關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1201#
發表於 07-10-5 15:59 |只看該作者
wor, 淨係默書有100分就有1sticker
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 15:57 硐表
hognama,katiema

你地仔囡上數學堂是否如答岩老師問題會有’星星’寫係本簿度 我囡尋日話佢有6粒星wor如果夠10粒有gift ...

Rank: 5Rank: 5


3212
1202#
發表於 07-10-5 16:06 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 14:41 硐表
11月有無人有興趣去踏單車呀??????????????????
bbq?????????????????


去邊頭玩單車come ?

monkey 山都好玩, 有個細細的水庫仔, 附近仲好似可以bbq tim, 我個仔都好鍾意撩d monkey, 不過都係係車都或者遠距離咁

bk :tongue: :tongue: :tongue: 出得好 slow>.............

[ 本文章最後由 novemberwm 於 07-10-5 16:16 編輯 ]

Rank: 4


679
1203#
發表於 07-10-5 16:12 |只看該作者
我返5day only, 不過有時星期六會返去ot, 逢紅日放假,
年尾,好彩gei會由30日下午-1月3日放新年假 ,不過仲未知今年有冇得返
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 15:59 硐表
你返5day only 星期六我要輪住1個月返2日架

Rank: 8Rank: 8


17382
1204#
發表於 07-10-5 16:18 |只看該作者
我囡話係數學堂上堂答問題答岩就有,佢有比我睇果6粒星呀

原文章由 hoganmama 於 07-10-5 15:59 硐表
係wor, 淨係默書有100分就有1個sticker咋

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1205#
發表於 07-10-5 16:18 |只看該作者
大尾督都幾好……..
你仔仔識唔識踏附助轆單車架????????????


原文章由 novemberwm 於 07-10-5 16:06 硐表


去邊頭玩單車come ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1206#
發表於 07-10-5 16:22 |只看該作者
不過仲未知今年有冇得返 唔明


原文章由 irenec11 於 07-10-5 16:12 硐表
我返5day only, 不過有時星期六會返去ot, 逢紅日放假,
年尾,好彩gei會由30日下午-1月3日放新年假 ,不過仲未知今年有冇得返

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1207#
發表於 07-10-5 16:23 |只看該作者
hoganma,唔知點解我係公司要整大張相來print好難, 而家我同事同我搞緊.

屋企又OK wor

原文章由 hoganmama 於 07-10-5 15:51 硐表
Photos sent. Please check e-mail

Rank: 4


679
1208#
發表於 07-10-5 16:27 |只看該作者
Sorry!應該係唔知有冇假放
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 16:22 硐表
不過仲未知今年有冇得返 唔明

Rank: 8Rank: 8


17382
1209#
發表於 07-10-5 16:28 |只看該作者
我意謂無得做tim

原文章由 irenec11 於 07-10-5 16:27 硐表
Sorry!應該係唔知有冇假放  

Rank: 8Rank: 8


17382
1210#
發表於 07-10-5 16:36 |只看該作者
每日呢個鐘數開始心掛掛,唔知又有幾多功課,亞囡有無攪事

Rank: 5Rank: 5


2065
1211#
發表於 07-10-5 16:37 |只看該作者
默書100分有 STRICKER我就知,吾知幾個 STRICKER 有 GIFT架。數學就吾知,冇講過, 的星星手畫定貼紙?寫/貼在那裹。

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 16:18 硐表
我囡話係數學堂上堂答問題答岩就有,佢有比我睇果6粒星呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1212#
發表於 07-10-5 16:42 |只看該作者
自泰國返黎, 我d暗瘡一直都未好過!!!!

Rank: 4


679
1213#
發表於 07-10-5 16:43 |只看該作者
relax:D
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 16:36 硐表
每日呢個鐘數開始心掛掛,唔知又有幾多功課,亞囡有無攪事

Rank: 5Rank: 5


2065
1214#
發表於 07-10-5 16:44 |只看該作者
你有暗瘡咩, 我見吾到 bor。

原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 16:42 硐表
自泰國返黎, 我d暗瘡一直都未好過!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1215#
發表於 07-10-5 16:48 |只看該作者
我囡話儲夠10個就有gift,係用藍色原子筆晝上去打粒星,晝係作業書面的

原文章由 katiekma 於 07-10-5 16:37 硐表
默書100分有 STRICKER我就知,吾知幾個 STRICKER 有 GIFT架。數學就吾知,冇講過, 的星星手畫定貼紙?寫/貼在那裹。

Rank: 8Rank: 8


17382
1216#
發表於 07-10-5 16:49 |只看該作者
咁我又唔覺wor

原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 16:42 硐表
自泰國返黎, 我d暗瘡一直都未好過!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1217#
發表於 07-10-5 16:51 |只看該作者
我係亞囡面前辦輕鬆ja,心理唔係架,加上日日都要同時間比賽咁,真係要安排得好好先得架:-|

原文章由 irenec11 於 07-10-5 16:43 硐表
relax:D

Rank: 8Rank: 8


17382
1218#
發表於 07-10-5 16:52 |只看該作者
中國語文]詞(四)10個
[中國語文]作p.8,9
[數學]工作紙(二)
[數學]書p.44-45
[常識]作p.8,9
[常識]工(3)
[英文]GP.5Corr,P.6
[英文]PLE(P.68)(people)
[英文]RW P.1-2(Corr),P.3




[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-10-5 16:54 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1219#
發表於 07-10-5 16:54 |只看該作者
[中國語文]中詞 7行
[中國語文]黙 (4)課
[英文]RW p.4
[數學]補充 p.10, 11
[數學]工 (2)
[其他]1/11交回行動紀錄(2)
[其他]帶餐墊及餐具

Rank: 8Rank: 8


17382
1220#
發表於 07-10-5 16:56 |只看該作者
點解亞囡又咁多架

原文章由 hoganmama 於 07-10-5 16:54 硐表
[中國語文]中詞 7行  [中國語文]黙 (4)課  [英文]RW p.4  [數學]補充 p.10, 11  [數學]工 (2)  [其他]1/11交回行動紀錄(2)  [其他]帶餐墊及餐具  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖