關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1201#
發表於 08-5-26 12:31 |只看該作者
佢都多x餘la, 佢根本明玩野之ma
原文章由 ccbeauty 於 08-5-26 12:18 發表
if 佢唔係呾過份, 我實俾佢早d 走ga.

佢要求24 日走, 叫我唔好扣$, 咁我話你俾ticket $ la, 佢竟然request 我要照出salary  (until june 5), 咁你話佢咁樣, 我點可以對佢心軟呀

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1202#
發表於 08-5-26 12:38 |只看該作者
我計過ga, if 我真係心軟, 聽佢up, 我總共冇咗around $2,600. 佢都低低地.
原文章由 hoganmama 於 08-5-26 12:31 發表
佢都多x餘la, 佢根本明玩野之ma

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1203#
發表於 08-5-26 12:41 |只看該作者
$多都唔係比佢la, 捐去振災la:;pppp:
原文章由 ccbeauty 於 08-5-26 12:38 發表
我計過ga, if 我真係心軟, 聽佢up, 我總共冇咗around $2,600. 佢都低低地.

Rank: 5Rank: 5


3212
1204#
發表於 08-5-26 12:46 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-26 12:38 發表
我計過ga, if 我真係心軟, 聽佢up, 我總共冇咗around $2,600. 佢都低低地.


唔好上佢當.......

Rank: 5Rank: 5


3212
1205#
發表於 08-5-26 12:47 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-26 12:41 發表
$多都唔係比佢la, 捐去振災la:;pppp:  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1206#
發表於 08-5-26 12:49 |只看該作者
咪係, 我去幫自己同胞唔好, 仲muk要對你咁好.
原文章由 hoganmama 於 08-5-26 12:41 發表
$多都唔係比佢la, 捐去振災la:;pppp:  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1207#
發表於 08-5-26 12:50 |只看該作者
我要去bank 先

Rank: 6Rank: 6


8125
1208#
發表於 08-5-26 12:52 |只看該作者
成朝我d xx棟晒係度...:;pppp: :;pppp: :;pppp: 仲要天氣唔太好...我今日要小心d啦

Rank: 5Rank: 5


3212
1209#
發表於 08-5-26 12:54 |只看該作者
食飯先啦 !!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1210#
發表於 08-5-26 12:58 |只看該作者
星期六去完游水之後我同亞女都晒黑左好多 我地果朝9點去到西貢,之後坐30分鐘船去左一個無人既島,我地係船度游去個島玩之後又游返去船度,果度D水好清,中午食下野,下午又係海中心游,亞女全程著住HELP生衣游,仲有幾有小朋友一齊玩,我都游左好鬼耐下,到5點先回程 好彩亞女一早做好大部份功課,星期日都只係跟一樣功課ONLY

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1211#
發表於 08-5-26 13:18 |只看該作者
love, 你就happy la, 我都like 水上活動ga but 一諗起塊面就唔敢亂嚟

Rank: 5Rank: 5


1150
1212#
發表於 08-5-26 13:26 |只看該作者
嘩...你好叻呀游咁耐水,我又怕曬黑又唔鐘意游海水(覺得好鹽)加上泳術差真係冇諗過帶阿仔甘玩。
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-26 12:58 發表
星期六去完游水之後我同亞女都晒黑左好多 我地果朝9點去到西貢,之後坐30分鐘船去左一個無人既島,我地係船度游去個島玩之後又游返去船度,果度D水好清,中午食下野,下午又係海中心游,亞女全程 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1213#
發表於 08-5-26 13:31 |只看該作者
我返黎啦, 剛去左bank入票, 好彩唔係太多人.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1214#
發表於 08-5-26 13:35 |只看該作者
love: 我唔like晒太陽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1215#
發表於 08-5-26 13:44 |只看該作者
我yesterday d 老人chi 呆又發作, 我sat bbq 剩咗d pork chop, 我白chi到c, yesterday 又走去買pork chop

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1216#
發表於 08-5-26 13:49 |只看該作者
cc: 你星期六去邊度bbq???????????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1217#
發表於 08-5-26 13:52 |只看該作者
頭先去咗bank, 佢地check 過 會退番之前d charges 俾我, around $600, but 要成個月後先有, 既然lee d $ 我冇諗過攞得返, 佢退俾我時, 等我又拎去捐咗先

[ 本文章最後由 ccbeauty 於 08-5-26 13:56 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1218#
發表於 08-5-26 13:54 |只看該作者
cc: 邊度退返600比你, why?????

Rank: 8Rank: 8


17382
1219#
發表於 08-5-26 13:54 |只看該作者
咁唔好亂嚟,果日都好晒下架


原文章由 ccbeauty 於 08-5-26 13:18 發表
love, 你就happy la, 我都like 水上活動ga but 一諗起塊面就唔敢亂嚟

Rank: 8Rank: 8


17382
1220#
發表於 08-5-26 13:58 |只看該作者
我都唔係好惦架,游去個島時我都有著住HELP生衣的因為我要睇住亞女我驚自己唔夠氣 ,之後返去海中心游我先無著住JAR

原文章由 phoebecyl 於 08-5-26 13:26 發表
嘩...你好叻呀游咁耐水,我又怕曬黑又唔鐘意游海水(覺得好鹽)加上泳術差真係冇諗過帶阿仔甘玩。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖