關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1201#
發表於 05-11-17 00:21 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

good night喇~     

Rank: 5Rank: 5


3909
1202#
發表於 05-11-17 00:22 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

o甘就快d去訓啦      日日都o甘夜訓,個人好易殘o架,問你驚沒   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1203#
發表於 05-11-17 00:31 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

驚架~      你都去訓啦, 睇下星期5得唔得, 不過, 會唔會夜得滯呀? 咁咪無街行囉~     

我聽日又約左表哥食dinner, 咁咪連續踩兩晚囉~     

Rank: 5Rank: 5


3909
1204#
發表於 05-11-17 08:23 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

喂,我都想學hinhinmom    你啦    係你自己講Friday night,我仲沒決定,而加仲o甘多問題,我仲使唸o既       

Friday Stephanie去旅行,又要跳舞跳到7點,我都驚侷唔夠精神同埋出到去太夜無街行     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
1205#
發表於 05-11-17 08:34 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

我原本話搵個星期5晚果d呀, 唔係話今個架~     想下個果d呀!        但stephanie又咁夜, 換得衫, 出得去都成8點呀~    
   

Rank: 3Rank: 3


110
1206#
發表於 05-11-17 09:11 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

[size=xx-large]Good Morning!


wing530,
我唔度話我老, 梗係想我      

Rank: 5Rank: 5


3909
1207#
發表於 05-11-17 10:13 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

點解你成日唔係比人打就係比人閙o架啊 :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:  :tongue:

Rank: 5Rank: 5


2564
1208#
發表於 05-11-17 10:22 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hi
我發現你地夜晚就最熱鬧, 但反而我全日最得閒就係office hours. 放左工我就一直busy 到11:00 無時間online 同你地側計.

hinhinmom, 我雖然係嫁左9年但我18 歲就嫁啦. :wink:

fifi, 去OP 我27 Nov 又會再去, 如無意外12:15 放左芭蕾舞就飛入去. 1:00 會到.
你地幾時去我應該都OK 架.
上星期日我都係1:00 到去兒童王國唔算太多人, 只要唔好去海洋戲場個邊就唔會迫

Rank: 5Rank: 5


3909
1209#
發表於 05-11-17 10:32 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

你同hinhinmom arm arm調轉,侷要夜晚先上來o架    夜晚有麽o甘busy啊?vanna應該都好早訓著呱

Rank: 5Rank: 5


2564
1210#
發表於 05-11-17 10:42 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi
真係無事忙囉, 設到去7:30 到開飯, vanna 就一定食到8:30 先完, 跟手同佢沖涼9:00 到同玩一陣10:00 關燈陪瞓, 佢就一定最少10:30 先瞓著有時就11:00.
我邊有時間上來8 呀.

Rank: 5Rank: 5


3286
1211#
發表於 05-11-17 10:44 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

我個小朋友都重未

Rank: 5Rank: 5


3909
1212#
發表於 05-11-17 10:56 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

CARMA,

天氣凍o左不如著返自己的衫啦,費事凍親小朋友。 我唸學校會理解o既。

我今年無買校服,係上年買o左,上年係換季前都儸齊啦。

jaisy,

Stephanie的時間都同vanna差唔多,不過侷就會自己熄燈訓,唔使陪訓。所以我都係10點幾11點先會上來。之前我好少夜晚上網o架,不過撞正hinhinmom,wing530兩隻夜鬼,麽周不時上來湊下熱鬧儸           

Rank: 5Rank: 5


3286
1213#
發表於 05-11-17 11:06 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
多謝回覆,吾知點解今年會咁遲先有校服呢..好彩都算遲左涷咋..著自己衫??可以架??係呢,我見你

Rank: 5Rank: 5


2564
1214#
發表於 05-11-17 11:08 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

carma
我都未係運動服, 今日我比左條灰色長褲佢著, 衫就著夏天入面著長袖底衫+冬季外套.
我唔理佢啦, 唔通照比佢著短褲好易冷親.
至於換size, 佢比左我地後發現唔合身我第2日即刻去學校有得換.

我個女咪讀緊NC    

Rank: 5Rank: 5


3909
1215#
發表於 05-11-17 11:18 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

CARMA,

我唸唔緊要o既,同學校講下,唔同一定要著校服,凍親小朋友麽   

你唔使太緊張,我女K1讀國際班,K2先轉主流,但都完全無問題,第一次評估都叫滿意,都無話差過其他同學仔。侷好鍾意返學o架,有時請o左病假或事假,侷都唔多開心,仲教訓我話‘Miss Suen 話要返學o既哦!’     

之前有朋友仔轉去其他學校,問侷轉唔轉,話可以多d時間玩哦,侷即時喊住話唔轉,話一定要係Miss Suen班度。我女都算個好濫玩的小朋友,所以我覺得侷而加讀得都算開心。       


Rank: 5Rank: 5


3286
1216#
發表於 05-11-17 11:21 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,
我個仔仔讀NCA架,吾會吾會同你女女一班呢?係丫~未有運動服

Rank: 5Rank: 5


3909
1217#
發表於 05-11-17 11:34 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Dear all,

又有機會搞gathering啦       

我老公公司搞運動同樂日,11/12,8:00am-5:30pm,
深水埗運動場,有兒童攤位遊戲,吹氣彈床同滑梯,竟跑,同埋有明星表演(何韻詩,劉浩龍,李紫芹),明星足球隊表演賽等。

費用全免,包lunch,有5款揀。

想去的請報名,我要按人數儸飛。

Rank: 5Rank: 5


2564
1218#
發表於 05-11-17 11:35 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

carma
我個女係NCB 呀, 佢套裙真係超大肚婆feel 咋
cutting 唔得

Rank: 5Rank: 5


3286
1219#
發表於 05-11-17 11:49 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,
即係格離班~可吾可以自己用針線修一修呢~我又未見過女仔

Rank: 3Rank: 3


408
1220#
發表於 05-11-17 11:50 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

我都打電話問學校點解咁耐都未有運動服, 可 佢話因為contractor未交倒校服(4 同6碼斷貨)比佢地但巳經跟左, 大約月中有但依家仲未有, 佢叫我日日比灰色校服仔仔先, 如果有就派喎.

其實contractor未交倒校服係佢地問題, 學校應該跟進同通知家長,吾洗家長打電話問. deborah係吾係可以做好d呢
家曦仔Nelson
http://image.baby-kingdom.com/images1/bb8.gif
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖