關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1150
1201#
發表於 07-11-14 14:54 |只看該作者
急問
  1. 有冇鐘點介紹 (好急..想今個星期五、六或日)
  2. 想問觀塘區邊間中學比較好(幫契女問)  

Rank: 8Rank: 8


17382
1202#
發表於 07-11-14 14:57 |只看該作者
真係火都來ma 唉....cy唔好唔開心啦,我地知你都好辛苦:cry: :cry:  


原文章由 雪文 於 07-11-14 14:27 硐表
嘩, 温書見到LOVE咁  ( 不過是正常的)

Rank: 8Rank: 8


17382
1203#
發表於 07-11-14 14:58 |只看該作者
你又 收工 886

原文章由 funbabyhk 於 07-11-14 14:42 硐表
我又要早出去做野,
文文,  晏 d 俾你.:D

Rank: 8Rank: 8


17382
1204#
發表於 07-11-14 14:59 |只看該作者
有d感同身受所以咪   


原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 14:34 硐表

love真係好 呀.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1205#
發表於 07-11-14 15:00 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-11-14 14:54 硐表
急問
  1. 有冇鐘點介紹 (好急..想今個星期五、六或日)
  2. 想問觀塘區邊間中學比較好(幫契女問)  

1. 無
2. st. paul, 聖潔靈, 呂郭碧鳳....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1206#
發表於 07-11-14 15:01 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 14:59 硐表
有d感同身受所以咪   

咪咁 ......

c火, 而家先3點, 好想

Rank: 8Rank: 8


17382
1207#
發表於 07-11-14 15:02 |只看該作者
1.無介紹 2.好似馬利x及張祝山




原文章由 phoebecyl 於 07-11-14 14:54 硐表
急問
  1. 有冇鐘點介紹 (好急..想今個星期五、六或日)
  2. 想問觀塘區邊間中學比較好(幫契女問)  

Rank: 8Rank: 8


17382
1208#
發表於 07-11-14 15:03 |只看該作者
sorry,我睇到comecome個post先記起唔係張祝山,應該叫聖潔靈先岩   


原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 15:02 硐表
1.無介紹 2.好似馬利x及張祝山

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1209#
發表於 07-11-14 15:06 |只看該作者
每個人都有唔同睇法,抽籤入到國語班,抽到就話公平,抽唔到又話唔公平

好似我仔派位派唔到,我夠話唔公平la,但有好多人話咁先公平wor

拔尖班,入到gei家長咪開心lor有得學多d wor,但入到讀唔到or壓力大又點呢,既然個家長咁多不滿/咁多不明白,點解唔打去學校問清楚件事係點呢
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 14:07 硐表
講亞囡學校關於分班問題 我又覺得學校咁做ok wor,讀得好果批自然會去拔尖班啦 成績中中地就無計了

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1200023&extra=page%3D1 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1210#
發表於 07-11-14 15:08 |只看該作者
呂郭碧鳳, ma ma tei ar
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 15:00 硐表

1. 無
2. st. paul, 聖潔靈, 呂郭碧鳳....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1211#
發表於 07-11-14 15:11 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 15:08 硐表
呂郭碧鳳, ma ma tei ar  

我睇過書, 話佢係band 1喎!!!
聽聞仲有一間梁式芝都好架?!?!?
蒙民偉都好, 不過唔知係咪齋男校?!?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1212#
發表於 07-11-14 15:11 |只看該作者
sorry,我無呀.

[quote]原文章由 phoebecyl 於 07-11-14 14:54 硐表
急問
  1. 有冇鐘點介紹 (好急..想今個星期五、六或日)
 

Rank: 8Rank: 8


17382
1213#
發表於 07-11-14 15:15 |只看該作者
國語班果part我諗佢地係頭果批=白老鼠,因為佢話佢囡果年得2班,咁應該係第1年攪果批呱,如果要抽籤就真係無計:cry: :cry:


拔尖班就真係睇實力,好似我囡e+咁既情況我都唔會’車’想佢入到啦:cry: :cry:


原文章由 hoganmama 於 07-11-14 15:06 硐表
每個人都有唔同睇法,抽籤入到國語班,抽籤抽到就話公平,抽唔到又話唔公平

好似我仔派位派唔到,我夠話唔公平la,但有好多人話咁先公平wor

拔尖班,入到gei家長咪開心lor有得學多d wor,但入到讀唔到or壓力大又點呢,既然個家長咁多不滿/咁多不明白,點解 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1214#
發表於 07-11-14 15:16 |只看該作者
我讀書個個年代就ma ma tei lor, 而家就唔知la

梁式芝 - band 1尾band 2 頭

蒙民偉男女校 - 中文中學,band 1尾band 2 頭,我兒甥讀緊,我家姐話,話就話中文中學,有d科中英都要讀埋,同埋好似遲d轉英中
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 15:11 硐表

我睇過書, 話佢係band 1喎!!!
聽聞仲有一間梁式芝都好架?!?!?
蒙民偉都好, 不過唔知係咪齋男校?!?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1215#
發表於 07-11-14 15:20 |只看該作者
我自己就: 都唔想亞女入倒精英班, 一來佢又唔係叻, 又懶 , 入倒咪盞考包尾果d, 而且我又唔係好多時間"篤"住佢, 我女又係受軟唔受硬的人, 我都怕自己成日 佢, 會破壞親子關係, 所以都係平平淡淡讀普通班算啦.

原文章由 hoganmama 於 07-11-14 15:06 硐表
拔尖班,入到gei家長咪開心lor有得學多d wor,但入到讀唔到or壓力大又點呢,既然個家長咁多不滿/咁多不明白,點解 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1216#
發表於 07-11-14 15:20 |只看該作者
今日好熱呀

但朝朝我送仔返學, 好涷

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1217#
發表於 07-11-14 15:25 |只看該作者
我都無諗咁多,但求唔好太差就算

我希望我可以做到求學不是求分數
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 15:15 硐表
國語班果part我諗佢地係頭果批=白老鼠,因為佢話佢囡果年得2班,咁應該係第1年攪果批呱,如果要抽籤就真係無計:cry: :cry:


拔尖班就真係睇實力,好似我囡e+咁既情況我都唔會’車’想佢入到啦:cry: :cry:


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1218#
發表於 07-11-14 15:32 |只看該作者
我想亞仔入精英班.

我囡而家超超超想做班長, 如果佢到時無得做, 我唔知佢會點:cry:

原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 15:20 硐表
我自己就: 都唔想亞女入倒精英班, 一來佢又唔係叻, 又懶 , 入倒咪盞考包尾果d, 而且我又唔係好多時間"篤"住佢, 我女又係受軟唔受硬的人, 我都怕自己成日 佢, 會破壞親子關係, 所以都係平平淡淡讀普通 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1219#
發表於 07-11-14 15:36 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-14 15:32 硐表
我想亞仔入精英班.

我囡而家超超超想做班長, 如果佢到時無得做, 我唔知佢會點:cry:

你仔谷得, 我女唔得架~~~佢好懶!!

我弟擺酒果間酒樓~康橋大廈金煌庭.

Rank: 5Rank: 5


2967
1220#
發表於 07-11-14 15:40 |只看該作者
冇揾我!:tongue:
原文章由 phoebecyl 於 07-11-14 13:46 硐表
CY... 之前同你講電話時你話你姑奶同你講上星期六她D屋企開完會再同你傾,係唔係講好左啦 。最後會點幫你呀?
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖