- 在線時間
- 21 小時
- 最後登錄
- 21-9-15
- 國民生產力
- 75
- 附加生產力
- 2
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-9-22
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 19269
- 主題
- 19
- 精華
- 0
- 積分
- 19346
- UID
- 31158
 
|
Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II
Leiyuemun
早晨!係呀,好快開新PART啦,又要麻煩你
Leiyuemun 寫道:
各位早晨呀!! 睇你哋回應的進度, 我諗好快開part III
睇到你哋講去旅行D嘢, 我都好想放假呀!
kitty
我都覺得小朋友在學校去廁所好煩, 一個廁所只有幾格, 全級起碼有90幾個男仔共用該該廁, 而我個仔讀B班, 距離男廁較遠, 佢話落堂鐘響了便去排隊去廁所, 但許多時他們都只是排在隊尾 (因前面有C-F班的男仔排了隊), 於是要等好耐! 有好幾天他所帶的小食一點都無食過, 佢話每個小息好趕呀! 莫說食小食, 有時連水都飲唔到, 佢主動同我講話唔帶小食啦。 不過咁! 佢話佢每午餐都吃晒所有飯, 無浪費食品
係呀! 佢哋今個星期D課外活動取消, 連星期六都唔洸返劍橋英語, 星期六唔洗早起, 我個不仔不知幾開心!!
[quote]
kitty 寫道:
oic~
原來戶外旅行的 topic ....我好小入去..因我而家未有準備去邊,等我入去 look look 先~
hin_bb,
尋日我大女話佢等廁所時等了好耐...咁見一格廁所個門又開又關幾次..咁佢就走去睇下有冇人用緊,首先 how下度門,冇反應,咁佢想行入時,度門特然啪一聲關埋,咁佢嚇了一跳不特止,仲比個門的枴撞到了咀唇,佢返來時話個咀好痛,食野時又話掂到好痛,在學校又唔敢話比老師聽 !
我見佢咀唇有小小腫和紅左 !
細女一起身都檬檬下,我在她們未起身時拿定d 衫比佢地穿,所以佢又醒唔起是 PE堂 !
Leiyuemun,
今日我女小提琴停一次呀...你仔仔係咪都係呀?
[/quote] |
|