關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 4


988
1181#
發表於 07-6-10 23:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽咪

聽你咁講,我都感覺到辛苦,不過今時今日既小學都係咁,大世所吹,無法,重有幾個月到我仔仔上小學到時都唔知會點,
平均分接近80分都要考二十,咁真係同九龍塘既小學相近囉.
不過盡左力就ok.   

Rank: 3Rank: 3


280
1182#
發表於 07-6-10 23:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽咪

我想問一問呀 ! 到底是馮晴或是將天谷學生呢 ? 因為老師同我說馮晴很谷學生及很嚴... 但現在聽妳說好像將天也是全統教學 ? 難道我選了兩間都是相同的學校 ?
哈哈!真難為了仔仔   

我真想知多些聖安德肋的資料?請問有沒有家長在此校讀 ? 我特然想起他是否多新移民在此校讀呢 ?

Rank: 3Rank: 3


280
1183#
發表於 07-6-10 23:26 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

ALKYNG

我第二組妳呢 ? 不過不是我帶喎 !是我老公因他每週六都不用上班我就剛相反1-6都上班...真慘 !

妳囡囡好叻呀可以告訴妳, 我問仔仔他都答不出,我想問妳囡囡說做了8張意思是有很多張待時間到便要停? 或只有8張 ? 同老師說有否問英文 及 普通話 ?

Rank: 4


988
1184#
發表於 07-6-10 23:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO
其實兩間都谷架,但馮都幾多課外活動,因馮星期三下午出去參觀,今年無咁多功課,上年一年班上學期都係二至三樣,下學期就唔知,
將天都係谷,佢今年先至減咗測同考,但都有2測2考架,
聖安德肋就一定無咁谷,

Rank: 3Rank: 3


280
1185#
發表於 07-6-10 23:38 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama


聽到妳囡囡考入梁潔華真開心 ! 那是好開始, 沒有問題,
說真如妳們真很喜歡原校那就算有什麼問題, 我想也可再叩門的到8月到不怕 ! 因我曾聽朋友說過有位家長上年後備生不成功再次叩門到8月底終於都成功入了 !

所以只要有恆心一定沒有問題的    

Rank: 3Rank: 3


221
1186#
發表於 07-6-10 23:40 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi yeeli, Miholo
馮晴谷唔谷我就唔多清楚喇....聽說馮晴升中成績不弱,我諗功課量也不少。將天如果唔係多左一科science+英數,也可能未有e+咁重磅.....haha。至於science一科,就連我亞女都話深,亞女e+係form 3喇。英數一科,我成日諗唔知係咪日後轉直資舖路呢???
總括而言,將天係一間不錯既學校,學校方面補底做得好好....我仔最弱係默書,因為範圍實在太多,平時一課背默,一課默詞語;考試仲誇張........六課詞語,四課背默,連我睇見都暈暈地架   學校會安排我仔係小息溫書,希望佢默書成績會好d。
小朋友由幼稚園升上小一,對佢地黎講係有壓力架~~我當年就是忽略了這一點,成日怪責亞仔最得不夠好...因我當時追求既係分數啊  
所以我希望各位媽咪,唔好比小朋友有太大壓力,比佢地多一點支持已是足夠了!!!!

yeeli 寫道:
Q太郎媽咪
聽你咁講,我都感覺到辛苦,不過今時今日既小學都係咁,大世所吹,無法,重有幾個月到我仔仔上小學到時都唔知會點,
平均分接近80分都要考二十,咁真係同九龍塘既小學相近囉.
不過盡左力就ok.   
MIHOLO寫道:
Q太郎媽咪
我想問一問呀 ! 到底是馮晴或是將天谷學生呢 ? 因為老師同我說馮晴很谷學生及很嚴...  但現在聽妳說好像將天也是全統教學 ? 難道我選了兩間都是相同的學校 ?
哈哈!真難為了仔仔   

我真想知多些聖安德肋的資料?請問有沒有家長在此校讀 ? 我特然想起他是否多新移民在此校讀呢 ?

  

Rank: 3Rank: 3


280
1187#
發表於 07-6-10 23:41 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI老友哈哈妳都做了很多資料喎 !
唔...妳果然有了心理準備及有做功課   

Rank: 3Rank: 3


221
1188#
發表於 07-6-10 23:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,
將天仍然是"二測三考",聽說e+既功課量已經係比以前少喎    

yeeli 寫道:
MIHOLO
其實兩間都谷架,但馮都幾多課外活動,因馮星期三下午出去參觀,今年無咁多功課,上年一年班上學期都係二至三樣,下學期就唔知,
將天都係谷,佢今年先至減咗測同考,但都有2測2考架,
聖安德肋就一定無咁谷,

Rank: 4


988
1189#
發表於 07-6-10 23:48 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽咪

將天仍然是"二測三考",唔係今年會減咩??????佢地簡介會講架????????可能我朋友聽錯
重係"二測三考" 咁咪測完又考,考完又測,

Rank: 5Rank: 5


2422
1190#
發表於 07-6-10 23:53 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

q太郎媽咪:

如果小朋友入左將天, 真係唔比壓力小朋友去追求分數, 而攪到成績唔理想, 咁學校老師會唔會有意無意間要小朋友轉校架, 你有無聽過呢d case呀
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
1191#
發表於 07-6-10 23:58 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

hehe...我估你朋友聽錯喇, 我都知佢地只係減左一次咋 .

miholo:

我係第一組呀, 阿女同我講有8張紙, 包括中英數, 最後個張係填顏色, 佢同我講唔夠時間, 所以老師話要收番時, 佢只係填左少少咋, 另外面試就單對單, 一入去老師就主動同佢講早晨, 好彩阿女都識同番老師講早晨, 之後就問, How are you? What is your name? How old are you? 平時喜歡做乜野? 放假會去邊? 阿女話去公園玩, 老師就問仲會有邊個, 跟住阿女就話, 有時會約埋表哥表弟, 其實阿女話問左好多野架, 但其他佢就唔記得左wor, 最後就係睇圖講故事.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
1192#
發表於 07-6-11 00:01 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

我鐘意馮都係因為有朋友個女讀僅,佢個女讀好好,bk有個馮
x媽咪同我傾咗論,我都覺得佢好放心小朋友係馮讀,再加上簡介會,馮既校長連輔導班同學仔既功課都攞出嚟比大家睇,呢個動作真係唔係間間學校都可以做到,又留校同小朋友玩到破相都得,我真係幾鐘意呢間學校.   

Rank: 5Rank: 5


2422
1193#
發表於 07-6-11 00:11 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

依家真係有d擔心呀, 我怕阿女真係入左將天後, 唔知讀唔讀得來呀, 又唔知我呢個阿媽應唔應付到, 又或者配唔配合到呀:-|, 我怕萬一..真係..讀唔來..., 我都唔知有無資格去後悔, 因為呢間學校係我幫佢搵的 . 但另一方面想, 如果能令佢讀得來, 咁佢將來條路或會好行d    .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
1194#
發表於 07-6-11 00:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI

收到我明白了 ! 現在只是等待答覆 ! 我今次真的清楚白了...嘻說真之前我知得太少  

ALKYNG

我剛問了仔仔老師問你平時喜歡做乜野 ? 他說星期六, 日打機    但就1-5媽媽不準打的  :-  
激C 我呢 ?

我都有心理準備了 ! 但仍有一點不死心     
ALKYNG妳知她們何時通知結果嗎 ?

Rank: 3Rank: 3


221
1195#
發表於 07-6-11 00:22 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi yeeli
妳講得無錯喎~~成日就係為默書、測驗、考試而忙過不停   其實"二測三考"都有其好處,每次範圍也可以相對減少了一些囉!!!

yeeli 寫道:
Q太郎媽咪

將天仍然是"二測三考",唔係今年會減咩??????佢地簡介會講架????????可能我朋友聽錯
重係"二測三考" 咁咪測完又考,考完又測,

Rank: 5Rank: 5


2422
1196#
發表於 07-6-11 00:26 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

miholo:

hehe...我相信老師知你仔仔無講大話 .  佢地話政府規定7月3日先可以公佈的, 到時佢地會響學校貼出來. 咁岩梁響7月11日先交書簿費, 所以我可以睇左結果先決定, 不過我知有d叩門生, 佢地派到的第一志願學校, 好早就要收書簿費, 所以佢地可能會交左先, 到7月3日公怖叩門成功, 佢地又要再交多一次.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
1197#
發表於 07-6-11 00:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽咪:

其實你真係好犀利, 本身是在職媽媽, 都可以照顧到仔仔學校d功課, 仲要平均分都有成80幾 , 我真係怕自己做不來.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


221
1198#
發表於 07-6-11 00:30 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi alkyng
至於追唔上而要退學,咁我又未聽過喎......不過亞仔果班有兩個同學(孖仔)d成績係非常非常差,睇係出年仲見唔見佢地喇!!
係咪比我d發言嚇親呢???唔使咁擔心既;我個仔都可以適應到(似乎慢左d   ),比d信心亞女喇   我原先都有妳既想法,好似害左亞仔咁,但實際我地係為佢地將來舖路o者   

alkyng 寫道:
q太郎媽咪:

如果小朋友入左將天, 真係唔比壓力小朋友去追求分數, 而攪到成績唔理想, 咁學校老師會唔會有意無意間要小朋友轉校架, 你有無聽過呢d case呀

Rank: 3Rank: 3


221
1199#
發表於 07-6-11 00:34 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi alkyng
平均分都有成80幾我就開心lu,係接近80分o者     但名次就真係好差囉....我都要一段時間先可以面對現實架     哈哈~睇返自己同亞女d小一成績表都係差唔多咋!!!!
我一向唔主張補習,亞女e+ form 3都未試過去補習架,唯有自己辛苦d喇    

alkyng 寫道:
Q太郎媽咪:

其實你真係好犀利, 本身是在職媽媽, 都可以照顧到仔仔學校d功課, 仲要平均分都有成80幾 , 我真係怕自己做不來.
  

Rank: 5Rank: 5


2422
1200#
發表於 07-6-11 00:37 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽咪:

唔係講笑架,  真係比你d發言嚇親架 , 尤其是背默, 雖然我地德x都個個星期默書, 但要背默咁多篇, 真係..,  信心呢樣野...我真係信要比小朋友架, 就算佢地做得唔好, 都要讚左先, 跟住再叫佢下次再做好d, 希望阿女真係入到, 之後都會讀得好開心, 唔會覺得好辛苦    :wink:
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖