關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1201#
發表於 07-11-3 00:36 |只看該作者
晚安, come come.

裝咗MSN未呀, 裝咗我而家 add 你.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1202#
發表於 07-11-3 00:39 |只看該作者
今晚係元x坐到差唔多11點先走, 行返去匯景坐van仔, 原來last係11點, 仲等咗好耐先知.   好彩老公揸車返來, 車埋我哋返屋企.

今晚食得好飽, 我仔超大食, 結果三大二細食咗410元.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1203#
發表於 07-11-3 00:40 |只看該作者
come,唔使客氣, 至緊要佢鍾意, 明天話返我听.

你買咗咩呀, 八來听吓.


原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 23:16 硐表
雪文: 我代亞女多謝你!

各位: 我今日去shopping 有收穫啦!!!

一轉季就(想)身痕, 但每日湊女女+取住個大牛龜我又唔想穿高跟鞋, 真係好論盡....不過都忍唔住買左1對咁大把! ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1204#
發表於 07-11-3 09:17 |只看該作者
comecome

add埋我la
原文章由 雪文 於 07-11-3 00:36 硐表
晚安, come come.

裝咗MSN未呀, 裝咗我而家 add 你.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1205#
發表於 07-11-3 09:21 |只看該作者
Morning all!!!

我今日放工都要去shopping, 不過係要買衫比亞仔, 無咩長衫長褲

我諗住去H&M look look, then買d cheap cheap街邊貸屋企著, 當然再行下睇下有無岩我gei衫la

我尋日係giordano ladies試左條好深好深色gei貼身牛仔褲, 都幾好睇, 等我一陣再試多次, 睇下買唔買先
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 23:16 硐表
雪文: 我代亞女多謝你!

各位: 我今日去shopping 有收穫啦!!!

一轉季就(想)身痕, 但每日湊女女+取住個大牛龜我又唔想穿高跟鞋, 真係好論盡....不過都忍唔住買左1對咁大把! ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1206#
發表於 07-11-3 09:57 |只看該作者
morning!!!

HOGANMA: 我都要買返d衫,褲比亞女, 上年有好多唔啱穿啦, 褲就吊晒腳, 衫又有d窄窄地, 你睇中條褲幾$$?

雪文: 做乜你尋晚成點仲係度? 我未裝個msn, 裝左再請教你同hoganma點用!
我買左對短boots.
原文章由 hoganmama 於 07-11-3 09:21 硐表
我尋日係giordano ladies試左條好深好深 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1207#
發表於 07-11-3 10:01 |只看該作者
$425, 8折 $340, 如果返工著得價錢都ok, 同埋好似顯得有d肥, 我要再試多次先得
原文章由 come爸嘩 於 07-11-3 09:57 硐表
morning!!!

HOGANMA: 我都要買返d衫,褲比亞女, 上年有好多唔啱穿啦, 褲就吊晒腳, 衫又有d窄窄地, 你睇中條褲幾$$?

雪文: 做乜你尋晚成點仲係度? 我未裝個msn, 裝左再請教你同hoganma點用!
我買左對短boots.
...

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-11-3 10:04 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1208#
發表於 07-11-3 10:11 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-3 10:01 硐表
$425, 8折 $340, 如果返工著得價錢都ok, 同埋好似顯得有d肥, 我要再試多次先得

牛仔褲3佰幾都唔算好貴, 你覺得pat pat顯得肥是嗎? 我買左2條自己都覺pat位同脾位顯得肥架, 不過我家姐同我老公話唔係喎?!?!?

Rank: 8Rank: 8


17382
1209#
發表於 07-11-3 10:13 |只看該作者
morning all

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1210#
發表於 07-11-3 10:14 |只看該作者
係ar, 大脾位肥ar, 尋日我2個fd又係話唔肥wor
原文章由 come爸嘩 於 07-11-3 10:11 硐表

牛仔褲3佰幾都唔算好貴, 你覺得pat pat顯得肥是嗎? 我買左2條自己都覺pat位同脾位顯得肥架, 不過我家姐同我老公話唔係喎?!?!?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1211#
發表於 07-11-3 10:18 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-3 10:13 硐表
morning all

love: 尋日下午唔見人, 係咪為女女件事心煩呀??????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1212#
發表於 07-11-3 10:21 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-3 10:14 硐表
係ar, 大脾位肥ar, 尋日我2個fd又係話唔肥wor  

係咪人地唔覺而自己好覺呢???? 我同我家姐講, 要穿長身衫遮脾位, 佢話: 唔肥喎, 反而有少少修脾位效果添, 唔一定穿長身衫喎!?!?!??

Rank: 8Rank: 8


17382
1213#
發表於 07-11-3 10:26 |只看該作者
係呀,小小啦:-| :-| 不過今日好好多啦 我自己都諗過啦,一來佢可能真係有d問題(唔可以專心咁上堂),2來我都係自己跟返會好d因為平時佢自己做功課,我都只係幫佢對only,都唔知佢明唔明,3來之前個miss都唔知佢幫到d咩總之就係曬左我3個月時間


原文章由 come爸嘩 於 07-11-3 10:18 硐表

love: 尋日下午唔見人, 係咪為女女件事心煩呀??????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1214#
發表於 07-11-3 10:32 |只看該作者
我又係覺得要著長衫遮住wor
原文章由 come爸嘩 於 07-11-3 10:21 硐表

係咪人地唔覺而自己好覺呢???? 我同我家姐講, 要穿長身衫遮脾位, 佢話: 唔肥喎, 反而有少少修脾位效果添, 唔一定穿長身衫喎!?!?!??

Rank: 5Rank: 5


2065
1215#
發表於 07-11-3 10:33 |只看該作者
Morning,

點解我作晚打的野吾見曬架:tongue: :tongue:
我今天下午同亞女去表妹生日 party (M記), 佢問我佢幾時攪, 重有幾多個 week, 我話吾攪 la, 你3歲攪左la。跟住佢就揾張被蓋過頭, 响到 。整到我個心好吾舒服。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1216#
發表於 07-11-3 10:34 |只看該作者
唔專心好多小朋友都係咁gar la慢慢黎la 佢係比較naughty d lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-3 10:26 硐表
係呀,小小啦:-| :-| 不過今日好好多啦 我自己都諗過啦,一來佢可能真係有d問題(唔可以專心咁上堂),2來我都係自己跟返會好d因為平時佢自己做功課,我都只係幫佢對only,都唔知佢明唔明,3來之前個miss都唔知佢幫到d咩總之 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1217#
發表於 07-11-3 10:35 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-3 10:26 硐表
係呀,小小啦:-| :-| 不過今日好好多啦 我自己都諗過啦,一來佢可能真係有d問題(唔可以專心咁上堂),2來我都係自己跟返會好d因為平時佢自己做功課,我都只係幫佢對only,都唔知佢明唔明,3來之前個miss都唔知佢幫到d咩總之 ...

咁你而家開始自己跟下先, 如果問題仲係度, 先搵老師/社工問問啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1218#
發表於 07-11-3 10:36 |只看該作者
係屋企攪個小型gor lor
原文章由 katiekma 於 07-11-3 10:33 硐表
Morning,

點解我作晚打的野吾見曬架:tongue: :tongue:
我今天下午同亞女去表妹生日 party (M記), 佢問我佢幾時攪, 重有幾多個 week, 我話吾攪 la, 你3歲攪左la。跟住佢就揾張被蓋過頭, 响到   ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1219#
發表於 07-11-3 10:37 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-3 10:32 硐表
我又係覺得要著長衫遮住wor  

不過長身衫我得一, 兩件咋.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1220#
發表於 07-11-3 10:39 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-11-3 10:33 硐表
Morning,

點解我作晚打的野吾見曬架:tongue: :tongue:
我今天下午同亞女去表妹生日 party (M記), 佢問我佢幾時攪, 重有幾多個 week, 我話吾攪 la, 你3歲攪左la。跟住佢就揾張被蓋過頭, 响到   ...

咁你之前係咪應承左同佢去m記攪架??!?!?!?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖