關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II
樓主: Leiyuemun
go

基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


19346
1201#
發表於 05-11-29 09:18 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin

你囡囡都幾大膽 d狗拉住唔怕太快呀?佢怕唔怕呀?
我諗我仔仔會驚 :

Rank: 5Rank: 5


3418
1202#
發表於 05-11-29 09:32 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

係AR, 雪山上面最凍 -10度, 咁著都已經OK, 千其唔好著羊毛底, 如果唔係, 一入室內就身痕gar la

我2次都係新年假去, 因為只有新年先放到長假.
7-8月係北海道睇薰衣草好日子,  我都好想呢d時間去, 不過都好難loo:-|

我只係upload過呢幾張相, 我得閒post d相上網比妳睇, 比d時間我
HIN_bb 寫道:
早晨!原來都唔係好多!
好!我都時去你記住比意見我呀
你覺得邊個月份去最好呀,我見人地影D花好靚呀!
你會唔會比相我地睇呀?

     
   

Rank: 5Rank: 5


3418
1203#
發表於 05-11-29 09:37 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

HIN_bb 寫道:
winwin

你囡囡都幾大膽 d狗拉住唔怕太快呀?佢怕唔怕呀?
我諗我仔仔會驚 :

佢玩第一次都撻Q gar, 不過雪地跌唔痛gar, 咪跌完再玩過law, 第2次就control得好好, 講真~ d速度都幾快gar.
佢仲同幫佢拉車隻狗好friend tim, 成日叫"Ken, come here".  開頭佢好驚d狗, 不過隻狗好純, 好聽佢話
   

Rank: 8Rank: 8


19346
1204#
發表於 05-11-29 09:42 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

睇薰衣草好呀,我都想睇呀
好呀,你得閒就整比我地睇啦,thanks!
winwin323 寫道:
係AR, 雪山上面最凍 -10度, 咁著都已經OK, 千其唔好著羊毛底, 如果唔係, 一入室內就身痕gar la

我2次都係新年假去, 因為只有新年先放到長假.
7-8月係北海道睇薰衣草好日子,  我都好想呢d時間去, 不過都好難loo:-|

我只係upload過呢幾張相, 我得閒post d相上網比妳睇, 比d時間我
[quote]
HIN_bb 寫道:
早晨!原來都唔係好多!
好!我都時去你記住比意見我呀
你覺得邊個月份去最好呀,我見人地影D花好靚呀!
你會唔會比相我地睇呀?

     [/quote]

Rank: 8Rank: 8


19346
1205#
發表於 05-11-29 09:44 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

你囡囡好叻呀,咁快就識玩
我都有少少驚狗呀 :  
winwin323 寫道:
[quote]
HIN_bb 寫道:
winwin

你囡囡都幾大膽 d狗拉住唔怕太快呀?佢怕唔怕呀?
我諗我仔仔會驚 :

佢玩第一次都撻Q gar, 不過雪地跌唔痛gar, 咪跌完再玩過law, 第2次就control得好好, 講真~ d速度都幾快gar.
佢仲同幫佢拉車隻狗好friend tim, 成日叫"Ken, come here".  開頭佢好驚d狗, 不過隻狗好純, 好聽佢話 [/quote]

Rank: 6Rank: 6


7553
1206#
發表於 05-11-29 09:52 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

hi 早晨,
邊度有得睇winwin 女女的相呀?
我又睇

winwin,
我個女夠試過幾次欠帶書...
真係唔洗咁嬲喎...
我女尋日仲慘...我又失憶唔記得佢尋日是體育堂,冇同佢穿體育衫,攪到比老師罰企,又冇得玩,好慘呀!
大女尋日就去廁所時比同學大力關門撞到個咀呀...一陣打比學校了解下先...你地會唔會好似我咁打比學校呀?(學校會唔會覺得我好麻煩呢 ?)
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
1207#
發表於 05-11-29 09:57 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

hi jacquelinechu,
其實小學是沒有分 banding 的..
我諗你意思是否升中有幾%升去 band 1 中學呀?
上年有 53%升band 1 中學,算唔錯...而且我聽高年級的家長講,這間學校的畢業生升中時在中學的表現都唔錯..
如想深入了解可上去學校個網睇下 !
基法
jacquelinechu 寫道:
請問基法小學(油塘)算唔算band 1?仲有邊間係油塘係band 1?...........基顯(油塘) & 基顯 (牛頭角) 算唔算band 1?謝謝!

我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
1208#
發表於 05-11-29 09:58 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

kitty

早晨!你去戶外旅行,北海道個topic就見到啦,好靚女果個就係
你細囡都唔記得體育堂呀 :
你大囡無事ma!如果係我都會打去學校問下!了解咩情況!
kitty 寫道:
hi 早晨,
邊度有得睇winwin 女女的相呀?
我又睇

winwin,
我個女夠試過幾次欠帶書...
真係唔洗咁嬲喎...
我女尋日仲慘...我又失憶唔記得佢尋日是體育堂,冇同佢穿體育衫,攪到比老師罰企,又冇得玩,好慘呀!
大女尋日就去廁所時比同學大力關門撞到個咀呀...一陣打比學校了解下先...你地會唔會好似我咁打比學校呀?(學校會唔會覺得我好麻煩呢 ?)

Rank: 6Rank: 6


7553
1209#
發表於 05-11-29 10:00 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

minnie,
你仔仔女女咩事唔舒服呀?
而家好d 未呀?
果日有冇相比我地睇呀?
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
1210#
發表於 05-11-29 10:01 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

minnie

我又要睇!
你仔仔囡囡好返未呀?
kitty 寫道:
minnie,
你仔仔女女咩事唔舒服呀?
而家好d 未呀?
果日有冇相比我地睇呀?

Rank: 6Rank: 6


7553
1211#
發表於 05-11-29 10:08 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

oic~
原來戶外旅行的 topic ....我好小入去..因我而家未有準備去邊,等我入去 look look 先~

hin_bb,
尋日我大女話佢等廁所時等了好耐...咁見一格廁所個門又開又關幾次..咁佢就走去睇下有冇人用緊,首先 how下度門,冇反應,咁佢想行入時,度門特然啪一聲關埋,咁佢嚇了一跳不特止,仲比個門的枴撞到了咀唇,佢返來時話個咀好痛,食野時又話掂到好痛,在學校又唔敢話比老師聽 !
我見佢咀唇有小小腫和紅左 !
細女一起身都檬檬下,我在她們未起身時拿定d 衫比佢地穿,所以佢又醒唔起是 PE堂 !

Leiyuemun,
今日我女小提琴停一次呀...你仔仔係咪都係呀?
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
1212#
發表於 05-11-29 10:17 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

咁大囡咀唇有無流血呀?一定好痛啦!
你咁無記勝呀 :  
kitty 寫道:
oic~
原來戶外旅行的 topic ....我好小入去..因我而家未有準備去邊,等我入去 look look 先~

hin_bb,
尋日我大女話佢等廁所時等了好耐...咁見一格廁所個門又開又關幾次..咁佢就走去睇下有冇人用緊,首先 how下度門,冇反應,咁佢想行入時,度門特然啪一聲關埋,咁佢嚇了一跳不特止,仲比個門的枴撞到了咀唇,佢返來時話個咀好痛,食野時又話掂到好痛,在學校又唔敢話比老師聽 !
我見佢咀唇有小小腫和紅左 !
細女一起身都檬檬下,我在她們未起身時拿定d 衫比佢地穿,所以佢又醒唔起是 PE堂 !

Leiyuemun,
今日我女小提琴停一次呀...你仔仔係咪都係呀?

Rank: 6Rank: 6


7553
1213#
發表於 05-11-29 10:28 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

咁又冇流血..係幾痛架..!
係呀..我真係好冇記性..因為佢兩個不是同埋一日PE堂,所以有時都幾亂下 !

我去左北海渡個 TOPIC ...
搵左好耐先見到 WINWIN個女女張相..
原來得一張...
我見佢女女拉住D 狗仔..一定好好玩 ~

WINWIN,
你女女果時驚唔驚呀?
快唔快架 ?
你女女一定好開心~
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
1214#
發表於 05-11-29 10:34 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

唔緊要啦,下次唔好唔記得啦!
你囡囡真係好叻呀
見到都想去呀!
kitty 寫道:
咁又冇流血..係幾痛架..!
係呀..我真係好冇記性..因為佢兩個不是同埋一日PE堂,所以有時都幾亂下 !

我去左北海渡個 TOPIC ...
搵左好耐先見到 WINWIN個女女張相..
原來得一張...
我見佢女女拉住D 狗仔..一定好好玩 ~

WINWIN,
你女女果時驚唔驚呀?
快唔快架 ?
你女女一定好開心~

Rank: 6Rank: 6


7553
1215#
發表於 05-11-29 10:41 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

係啦...我成日大意兼失憶...你話死唔死 ~!
有時我女執完書包咁我就幫佢 CHECK 下帶齊唔齊書啦..
比我CHECK 完睇日都是欠帶XX書.比老師寫手冊..
原來佢帶了妹妹小一的書..
試過二次了,D書又一模一樣顏色唔同..成日攪錯 !~
所以一個就冇呢D問題 LA..
(不過可能只有我呢個媽媽咁烏龍,都冇第二個 LA)
最好笑簽通告我可以寫到錯哂/....
家姐果張學號寫左細妹的學號,年級,名...亂7,8糟...
係咪好攪笑 ~
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
1216#
發表於 05-11-29 10:43 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

WINWIN,
我想問你女女學校係咪都係普通話教中文堂架 ?
英文有冇 PHONICS 學呀?
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
1217#
發表於 05-11-29 10:45 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我仔仔小一,我唔知會唔會好似你咁呢
你兩個小朋友就麻煩d!
佢地D書唔係分開放咩?
真係攪笑
kitty 寫道:
係啦...我成日大意兼失憶...你話死唔死 ~!
有時我女執完書包咁我就幫佢 CHECK 下帶齊唔齊書啦..
比我CHECK 完睇日都是欠帶XX書.比老師寫手冊..
原來佢帶了妹妹小一的書..
試過二次了,D書又一模一樣顏色唔同..成日攪錯 !~
所以一個就冇呢D問題 LA..
(不過可能只有我呢個媽媽咁烏龍,都冇第二個 LA)
最好笑簽通告我可以寫到錯哂/....
家姐果張學號寫左細妹的學號,年級,名...亂7,8糟...
係咪好攪笑 ~

Rank: 3Rank: 3


448
1218#
發表於 05-11-29 10:46 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

各位早晨呀!! 睇你哋回應的進度, 我諗好快開part III  

睇到你哋講去旅行D嘢, 我都好想放假呀!   

kitty
我都覺得小朋友在學校去廁所好煩, 一個廁所只有幾格, 全級起碼有90幾個男仔共用該該廁, 而我個仔讀B班, 距離男廁較遠, 佢話落堂鐘響了便去排隊去廁所, 但許多時他們都只是排在隊尾 (因前面有C-F班的男仔排了隊), 於是要等好耐! 有好幾天他所帶的小食一點都無食過, 佢話每個小息好趕呀! 莫說食小食, 有時連水都飲唔到, 佢主動同我講話唔帶小食啦。 不過咁! 佢話佢每午餐都吃晒所有飯, 無浪費食品    

係呀! 佢哋今個星期D課外活動取消, 連星期六都唔洸返劍橋英語, 星期六唔洗早起, 我個不仔不知幾開心!!


kitty 寫道:
oic~
原來戶外旅行的 topic ....我好小入去..因我而家未有準備去邊,等我入去 look look 先~

hin_bb,
尋日我大女話佢等廁所時等了好耐...咁見一格廁所個門又開又關幾次..咁佢就走去睇下有冇人用緊,首先 how下度門,冇反應,咁佢想行入時,度門特然啪一聲關埋,咁佢嚇了一跳不特止,仲比個門的枴撞到了咀唇,佢返來時話個咀好痛,食野時又話掂到好痛,在學校又唔敢話比老師聽 !
我見佢咀唇有小小腫和紅左 !
細女一起身都檬檬下,我在她們未起身時拿定d 衫比佢地穿,所以佢又醒唔起是 PE堂 !

Leiyuemun,
今日我女小提琴停一次呀...你仔仔係咪都係呀?


Rank: 6Rank: 6


7553
1219#
發表於 05-11-29 10:47 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

HIN_BB ,
你仔仔開始派聖誕卡未呀?
我女尋日已收到兩張了...
我話咁快..都未係12月..
佢跟住尋晚趕起哂了..
今日做郵差喎~

幼稚園又尋日寄左封信來..
是畢業生聚會..
12月會攪個BBQ..
我而家仲諗緊去唔去好..
你地學校有冇架 ?
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
1220#
發表於 05-11-29 10:48 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

Leiyuemun

早晨!係呀,好快開新PART啦,又要麻煩你
Leiyuemun 寫道:
各位早晨呀!! 睇你哋回應的進度, 我諗好快開part III  

睇到你哋講去旅行D嘢, 我都好想放假呀!   

kitty
我都覺得小朋友在學校去廁所好煩, 一個廁所只有幾格, 全級起碼有90幾個男仔共用該該廁, 而我個仔讀B班, 距離男廁較遠, 佢話落堂鐘響了便去排隊去廁所, 但許多時他們都只是排在隊尾 (因前面有C-F班的男仔排了隊), 於是要等好耐! 有好幾天他所帶的小食一點都無食過, 佢話每個小息好趕呀! 莫說食小食, 有時連水都飲唔到, 佢主動同我講話唔帶小食啦。 不過咁! 佢話佢每午餐都吃晒所有飯, 無浪費食品    

係呀! 佢哋今個星期D課外活動取消, 連星期六都唔洸返劍橋英語, 星期六唔洗早起, 我個不仔不知幾開心!!


[quote]
kitty 寫道:
oic~
原來戶外旅行的 topic ....我好小入去..因我而家未有準備去邊,等我入去 look look 先~

hin_bb,
尋日我大女話佢等廁所時等了好耐...咁見一格廁所個門又開又關幾次..咁佢就走去睇下有冇人用緊,首先 how下度門,冇反應,咁佢想行入時,度門特然啪一聲關埋,咁佢嚇了一跳不特止,仲比個門的枴撞到了咀唇,佢返來時話個咀好痛,食野時又話掂到好痛,在學校又唔敢話比老師聽 !
我見佢咀唇有小小腫和紅左 !
細女一起身都檬檬下,我在她們未起身時拿定d 衫比佢地穿,所以佢又醒唔起是 PE堂 !

Leiyuemun,
今日我女小提琴停一次呀...你仔仔係咪都係呀?


[/quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖