關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
1201#
發表於 06-11-19 22:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
1202#
發表於 06-11-19 22:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

    幫妳許個願望先 ~  妳阿仔乖 d , 唔駛阿媽甘激氣     

Rank: 3Rank: 3


210
1203#
發表於 06-11-20 13:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我同老師講阿女佢唔懂得怎樣表達她的情緒,經常忍住,由以前幼稚園到家下都係,老師話佢會死忍唔喊,到晚上訓教熟睡時就會大叫大喊,好似之前佢趺傷下巴,都係一d眼淚都無流過,又話唔痛,一路都唔敢出聲,其實點會唔驚唔痛,佢死忍唔敢和唔識表達law

Rank: 3Rank: 3


304
1204#
發表於 06-11-20 16:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1b 媽咪
唔好意思, YO YO 今天 沒有上學, 我在網上看見 中文要寫詞語 (5) 行, 請問係 邊 5 個 ?   
另 數學 工1張, 是 PAGE 幾呀 ?
我想 YO YO 今晚做, 費事明天加埋 2 日 嘅功課會好多.
THANK YOU VERY MUCH !   
^_^

Rank: 3Rank: 3


210
1205#
發表於 06-11-20 18:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

中文詞語:花兒、美、誰、春天、大地
數工是最後一頁「立體圖形變變變」

yoyo佢係唔係唔舒服?家下點呀?

Rank: 3Rank: 3


304
1206#
發表於 06-11-20 20:13 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000 寫道:
中文詞語:花兒、美、誰、春天、大地
數工是最後一頁「立體圖形變變變」

yoyo佢係唔係唔舒服?家下點呀?


2000
真係唔該哂, yo yo 衹係小小咳, 同埋有d nose 水 啫
明天可返篠架啦.
  
^_^

Rank: 2


99
1207#
發表於 06-11-20 22:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B 班媽咪:
請問你們能否開啓英語每週一篇(不知問題所在)及中文啟思網上學習能否成功進入(因學校派的密碼屬4A班,所以不能登入)!另外因天氣漸凉,可否穿冬季校服上課?
我亦見了余老師,評語亦只是各樣也要努力改善,上課不專心等等。我視之為善意教導,兼對卓禧說老師讚他如果上課再專心及不傾偈就乖啦!

Rank: 3Rank: 3


313
1208#
發表於 06-11-20 22:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo,

我都有同你一樣的問題!

All Mum,

我想問各位, 校服費是否星期三取校服時才付款? Cash or cheque?
Mingo 寫道:
1B 班媽咪:
請問你們能否開啓英語每週一篇(不知問題所在)及中文啟思網上學習能否成功進入(因學校派的密碼屬4A班,所以不能登入)!另外因天氣漸凉,可否穿冬季校服上課?
我亦見了余老師,評語亦只是各樣也要努力改善,上課不專心等等。我視之為善意教導,兼對卓禧說老師讚他如果上課再專心及不傾偈就乖啦!

Rank: 4


588
1209#
發表於 06-11-20 23:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
1210#
發表於 06-11-20 23:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
1211#
發表於 06-11-20 23:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我搵到temp account做啦......今天第一日上班.
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1212#
發表於 06-11-20 23:15 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我搵到temp account做啦......今天第一日上班.
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1213#
發表於 06-11-20 23:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

  , 係邊度番工呀, 習唔習慣呀 ?

Rank: 2


99
1214#
發表於 06-11-21 00:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪

唔該晒!就'啟思網上學習'的password問題,前幾天同校務處聯絡過,他們說會跟進,但暫未有回應。 :wink:

Rank: 3Rank: 3


313
1215#
發表於 06-11-21 09:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

返工返上午定下午呀? 會唔會影響你送飯比仔仔?

Rank: 3Rank: 3


304
1216#
發表於 06-11-21 10:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
我搵到temp account做啦......今天第一日上班.



恭喜! 恭喜 !   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
1217#
發表於 06-11-21 11:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo 寫道:
Matthew_媽咪

唔該晒!就'啟思網上學習'的password問題,前幾天同校務處聯絡過,他們說會跟進,但暫未有回應。 :wink:



啟思網上學習 我用學校比的 password 剛入到, 不過佢顯示係 三年 J 班, 真奇怪 ?   
^_^

Rank: 3Rank: 3


210
1218#
發表於 06-11-21 18:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我開到中文啟思網,不過都是寫三年j班喎

Rank: 3Rank: 3


210
1219#
發表於 06-11-21 18:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
今日做成點呀?辛苦嗎?

Rank: 3Rank: 3


210
1220#
發表於 06-11-21 18:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
Matthew_媽咪 寫道:
2000

甘學校係咪已經安排左社工見妳女女喇, 妳有冇試過俾多 d 時間同女女傾下計呀, 了解一下點解佢會甘, 會唔會細細過發生過 d 咩事, 令到佢甘樣呢   努力呀, 希望在明天呀


matthew媽咪,
阿女無題過見社工,其實阿女細細個時都係唔肯在別人面前認低,好要面子,就算係喊都呢埋至喊。同佢傾過有咩事都要講出黎,但佢都唔多肯講自己的錯事。
不過,其實比之前已經進步咗d,都會講dd,但是都要講到好似唔係佢錯晒咁。



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖