關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3302
1201#
發表於 07-1-17 22:37 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp,
乜真喺咁突然嘅!!佢而家點呀??冇乜事呀??

heiheikeikei 寫道:
mp,

下!!!咁突然嘅??? 要攪幾耐呀???
凈返兩科,好快過.....
咁你今晚探唔探得老公?[quote]
cheungmp 寫道:
sorry,
無咩心情, 我老公啱啱打電話返黎話佢依家入院, 聽日做手術, 阿仔同佢講完電話      我要安撫佢, 如果唔係聽日個Maths 就真係cooler than water啦
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


3302
1202#
發表於 07-1-17 22:38 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

1F班mami,
知唔知國語科"派誦材"點解呀?

Rank: 5Rank: 5


2114
1203#
發表於 07-1-17 22:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp

我剛剛睇完細女回來, 佢OK啦. 有睇左E生, 食左葯.e生話係特效喎..不過一日要食 5次..食足5日..我見佢唔係出得好多...touch wood.. 不過就有 2 粒响個鼻到..又抓傷左..希望唔好再抓到..怕有痕就唔靚女...
亞婆就煲左好多涼茶比佢飲

其實早d出水豆冇咁辛苦, 而且唔會再出>>>>我都係甘諗, 反正都出左..甘細個..都好..

Rank: 5Rank: 5


3302
1204#
發表於 07-1-17 22:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

rn,

細女冇事就好囉。嗊出咗都好,一勞永逸啦。

Rank: 5Rank: 5


2114
1205#
發表於 07-1-17 22:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp,

佢話自己ok呀..唔使溫...其實數學.除左勁深..3個數加法d 文字題..(唔會好多題呱)..基本上佢都識計... 最多是衰唔小心..我由佢啦..估計唔會衰得太離譜呱..
雖然上次測驗無溫..又真係最低分係數學..
cheungmp 寫道:
哇~你囡囡唔洗溫數學呀?
我過唔到自己嗰關, 整左d文字題比佢做
[quote]
rubyngan 寫道:

今日無溫數學..現在她在回信比朋友仔..
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2114
1206#
發表於 07-1-17 22:50 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

ttmm.

甘, tt 有無打針呀?.. 近排真係好多人中招..
如果無...這2 日都係唔好去d多人或小朋友d地方..好d
tungtung-mama 寫道:
rn,

細女冇事就好囉。嗊出咗都好,一勞永逸啦。

Rank: 5Rank: 5


2114
1207#
發表於 07-1-17 22:55 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mc,

你好'西'利.. kec 出trip,...可以由你頂住先..
maychoi 寫道:
hhkk,
係咪zyrtec? 鼻敏感及皮膚痕用, 但都幾眼瞓.

[quote]
heiheikeikei 寫道:
rn,

kk 佢應該ok, 因為佢識係咁打比我同留言

哎呀......我有隻葯水係比出水豆時飲架...
hhkk 都一齊出左,係hh惹kk,
隻葯水人地解紹比我,好好
當年kk睇e生, 食左e生開個隻葯都係好癢....瞓唔到
後尾食左嗰支葯,佢舒服好多.......藍白色盒.Z字頭....

Rank: 5Rank: 5


3302
1208#
發表於 07-1-17 22:56 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

rn,
tt同家姐一早打咗,我驚如果佢地太細出水荳,會忍唔住用手抓,會破相。而且打咗都出的話,都唔會嗊嚴重。

Rank: 6Rank: 6


8185
1209#
發表於 07-1-17 22:56 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

ttmm,
有張紙仃左係手冊
作者係冰心 寫住(一年班集誦)
個張就係“誦材“
tungtung-mama 寫道:
1F班mami,
知唔知國語科"派誦材"點解呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1210#
發表於 07-1-17 22:58 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

多謝大家關心           

Rank: 5Rank: 5


2114
1211#
發表於 07-1-17 22:59 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hhkk,

唔該哂..早2日亞細真係痕到瞓唔到...好在現在ok了[quote]
heiheikeikei 寫道:
美菜子,

老爺話個盒寫: Zovirax

係咪一樣架???都幾貴HKD4XX.00,但食左真係減左好多痕癢
hh 無食到(我唔知)咁有惹到kk,後尾有人話我知,咁我年28就週圍搵...KLN居然無呀...要出旺角買....[quote]

Rank: 6Rank: 6


8185
1212#
發表於 07-1-17 23:02 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp,
妳家老爺乜事? :-|
cheungmp 寫道:
多謝大家關心           

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1213#
發表於 07-1-17 23:02 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

拜托大家唔好話比你地嘅囝囝囡囡知, 我驚佢地係學校問E仔, 令佢嘅心情又再起伏     

Rank: 3Rank: 3


326
1214#
發表於 07-1-17 23:04 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

tungtung-mama,

我個囡囡話集誦紙已釘左係中文書,遲d比賽,贏左果班有獎品。

mp,

唔駛太擔心,香港醫療水準很高。祝他早日康復!

Rank: 5Rank: 5


3302
1215#
發表於 07-1-17 23:04 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hhkk,
作出地氈式披索後.....都喺冇喎,唉....
嗊張紙有乜用

Rank: 5Rank: 5


2114
1216#
發表於 07-1-17 23:05 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

kec,

嘩..真係聽都..心痛..好在kc依家肥肥白白..健健康康[quote]
Cassey 寫道:
亞囡響4歲嗰年要入醫吊針, 因過濾性病毒入口, 完全飲唔到水, 食唔到奶, 我擔心佢脫水抽根,

Rank: 5Rank: 5


3302
1217#
發表於 07-1-17 23:07 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

happybean, hhkk,

終於找到了,tt也是釘左係中文書度。

happybean 寫道:
tungtung-mama,

我個囡囡話集誦紙已釘左係中文書,遲d比賽,贏左果班有獎品。

mp,

唔駛太擔心,香港醫療水準很高。祝他早日康復!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1218#
發表於 07-1-17 23:07 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

身體有個地方發炎含濃, 要做手術放濃, 都唔知點解會咁, e生話係細菌感染 :cry:
[quote]
heiheikeikei 寫道:
mp,
妳家老爺乜事? :-|

Rank: 5Rank: 5


4515
1219#
發表於 07-1-17 23:07 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

ttmm,

誦材即係---你摷吓呀仔本語文課本...响頭一頁釘左張紙...寫住一年級集誦ge....你睇吓搵唔搵到~~~若果搵唔到我e比你~~~
tungtung-mama 寫道:
1F班mami,
知唔知國語科"派誦材"點解呀?

Rank: 5Rank: 5


3302
1220#
發表於 07-1-17 23:08 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp,
冇問題,TT唔知。你老公仲セ呀?

cheungmp 寫道:
拜托大家唔好話比你地嘅囝囝囡囡知, 我驚佢地係學校問E仔, 令佢嘅心情又再起伏     
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖