關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2422
1201#
發表於 07-6-11 00:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽咪:

嘩...真係要比個"獎"你呀 , 我正想問你兩個小朋友有無去補習, 點知你就話唔主張補習, 不過睇怕我就無你咁犀利喇, 因為我本身知識有限, 所以一發覺再無能力教時, 我就會安排佢去補習, 而我老公就主張搵一個可以應付到各科的老師上門補習, 因為佢細個時都係由一位中年女人教她的, 仲教埋佢平時做人0既道理tim 呀
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


532
1202#
發表於 07-6-11 11:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

ALKYNG

     你幾時會知道將天的消息呀 ? 亞女當日面試如何 ?

Rank: 5Rank: 5


2422
1203#
發表於 07-6-11 11:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽咪:

thank you 呀, 多謝你0既分享呀 , 我會盡力架喇.

kiukiubb:

7月3日就會有消息, 而阿女當日面試都ok, 佢都話d試題識做, 而面試時都有同師一問一答, 最後睇圖講故事個part佢都識得同番我講, 咁我相信當時佢都表達到比老師知, 所以我自己會比阿女合格先, 最重要係佢平時唔多同人講早晨的, 個日佢竟然記得同老師講早晨, 我已經覺得好安慰架喇
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


532
1204#
發表於 07-6-11 11:52 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

     咁咪好囉 , 你可以放心啦 , 亞女咁叻女 ,入讀將天一定冇問題 , 你準備定啦!

Rank: 5Rank: 5


2422
1205#
發表於 07-6-11 11:55 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kiukiubb:

thank you 你0既支持     
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
1206#
發表於 07-6-11 12:01 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

老實講, 見到Q太郎媽咪所描述的將天, 比我想像之中還要辛苦, 但我覺得你一定可以勝任有餘.

上咗小學之後, 我都要加油, 加油...., 大家一起努力.

Rank: 5Rank: 5


2422
1207#
發表於 07-6-11 12:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

我都係呀, 睇到佢咁講真係有d擔心應付唔來, 我比你地優勝之處, 我唔駛返工, 時間上容易配合個女, 其他0既野就要睇阿女自己0既做化喇, 不過我都會同阿女講定, 讀小學時係同幼稚園唔同, 會辛苦少少.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 2


39
1208#
發表於 07-6-11 13:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會


hayamama,tabotabo,

    我昨天都有去呀, 我坐响右前排, 校長說今年中文科全都是用普通話嗎?



hayamama 寫道:
alkyng,reneemama,tabotabo,
嗚嗚... ~ 好開心呀!我終於有第一個好消息:就係今日面試梁潔華成功,仲即場聽埋佢地嘅小一講座,你地係咪座上客呀?我地一家三口坐係第一行;中場呀女話要去洗手間,我就披住紫色披肩帯佢係旁邊行出去...
不過話時話,我覺得呢間學校嘅面試真係幾公平,因為佢地無問過我地攞小一抽獎嘅表格嚟睇,校長亦完全無見過家長,所有小朋友都係同一時間進入一個課室由一位主任及下任校長一次過用玩遊戲嘅形式面試,大約廿分鐘左右,主任就把三位小朋友帯番出來給家長,相信呢幾位應該係落選了,跟住主任就同淨底落嚟嘅家長講,話如無意外,淨底落嚟嘅小朋友都會係入選的了,還邀請我們參加小一講座tim...
  

Rank: 4


988
1209#
發表於 07-6-11 14:20 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我仔中咗馮個日我都有咁想過,有d擔心讀唔嚟,
不過我在想,如果一間小學真係咁唔全面,成績唔得就唔理,
咁再讀落去都唔好啦,所以我覺得自己比心機照顧仔仔既學業
先至再想啦,見蕉拆蕉      又可能係自己想多咗   

Rank: 4


988
1210#
發表於 07-6-11 14:24 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽咪

你又真係好辛苦喎,又返工又照顧二個小朋友既學業,好野,,加油   

alkyng

其實我朋友個仔讀保良陳日小學,佢一早都話我知佢間小學,默書係一課讀默一課背默,英文一樣咁多,重有快樂默書,你知點快樂法    就係突擊默書,      ,,,個D數學己經教僅 )( 數,真係讀到暈 我都己經做晒心理準備
要應戰,     

Rank: 4


532
1211#
發表於 07-6-11 14:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽咪,alkyng ,yeeli

           c啦 , 聽你地咁講我都好驚呀 , 我又要返工 , only 工人睇住亞女, 最慘亞女係D坐唔定又冇耐性的人仔 ,都唔知佢肯唔肯自己溫習。我而家都想C , 到時我都唔知要C多幾多次先得 ?

Rank: 5Rank: 5


2422
1212#
發表於 07-6-11 14:58 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

睇來我只要同阿女同步學習, 將來佢真係學業有成的話, 我呢個阿媽都應該唔差得去邊 .

我聽日就會去報普通話班, 今個星期五就開始上堂 , 希望為左阿女我會有心機讀啦, 唔好響到發夢
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
1213#
發表於 07-6-11 15:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我都係咁想,同仔仔一同學習,一同反思,呢個係我家庭座右銘
而我老公佢都好好彩,佢既老細真係好好,成日要我老公去進修,重係公司比錢讀,佢呢論忙完手頭既野又要去返夜學,
我就無人比錢學野要自學,所以我地由仔仔K2開始就無咩睇電視,都無時間睇.

Rank: 4


988
1214#
發表於 07-6-11 15:21 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kiukiubb

你女女係咪今年升小學,升邊間??
其實個個小朋友都會無耐性,你可以用一D玩既形式同佢温習
我同仔仔初初温習時就用玩捉祺咁,行到邊就要讀一次嗰個英語生字或句子,大大下就唔洗用玩既形式,佢會習慣咗,日日要温書架.
加油

Rank: 4


532
1215#
發表於 07-6-11 15:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

       我女今年升將天小一 , 其實係揀小學前我都有問過佢讀K1和K3的班主任 , 如果揀呢間佢有冇問題 , 可唔可以HANDLE到呢 ?
2位老師都話佢絕對可以應付到的, 不過要比D壓力佢就可以 , 因為我女係D有壓力就會有表現的人仔 , 再加上我女係D唔衰得的性格 , 所以同佢呢講係冇問題 ,  況且佢係學校的成績一向都係頭3名之內 , 叫我可以放心揀呢間學校比佢 。但係我女係D只是聽老師講唔聽我地講的人 , 有時老師講一各句好過我地講十句囉 , 所以我先至咁勞氣 。

Rank: 4


988
1216#
發表於 07-6-11 15:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

kiukiubb

咁你女係讀邊間幼稚園呢?其實佢老師話佢得,咁你都可以放心,聽老師話咪好囉,有D小朋友係要人地教先好架,佢成績咁好,你放心晒     

Rank: 5Rank: 5


2422
1217#
發表於 07-6-11 16:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

你真係勁, 我一到夜晚有時都會忍唔住睇電視, 就係唔睇電視, 只要阿女見到daddy返來, 佢實會捉住dadyy玩的, 所以我都覺得d時間唔夠用呀
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


221
1218#
發表於 07-6-11 16:01 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi yeeli
我e+淨係全力以赴個細仔咋....亞女e+form 3,我已經覺得力不從心,幫唔倒佢太多,靠佢自己喇!!!

yeeli 寫道:
Q太郎媽咪

你又真係好辛苦喎,又返工又照顧二個小朋友既學業,好野,,加油   

alkyng

其實我朋友個仔讀保良陳日小學,佢一早都話我知佢間小學,默書係一課讀默一課背默,英文一樣咁多,重有快樂默書,你知點快樂法    就係突擊默書,      ,,,個D數學己經教僅 )( 數,真係讀到暈 我都己經做晒心理準備
要應戰,     

Rank: 5Rank: 5


1150
1219#
發表於 07-6-11 16:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

見你o地都選擇甘谷既學校,我開始有d擔心我女間學校會唔會唔夠競爭力呢

Rank: 4


532
1220#
發表於 07-6-11 16:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

    我女係將廣的比諾幼稚園讀。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖