註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-5-26 12:18 發表 if 佢唔係呾過份, 我實俾佢早d 走ga. 佢要求24 日走, 叫我唔好扣$, 咁我話你俾ticket $ la, 佢竟然request 我要照出salary (until june 5), 咁你話佢咁樣, 我點可以對佢心軟呀 ...
返回頂部
原文章由 hoganmama 於 08-5-26 12:31 發表 佢都多x餘la, 佢根本明玩野之ma
原文章由 ccbeauty 於 08-5-26 12:38 發表 我計過ga, if 我真係心軟, 聽佢up, 我總共冇咗around $2,600. 佢都低低地.
大宅
原文章由 hoganmama 於 08-5-26 12:41 發表 $多都唔係比佢la, 捐去振災la:;pppp:
男爵府
伯爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-26 12:58 發表 星期六去完游水之後我同亞女都晒黑左好多 我地果朝9點去到西貢,之後坐30分鐘船去左一個無人既島,我地係船度游去個島玩之後又游返去船度,果度D水好清,中午食下野,下午又係海中心游,亞女全程 ...
珍珠宮
原文章由 ccbeauty 於 08-5-26 13:18 發表 love, 你就happy la, 我都like 水上活動ga but 一諗起塊面就唔敢亂嚟
原文章由 phoebecyl 於 08-5-26 13:26 發表 嘩...你好叻呀游咁耐水,我又怕曬黑又唔鐘意游海水(覺得好鹽)加上泳術差真係冇諗過帶阿仔甘玩。