關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
1201#
發表於 07-6-13 23:54 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,

computer 係 exam,唔係評估喎!

Rank: 5Rank: 5


3218
1202#
發表於 07-6-14 10:03 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs & agnes, 吾好話你地, 我個囡囡都無溫. 昨晚6:00上cambridge yle. eng 評估都吾怕, 衰左咪衰左law. 起碼佢都知驚, exam著緊d. 至於computer, 佢話佢自己應該識, 咁又信佢一次. 不過, 普通話就死拉, oral 好深, 我都有d字吾識讀. 張paper又比番佢......

Rank: 5Rank: 5


1178
1203#
發表於 07-6-14 10:43 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,

咩事呀? 普通話有paper 咩?
淨係前日有一張甚麼用來讀比mami聽給評語,之前都試過一次,但唔係exam 用架喎!
我教咗亞仔讀第3及第4聲。

Rank: 5Rank: 5


3218
1204#
發表於 07-6-14 12:01 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我起初都吾知. 我問kitty, 後面果頁(紅花)係吾係上學期 oral exam ? 佢又話係..... 我又見手冊寫, 吾知星期幾test oral. 你就好拉2fungs, 我連4聲都吾識分, 上星期去報普通話, 老師話佢4聲吾識, 但係bpmf個d佢就識. 所以都係由頭學起. 我依家都吾知比佢一對一好 or 一group人上. 你比d意見我拉!  
該用戶已被刪除

1205#
發表於 07-6-14 12:42 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3218
1206#
發表於 07-6-14 13:00 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Hi 民民&媽媽, 依家有個內地老師會到我屋企教. 我打算try幾堂先. 如果小班上堂果d, 要我返屋企再跟番.最慘自己都吾識, 想跟都跟吾到. 都係只差$100. 我又吾駛搭車出去. 最重要係我可以見到上堂係嘜環境. 佢話有中文大學國家語委會2級cert. 我同佢傾電話, 好明顯係內地人.

Rank: 5Rank: 5


3218
1207#
發表於 07-6-14 16:39 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs & agnes, 知吾知派番中文評估係嘜嘢環境? 我個kitty吾敢講, 又話要番屋企先睇. 我好驚呀!  
我覺得佢好似好吾開心咁! 我怕佢自己比壓力自己....

Rank: 5Rank: 5


1178
1208#
發表於 07-6-14 17:23 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
THOMAS 中文評估 9X 呀!
EXAM 咁好就好la~

Rank: 4


506
1209#
發表於 07-6-14 18:55 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Alki 7X 分,錯D重組/改寫句子,5分5分咁扣,佢平時做功課都係自己做,好少錯嘅!比佢激死!!

Rank: 5Rank: 5


1178
1210#
發表於 07-6-14 19:06 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,
臨場表現唔好,希望exam 做返水準出來la.

Rank: 4


506
1211#
發表於 07-6-14 21:09 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs / kittymummy,
請問知唔知明天是否普通話口試&筆試,thanks!!

Rank: 4


506
1212#
發表於 07-6-14 21:14 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

亞女話今日 Computer 筆試唔夠時間做(全班得佢同另一個同學),我驚佢好似上學期咁,extend 咗時間都做唔完! 我嚇佢,如果今次考試做唔晒,嗰晚就企喺度瞓,死未?

Rank: 5Rank: 5


3218
1213#
發表於 07-6-14 23:08 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我以為kitty今次吾合格, 所以吾敢同我講. 今晚睇番都係7x分,都吾知點解咁緊張. 佢又係錯重組+閱讀理解. 可能上次評估吾合格拉(59分). 呢個真係傻b, 我都未緊張, 反而佢緊張!?

agneshwh 寫道:
Alki 7X 分,錯D重組/改寫句子,5分5分咁扣,佢平時做功課都係自己做,好少錯嘅!比佢激死!!

Rank: 5Rank: 5


3218
1214#
發表於 07-6-14 23:12 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

吾知喎! 不過知都無用拉, 我又幫佢吾到....

agneshwh 寫道:
2fungs / kittymummy,
請問知唔知明天是否普通話口試&筆試,thanks!!

Rank: 5Rank: 5


1178
1215#
發表於 07-6-14 23:12 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,
照計考普通話筆試應該會有通知!
不過我諗可能開始係考口試。
嘩! 原來我個仔第一至第四聲個符號都唔知,我平時冇同佢溫過,今日先知佢差得咁勵害。今次考試都係算數,等佢二年班再跟好佢d普通話。

kittymummy,
我都想學普通話,但帶佢出入有d困難, 我諗住自已教住先,睇下進度再算。

Rank: 5Rank: 5


1178
1216#
發表於 07-6-14 23:14 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,
照計考普通話筆試應該會有通知!
不過我諗可能開始係考口試。
嘩! 原來我個仔第一至第四聲個符號都唔知,我平時冇同佢溫過,今日先知佢差得咁勵害。今次考試都係算數,等佢二年班再跟好佢d普通話。

kittymummy,
我都想學普通話,但帶佢出入有d困難, 我諗住自已教住先,睇下進度再算。

Rank: 5Rank: 5


3218
1217#
發表於 07-6-14 23:17 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

等我個kitty上左幾堂之後, 我再話比你地知嘜嘢環境. 個老師係上門教(到我屋企), 佢係住大角咀......

Rank: 5Rank: 5


1178
1218#
發表於 07-6-14 23:28 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
不過,我屋企好細,又多小朋友,好難單對單學...
學你話齋, 出去上堂返來又要自已教。
我自已唔係好識,都係睇書d符號發音,最重要亞仔肯自已放膽講,佢成日"練"住條喉嚨講,好難發音自然,要慢慢再教返好,寫1-4聲唔難學,係到併音先至難d。

Rank: 5Rank: 5


1178
1219#
發表於 07-6-14 23:29 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

個普通話老師係未人介紹架?

Rank: 4


506
1220#
發表於 07-6-14 23:35 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs,
妳都可以自己教少少,但我D普通話就完全唔掂。我曾經常試講,我D同事都頂唔順,叫我唔好再講!

Kittymummy,
Kitty 幾時開始上呀?我都想比Alki 單對單咁學,價錢方面怎樣?可否介紹比我?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖