關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


605
1201#
發表於 08-3-5 13:53 |只看該作者
....... 我記得次前好似問過老師,好似話唔駛特登去溫書,.....  太多好似,我都唔係好肯定!

cankan

Rank: 4


605
1202#
發表於 08-3-5 13:57 |只看該作者
joeytcy,

d 相係咪有做型架?個 package 係點架?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1203#
發表於 08-3-5 14:33 |只看該作者
cankan,
老師又係話唔駛特別溫書, 所以我咪問下你地係咪真係唔溫囉?

不過今次我都唔打算同佢溫喇, 我今日淨係remind佢, 老師問乜都要大聲d答, 尤其英文老師, 免得又話聽唔到阿女答乜而當佢唔識呀! 激氣!


原文章由 CanKan 於 08-3-5 13:51 發表
麥要溫書既咩?我冇做依個動作喎!

cankan

Rank: 4


850
1204#
發表於 08-3-5 21:59 |只看該作者
nancyson, 歡迎歡迎

Rank: 4


850
1205#
發表於 08-3-5 22:03 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-3-5 14:33 發表
cankan,
老師又係話唔駛特別溫書, 所以我咪問下你地係咪真係唔溫囉?

不過今次我都唔打算同佢溫喇, 我今日淨係remind佢, 老師問乜都要大聲d答, 尤其英文老師, 免得又話聽唔到阿女答乜而當佢唔識呀! 激氣!


...

下...又評估....OH...NO....
我唸都係要COPY本手冊先得...

Rank: 5Rank: 5


4411
1206#
發表於 08-3-5 22:25 |只看該作者
oh no, 你原來唔知要評估??????! 我暈喇!

原文章由 joeytcy 於 08-3-5 22:03 發表

下...又評估....OH...NO....
我唸都係要COPY本手冊先得...

Rank: 4


850
1207#
發表於 08-3-5 22:33 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-3-5 08:59 發表
joeytcy,
到時記得畀我地睇下呀! 話時話, 貴唔貴呀? 幾多錢包幾多張相呀?


其實係兩星期前...係寶林第三期做promote....當日係個到即場影..有兩套衫兩個造型....$99送兩張5R....大約影左20多張到啦..
跟住加50可以約去影樓影...3個造型....跟2張2R....3張3R...1張
5R...呢兩次加埋影左共94張相.....中間講價D野唔講...最後我地
Deal 左...........1本21張3R相薄連coating(即壓紋)....全部4R相...及相底(VCD)...2張5R..6張2R同埋1張8R....成為2000個大洋....

Rank: 4


850
1208#
發表於 08-3-5 22:36 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-3-5 22:25 發表
oh no, 你原來唔知要評估??????! 我暈喇!


HEHE....之前我又睇個阿女本手冊...望個幾時做D咩...不過幾日後都唔記得晒LOU....

Rank: 5Rank: 5


4411
1209#
發表於 08-3-5 22:51 |只看該作者
嘩, 都唔平喎...我指埋單果陣呀!

原文章由 joeytcy 於 08-3-5 22:33 發表


其實係兩星期前...係寶林第三期做promote....當日係個到即場影..有兩套衫兩個造型....$99送兩張5R....大約影左20多張到啦..
跟住加50可以約去影樓影...3個造型....跟2張2R....3張3R...1張
5R...呢兩次加埋影左共94 ...

Rank: 4


850
1210#
發表於 08-3-5 23:08 |只看該作者
原文章由 十月媽咪 於 08-3-5 22:51 發表
嘩, 都唔平喎...我指埋單果陣呀!



其實係架....初初佢比1880只係得4R相炸(當然佢有講其它PACKAGE)....跟住我地一路話只係要1本3R相薄(當時係1200)......跟住講下講下...我老公話1880就要呢D呢D..(即我地要左個D)....再加多兩舊做埋COATING...
不過講真...係香港影...都要預佢劏...我地未睇相前預左要成仟蚊...
加下都超晒BUDGET。。。


295
1211#
發表於 08-3-6 00:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4411
1212#
發表於 08-3-6 07:37 |只看該作者
nancyson,
咁你仔仔下午班, 雲姨實睇得掂既, 放心啦, 上晝有成二十人 (N1生至小學生), 雲姨同華姨 (上晝有兩個姆褓)都睇得掂, 放心啦!


原文章由 nancyson 於 08-3-6 00:16 發表
決定坐胡叔叔車,因為平小小,不過,缺點是沒有安全帶,希望車內那褓姆在車內可小心看管那6個小朋友。

Rank: 5Rank: 5


4411
1213#
發表於 08-3-6 07:38 |只看該作者
joeytcy,
我地做父母就係咁架喇, 見到人地影到自己個女靚一靚, 又點會忍得住手丫, 其實二千蚊, 影到靚相, 又確係畀多多錢都願既!

原文章由 joeytcy 於 08-3-5 23:08 發表



其實係架....初初佢比1880只係得4R相炸(當然佢有講其它PACKAGE)....跟住我地一路話只係要1本3R相薄(當時係1200)......跟住講下講下...我老公話1880就要呢D呢D..(即我地要左個D)....再加多兩舊做埋COATING...
不過 ...

Rank: 4


605
1214#
發表於 08-3-6 13:52 |只看該作者
十月媽咪:

亞女尋晚同我講,佢話上英文堂既時候,只係留番一組係課室,其他兩組就出去玩,唔知係咪禁樣分開做評估?

cankan

Rank: 4


605
1215#
發表於 08-3-6 14:11 |只看該作者
joeytcy,

其實除左手冊最底果頁有提過評估之外,上星期學校再發左一張通告俾家長,係要睇完簽番去果種;除左講評估,重有提到4月19日係家長日添。

cankan

Rank: 4


605
1216#
發表於 08-3-6 14:15 |只看該作者
joeytcy,

有相記得俾我地睇,睇完唔知會唔會忍唔住同亞女去影番次!

cankan


295
1217#
發表於 08-3-6 18:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


850
1218#
發表於 08-3-6 19:10 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-3-6 14:11 發表
joeytcy,

其實除左手冊最底果頁有提過評估之外,上星期學校再發左一張通告俾家長,係要睇完簽番去果種;除左講評估,重有提到4月19日係家長日添。

cankan ...



下....唉....有通告佢地都無講....阿女又係...姑媽又係....

Rank: 4


850
1219#
發表於 08-3-6 19:22 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-3-6 14:15 發表
joeytcy,

有相記得俾我地睇,睇完唔知會唔會忍唔住同亞女去影番次!

cankan


一定會....HEHE....鬼成甘肉痛....所以都會晒下....去治療下我個何包傷痕......(岩岩我個FRIEND同我講佢都BOOK左...不過影樓係元朗...之前佢細路GER仔仔都係個度影)但未去囉相.....


如你地去影...到時我再講多D當時個SALES同我地講GER內容...
可能對你地到時同佢地DEAL...有幫助...因我唸可能影呢類相間間都會用類似手法....其實即好似影婚紗相甘....


295
1220#
發表於 08-3-7 23:07 |只看該作者

那裡可買New Welcome to English (pre-School) Activity Bk 2

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖