關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六) [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1181#
發表於 07-1-17 17:00 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

同 E 仔一樣     
[quote]
heiheikeikei 寫道:

佢又話佢有check 大細佳喎
(上次又係咁講,出嚟咪又係咁錯~~ )[quote]

Rank: 5Rank: 5


4355
1182#
發表於 07-1-17 17:00 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

亞囡響4歲嗰年要入醫吊針, 因過濾性病毒入口, 完全飲唔到水, 食唔到奶, 我擔心佢脫水抽根, 拿拿聲拎左佢入院, 醫生又拿拿聲吊左包可以吊半日嘅水俾佢.....嗰包嘢名堂就係呢個...Zovirax....足足吊左5日........出院張單$$$$$       姑娘重拿拿聲收錢......慘痛嘅經歷.......因為無同亞囡買保險呀......!

[quote]
heiheikeikei 寫道:
美菜子,

老爺話個盒寫: Zovirax

係咪一樣架???都幾貴HKD4XX.00,但食左真係減左好多痕癢

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1183#
發表於 07-1-17 17:20 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

上次打嗰支唔係六歲嗰支針咩

阿仔話老師同佢地講, 張針咭要等打多支針先至派返比我地喎
[quote]
heiheikeikei 寫道:
我無收到喎

我都好想問,六歲嗰支針係學校打定自己去健康院打㗎

Rank: 6Rank: 6


8185
1184#
發表於 07-1-17 17:24 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

我印像好似唔係......
但唔太記得.....
我記得我有對過...個針名好似唔係六歲個支針....

cheungmp 寫道:
上次打嗰支唔係六歲嗰支針咩

阿仔話老師同佢地講, 張針咭要等打多支針先至派返比我地喎

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1185#
發表於 07-1-17 17:33 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hhkk,
我將"課"嗰本練集改左小小比阿仔做, 結果係               
[quote]
heiheikeikei 寫道:
mp,
我都係...我是但買左本小一練集比佢做個D"超級文字題"
未知結果.....老爺話佢食緊Tea +

Rank: 4


708
1186#
發表於 07-1-17 18:17 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

kc, hhkk,

according to the 天書, Zovirax 是醫過瀘性病毒(virus), e.g chickenpox(水豆的) 200mg x 25's ($445), 400mg x 70's ($940). 800mg x 35's ($875) (2005年出版 )

6歲針上次3/1 在校打了, 但未退回針咭及健康冊

Rank: 4


708
1187#
發表於 07-1-17 18:22 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

補充:

血管調水箹: 250mg x 5's ($2,300), kc 上次真係$$$$$, 因這只是箹$, 末計医院, 医生, 姑娘, 亞嬸, 亞叔...燈油火獵....$$$$             

Rank: 4


708
1188#
發表於 07-1-17 18:25 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp,

亞仔又睡了, 等他起身先有得溫Maths呀!     

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1189#
發表於 07-1-17 18:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

sorry,
無咩心情, 我老公啱啱打電話返黎話佢依家入院, 聽日做手術, 阿仔同佢講完電話      我要安撫佢, 如果唔係聽日個Maths 就真係cooler than water啦

Rank: 4


575
1190#
發表於 07-1-17 18:49 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp
唔好 ﹐冇事嘅冇事嘅...你要撐住呀!

cheungmp 寫道:
sorry,
無咩心情, 我老公啱啱打電話返黎話佢依家入院, 聽日做手術, 阿仔同佢講完電話      我要安撫佢, 如果唔係聽日個Maths 就真係cooler than water啦

Rank: 5Rank: 5


4515
1191#
發表於 07-1-17 19:01 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp,

唔緊要......感情呢家野....係唔以先後及認識時間黎計ge....怪唔之得我之前問過呀仔...E女係咪成日同呀TT仔玩....點知呀仔已經話:唔係喎...呀E女而家成日都同呀E仔玩呀~~

另...以呀仔所講...係有兩個女仔出貓...要去見葉主任...
cheungmp 寫道:
osmm,
係 hs 囝囝以前個女朋友仔, 記唔記得係邊個呢
tt做主禮: E仔, 你願意娶XXX為妻呀?
禮成仲要錫錫   
真係唔應該比佢地睇咁多電視

sorry hs,
我囝囝好似搶左你個新抱仔   
[quote]
oscarmama 寫道:
mp

咁你E仔睇啱邊個?

Rank: 5Rank: 5


4515
1192#
發表於 07-1-17 19:07 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp,

你老公咩事要做手術呀??
咁你快d去睇佢啦~~~
take care,希望你老公冇咩事快d好番~~~
頂住呀mp~~~

cheungmp 寫道:
sorry,
無咩心情, 我老公啱啱打電話返黎話佢依家入院, 聽日做手術, 阿仔同佢講完電話      我要安撫佢, 如果唔係聽日個Maths 就真係cooler than water啦

Rank: 5Rank: 5


4515
1193#
發表於 07-1-17 19:10 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mc,

哇...mc你好勁呀....咩都識~~~話時話...點解你d醫學智識咁豐富ge..........你係咪白衣天使黎架???


maychoi 寫道:
補充:

血管調水箹: 250mg x 5's ($2,300), kc 上次真係$$$$$, 因這只是箹$, 末計医院, 医生, 姑娘, 亞嬸, 亞叔...燈油火獵....$$$$             

Rank: 6Rank: 6


8185
1194#
發表於 07-1-17 19:19 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

親愛的...
你都偷下嫻呀~~~~

我都係咁諗......美菜子....你係咪配葯部架~~~好pro~
Huisys 寫道:
mc,

哇...mc你好勁呀....咩都識~~~話時話...點解你d醫學智識咁豐富ge..........你係咪白衣天使黎架???

Rank: 6Rank: 6


8185
1195#
發表於 07-1-17 19:23 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp,

下!!!咁突然嘅??? 要攪幾耐呀???
凈返兩科,好快過.....
咁你今晚探唔探得老公?
cheungmp 寫道:
sorry,
無咩心情, 我老公啱啱打電話返黎話佢依家入院, 聽日做手術, 阿仔同佢講完電話      我要安撫佢, 如果唔係聽日個Maths 就真係cooler than water啦

Rank: 6Rank: 6


8185
1196#
發表於 07-1-17 19:24 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

>唔緊要......感情呢家野....係唔以先後及認識時間黎計ge.
**你講得好好笑~
Huisys 寫道:
mp,

唔緊要......感情呢家野....係唔以先後及認識時間黎計ge....怪唔之得我之前問過呀仔...E女係咪成日同呀TT仔玩....點知呀仔已經話:唔係喎...呀E女而家成日都同呀E仔玩呀~~

另...以呀仔所講...係有兩個女仔出貓...要去見葉主任...

Rank: 4


708
1197#
發表於 07-1-17 19:30 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp,

咩事??点解咁急???保重!!

Rank: 4


708
1198#
發表於 07-1-17 20:01 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

prof 咩呀? 我抄下書, 大家share一下, 我都係打份工咋, 我夠羨慕你地D特異功能啦! e.g. 有computer, Eng.,(hh咁), 計數/會計啦 etc...

Rank: 5Rank: 5


3382
1199#
發表於 07-1-17 21:03 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp,

希望你老公早日康復,辛苦你了,大家都支持你架!


cheungmp 寫道:
sorry,
無咩心情, 我老公啱啱打電話返黎話佢依家入院, 聽日做手術, 阿仔同佢講完電話      我要安撫佢, 如果唔係聽日個Maths 就真係cooler than water啦
[/quote]
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 6Rank: 6


8185
1200#
發表於 07-1-17 21:17 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

哇.....去到文字題........錯到..
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖