本文章最後由 novemberwm 於 07-8-14 11:02 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1235#
發表於 07-8-14 10:48 |只看該作者
我地3個都唔同班wor
係你亞仔有同學同班ja


原文章由 hoganmama 於 07-8-14 10:15 發表
係ar, 上次個個lor, 我仔最friend gei同學仔黎gar, 最好係我同佢媽咪都傾到計ma

katiekma囡囡1A ar, how about kt8001?

Rank: 8Rank: 8


17382
1236#
發表於 07-8-14 10:51 |只看該作者
morning

你幾時簽約呀??

原文章由 novemberwm 於 07-8-14 10:38 發表


Hi, love..love morning..

Rank: 8Rank: 8


17382
1237#
發表於 07-8-14 10:52 |只看該作者
morning

原文章由 funbabyhk 於 07-8-14 10:39 發表
稻香(德褔)
各位參加的自行加名下去 :
24/8晚打邊爐 ~~~

come
funfun
雪文
love
ky
hoganma
novemberwm
yw
katiekma

Rank: 5Rank: 5


3212
1238#
發表於 07-8-14 11:00 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 10:51 發表
morning

你幾時簽約呀??


25/8/2007.... 簽ar........

Rank: 5Rank: 5


2065
1239#
發表於 07-8-14 11:17 |只看該作者
Hi Morning,

我地3個都吾同班, 好鬼失望

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-14 10:48 發表
我地3個都唔同班wor
係你亞仔有同學同班ja

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1240#
發表於 07-8-14 11:18 |只看該作者
係啦
原文章由 katiekma 於 07-8-14 11:17 發表
Hi Morning,

我地3個都吾同班, 好鬼失望
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖