註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 15:57 硐表 hognama,katiema 你地仔囡上數學堂是否如答岩老師問題會有’星星’寫係本簿度 我囡尋日話佢有6粒星wor如果夠10粒有gift ...
返回頂部
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 14:41 硐表 11月有無人有興趣去踏單車呀?????????????????? bbq?????????????????
別墅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 15:59 硐表 你返5day only 星期六我要輪住1個月返2日架
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-5 15:59 硐表 係wor, 淨係默書有100分就有1個sticker咋
珍珠宮
原文章由 novemberwm 於 07-10-5 16:06 硐表 去邊頭玩單車come ?
原文章由 irenec11 於 07-10-5 16:12 硐表 我返5day only, 不過有時星期六會返去ot, 逢紅日放假, 年尾,好彩gei會由30日下午-1月3日放新年假 ,不過仲未知今年有冇得返
原文章由 hoganmama 於 07-10-5 15:51 硐表 Photos sent. Please check e-mail
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 16:22 硐表 不過仲未知今年有冇得返 唔明
原文章由 irenec11 於 07-10-5 16:27 硐表 Sorry!應該係唔知有冇假放
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 16:18 硐表 我囡話係數學堂上堂答問題答岩就有,佢有比我睇果6粒星呀
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 16:36 硐表 每日呢個鐘數開始心掛掛,唔知又有幾多功課,亞囡有無攪事
原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 16:42 硐表 自泰國返黎, 我d暗瘡一直都未好過!!!!
原文章由 katiekma 於 07-10-5 16:37 硐表 默書100分有 STRICKER我就知,吾知幾個 STRICKER 有 GIFT架。數學就吾知,冇講過, 的星星手畫定貼紙?寫/貼在那裹。
原文章由 irenec11 於 07-10-5 16:43 硐表 relax:D
原文章由 hoganmama 於 07-10-5 16:54 硐表 [中國語文]中詞 7行 [中國語文]黙 (4)課 [英文]RW p.4 [數學]補充 p.10, 11 [數學]工 (2) [其他]1/11交回行動紀錄(2) [其他]帶餐墊及餐具