關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1201#
發表於 07-8-13 17:00 |只看該作者
好犀利
原文章由 hermanpapa 於 07-8-13 16:04 發表
thank, but i shall take the Master of Chinese Business Law soon... being lawyer....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1202#
發表於 07-8-13 17:00 |只看該作者
你收幾點?
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 17:00 發表


就黎又話收工啦 !!

Rank: 8Rank: 8


17382
1203#
發表於 07-8-13 17:16 |只看該作者
C6岩岩打電話比我,話唔去馬來西亞
轉去泰國WOR 日期無變

SORRY,我買唔到COFFEE粉了

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1204#
發表於 07-8-13 17:20 |只看該作者
吓!!! 咁都得? 幾號去幾號返???


原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 17:16 發表
C6岩岩打電話比我,話唔去馬來西亞
轉去泰國WOR 日期無變

SORRY,我買唔到COFFEE粉了

Rank: 8Rank: 8


17382
1205#
發表於 07-8-13 17:24 |只看該作者
係啦咁都得 佢話無票返WOR(一團人)
26-30號呀
都話我咩都唔知啦

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 17:20 發表

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1206#
發表於 07-8-13 17:25 |只看該作者
淨係知有得玩就得架啦......


[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 17:24 發表
係啦咁都得 佢話無票返WOR(一團人)
26-30號呀
都話我咩都唔知啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1207#
發表於 07-8-13 17:26 |只看該作者
咁都得?! 不過泰國都好ar, 自由痕定跟團?
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 17:16 發表
C6岩岩打電話比我,話唔去馬來西亞
轉去泰國WOR 日期無變

SORRY,我買唔到COFFEE粉了

Rank: 8Rank: 8


17382
1208#
發表於 07-8-13 17:32 |只看該作者
係啦


原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 17:25 發表
淨係知有得玩就得架啦......


[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 17:24 發表
係啦咁都得 佢話無票返WOR(一團人) ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1209#
發表於 07-8-13 17:34 |只看該作者
都係包團果個FD請的只係轉左地方ONLY
我只係知道包團JA,唔知係唔係自由行


原文章由 hoganmama 於 07-8-13 17:26 發表
咁都得?! 不過泰國都好ar, 自由痕定跟團?

Rank: 8Rank: 8


17382
1210#
發表於 07-8-13 17:51 |只看該作者
又要準備啦  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1211#
發表於 07-8-13 19:51 |只看該作者
Love,唔緊要. 唔該晒你

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 17:16 發表
C6岩岩打電話比我,話唔去馬來西亞
轉去泰國WOR 日期無變

SORRY,我買唔到COFFEE粉了

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1212#
發表於 07-8-13 19:56 |只看該作者
請問係去TST稻香定德褔 ???
各位參加的自行加名下去 :


24/8晚打邊爐 ~~~
come
funfun
雪文
love
ky
hoganma
novemberwm
yw

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1213#
發表於 07-8-13 20:05 |只看該作者
Love, hoganma, Nov :

明天我同come上唔到BK, 靠你三個支撐大局.  不過都唔好講太快, 等我唔好温書温太辛苦.

Hermanpapa :

有大志, 加油

Rank: 5Rank: 5


3212
1214#
發表於 07-8-14 08:37 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 17:00 發表
你收幾點?


5:18pm.........  Morning

Rank: 5Rank: 5


3212
1215#
發表於 07-8-14 08:43 |只看該作者
[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 20:05 發表
Love, hoganma, Nov :

明天我同come上唔到BK, 靠你三個支撐大局.  不過都唔好講太快, 等我唔好

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1216#
發表於 07-8-14 08:56 |只看該作者
Morning 你咁早返工?
原文章由 novemberwm 於 07-8-14 08:37 發表


5:18pm.........  Morning

Rank: 5Rank: 5


3212
1217#
發表於 07-8-14 09:33 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-14 08:56 發表
Morning 你咁早返工?


Yes........返8:30am.....
你返九點.. 返邊頭ar ? 你 ??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1218#
發表於 07-8-14 09:58 |只看該作者
TKO ar
原文章由 novemberwm 於 07-8-14 09:33 發表


Yes........返8:30am.....
你返九點.. 返邊頭ar ? 你 ??

Rank: 5Rank: 5


2065
1219#
發表於 07-8-14 10:03 |只看該作者
24/8晚打邊爐 ~~~
come
funfun
雪文
love
ky
hoganma
novemberwm
katiekma

Rank: 8Rank: 8


17382
1220#
發表於 07-8-14 10:04 |只看該作者
MORNING
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖