關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2238
1201#
發表於 06-6-16 16:17 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

doris880,

精英班 ~ 好大壓力架, 成日都排名架, 我驚咁樣對阿女唔係咁好. 我就唔選lu.  

Rank: 5Rank: 5


2769
1202#
發表於 06-6-16 16:35 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

柴灣培僑屬於政府津貼唔使錢,千其唔好入,程度好低
私校果間叫培僑書院,地點在沙田大圍,用國際學校模式
ckckcktina 寫道:
jj825fung,

你講既柴灣培僑~係唔係響小西灣入面啊. 係唔係私校來架?
聽講好勁下喎..

Rank: 5Rank: 5


2238
1203#
發表於 06-6-16 16:43 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna,

去左邊啊, 好掛住你啊, 你有無收到我地既pm啊... i miss you

Rank: 5Rank: 5


2769
1204#
發表於 06-6-16 16:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

柴灣明德你地要對佢改觀,因為而家返新重建係一間新校舍全日制,現在辨緊一條龍中學(希望唔好再龍斷),柴灣區黎講除柴米就輪到佢最出名
ckckcktina 寫道:
mayyeung2604,

我妹係舊生來架 - 柴灣明德, 好似無咩特別喎, 我諗你都係選北角循道好d啦. (我個人意見) 因為聽人講循道唔係咁易入架. 你自己衡量啦.  

Rank: 5Rank: 5


2769
1205#
發表於 06-6-16 16:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
使唔使錫啖先

Rank: 5Rank: 5


2238
1206#
發表於 06-6-16 16:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna,

要啊... 鍚鍚.... [img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_1016.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
1207#
發表於 06-6-16 16:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

係咩, 佢咁好架? 真係唔知喎, 失覺晒. 因為阿妹派出去d同學仔好似最好都係去筲官

Rank: 5Rank: 5


2769
1208#
發表於 06-6-16 16:55 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

每一間學校差不多都有精英班,唔驚得咁多
ckckcktina 寫道:
doris880,

精英班 ~ 好大壓力架, 成日都排名架, 我驚咁樣對阿女唔係咁好. 我就唔選lu.  

Rank: 5Rank: 5


2238
1209#
發表於 06-6-16 17:09 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

係呀, 我真係見識少,原來間間都有架. 好驚呀...   

Rank: 1


9
1210#
發表於 06-6-16 17:17 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina

你好!我小朋友係女,咁嘉諾撒好唔好,是不是活動教學,佢地升中派位如何,是不是全日班。對唔住咁多問題。

謝謝!



Rank: 5Rank: 5


1245
1211#
發表於 06-6-16 17:19 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

yo ~~~ anna_gigi 出手了 ...
相信大家都等你既答覆答得好苦了 ...
     你真係好利害喔 ... 連沙田既都知
請問查實你係咪係敎署到做架 ...   
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
1212#
發表於 06-6-16 17:55 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

memererere
嘉諾撒暫時都係上,下午校到出年先轉全日,換左校長功課少左好多
memererere 寫道:
ckckcktina

你好!我小朋友係女,咁嘉諾撒好唔好,是不是活動教學,佢地升中派位如何,是不是全日班。對唔住咁多問題。

謝謝!

Rank: 5Rank: 5


2769
1213#
發表於 06-6-16 17:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

放工啦拜拜,下次傾   

Rank: 5Rank: 5


1245
1214#
發表於 06-6-19 11:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨呀咁多位

        我想問吓咁多位媽咪 而家點同你地既k2小朋友 溫習架?
我諗有d 學校已經要k2 小朋友默書,你地點同佢溫架 ?

      請敎...請敎...  我女出年k3開始要默書了... 我驚到時
會好勞氣喔        做定準備差不多了
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


3020
1215#
發表於 06-6-19 14:42 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hello!各位媽媽,
我將會搬去北角, 但我囡囡只是今年報k1, 現在都會留意下小學的情形   
Don't worry!Be happy![/color purple]

Rank: 5Rank: 5


1245
1216#
發表於 06-6-19 15:20 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

chingbb ,

     係呀 Welcome welcome 你個係仔定女呀
我個係女,我會諗住幫佢報Canossa 係鰂魚涌
聽d前輩講唔差囉
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
1217#
發表於 06-6-19 15:35 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

大家好!!我終於返來啦. 因為星期六唔使返, 今日又late返, 所以現在先得閒上來啊. 又多左媽咪加入我地啊. 歡迎你啊.      

emiluihk, anna,

好慘啊, 今朝先同細女去睇醫生, 小小流鼻水, 咳, but都唔及家姐勁, 尋晚8:30帶佢去睇醫生, 話佢發炎, 發燒, 有痰, 咳, 總之又係感冒啦. 好煩啊. 佢地一病, 我就想死啊. 又好驚. 大家小心身體啦.  

Rank: 5Rank: 5


2238
1218#
發表於 06-6-19 15:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

你阿女又係k3要默書啊, 我女又係呀, 所以都幾驚佢跟唔到啊.     咁你女使唔使寫週記啊, 我女學校要寫啊, 都唔知到時寫d咩.

我聽d高班既家長講, 由得佢地喎, 因為你同佢一齊溫, 實係好勞氣架. 由得佢地自己去溫, 到時出左分數, 好低分先話佢, 咁佢又會自動自覺努力喎...    都唔知係唔係架, 都好驚啊...   

Rank: 5Rank: 5


3020
1219#
發表於 06-6-19 15:55 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,
現在諗緊同囡囡報k1, 仲有個細佬(現在兩個月大)    
Canossa中文是什麼?
Don't worry!Be happy![/color purple]

Rank: 5Rank: 5


1245
1220#
發表於 06-6-19 16:37 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

chingbb,

     http://www.canossahk.edu.hk/
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]
‹ 上一主題|下一主題