關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


438
1181#
發表於 07-6-11 13:07 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs:

ok. 咁你幫仔仔主要溫作業及worksheet 吧!

旋媽

Rank: 5Rank: 5


1178
1182#
發表於 07-6-11 14:04 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

旋媽,
之前,jason-mama 話擔心p.2 課程會比 p.1 深好多,我都擔心呢一點,你可唔可以分享下呀!

Rank: 3Rank: 3


438
1183#
發表於 07-6-11 18:06 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs:

上到小二,有幾個家長覺得中文卷較深,d同學比較困難的其中一個環節是閱讀理解,但這個很難教得明,要比仔女睇多d課外故事書先得。唯有我自己咪買d課外補充再比我個仔得閒做o羅。英文、數學及其他科目都可以。

但上到二年級測驗開始,學校會"吹"向TSA評估的模式出卷,真的會深好多!所以我買課外補充都會留意。不過,有些家長會出聲追究,我就覺得早些適應都無所謂,盡量下學期考好些。

旋媽

Rank: 4


506
1184#
發表於 07-6-11 20:40 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy / 2fungs,
我想問今日Maths 工作紙 10 嘅第十一條:C 嘅長度係幾多?我同Alki度來度去都係14cm,但老師話wrong。 Thanks!!

Rank: 5Rank: 5


1178
1185#
發表於 07-6-11 21:58 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

agneshwh,

是 13 cm.

Rank: 5Rank: 5


1178
1186#
發表於 07-6-11 22:00 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy & agneswh,

thomas 連續兩日唔見唔 spell rev 張 paper,
請問內容係咩?

我真係頂唔順我個仔,日日唔見野!

kittymummy,
睇來真係要你幫我copy本text book, 可否幫忙呀?

Rank: 4


506
1187#
發表於 07-6-11 22:26 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs,
Spell Rev (46):
1. You have long ears.
2. The hippo is eating.
3. Three tigers are running.
4. They are fighting.

Rank: 5Rank: 5


1178
1188#
發表於 07-6-11 23:06 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

請問出o左 oral 題目未呀?
dict syllabus 有未呀?

agneshwh,
唔該晒!咁有冇 spell rev 45 呀?

kittymummy,
諗下諗下,都係唔洗copy,(好矛盾 )
唔好意思呀!
有d 小提大做o忝!

Rank: 4


506
1189#
發表於 07-6-11 23:46 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs,

好似兩樣都未有。
Spell Rev (45):
1. Do you want some eggs?
2. I don't know.
3. I am thirsty.
4. May I have some bread and jam, please?

唔駛客氣!

Rank: 2


81
1190#
發表於 07-6-12 00:55 |只看該作者

Re: 請問有無開平小學家長?

Dear 旋媽

Thanks for your detailed information.  We are now much understanding 開平's culture.  One of my friend's kid, she will be studying in 開平 in the coming Sept, 07.  However, she also got a seat from  聖公會聖紀文小學  and  聖公會基福小學, any suggestion for her ?

Rank: 3Rank: 3


438
1191#
發表於 07-6-12 11:06 |只看該作者

Re: 請問有無開平小學家長?

Dear makcyc,

我個仔放左學之後由托管接的,我昨天問過補習社負責補低年級的miss,佢話幾間學校的課程都是大同小異。

那麼你可以留意下尼幾間學校(或上佢地既網址)睇下黎緊有無d開放日之類既活動,你可以到時望望d老師對小朋友既感覺。

不過,我感覺開平與聖紀文比較,聖紀文會注重包裝,開平則不是太著重,你自己再留意下吧。我自己就較不喜歡聖紀文,上年有兩個家長去左聽佢地d講座,但d家長講比我聽,覺得d老師比較驕傲,可能是由於以前多人識聖紀文間學校。此外,聽人講聖紀文較著重成績,樣樣都較嚴格,我個仔不可以用太嚴謹的方式教,所以這是我其中一個選開平的原因。

至於基福,我只知校舍很大,其他則不得而知,不好意思,只能提供少量資料。

希望有其他家長幫你到了解多些。

旋媽

Rank: 5Rank: 5


1178
1192#
發表於 07-6-12 11:35 |只看該作者

Re: 請問有無開平小學家長?

hei hei, 呢度熱鬧咗好多呀!

旋媽,
請問囝囝响邊度託管/補習呀? 可以接送咩?
你覺得好唔好呀?
我個囝响順寧道補,其實淨係响嗰度做功課...


2544
1193#
發表於 07-6-12 17:03 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1178
1194#
發表於 07-6-12 17:27 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

我去年都問過學校有關普通話教中文科,佢地話06/07年沒有,但07/08 小一開始有,但06/07到今年升p.2 直至升p.6都唔會有,只有07/08之後入學的學生先有。

唔知當時以上的回答現在有冇改變。
該用戶已被刪除

1195#
發表於 07-6-12 22:38 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1196#
發表於 07-6-13 12:58 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1958
1197#
發表於 07-6-13 22:49 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

不好意思,過路,甘橋我細個係開平中學。我也很喜歡這學校。
我的同學好多也是開小,讀書個個好勁。

Rank: 5Rank: 5


1178
1198#
發表於 07-6-13 23:34 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy & agneshwh,

明天要考 computer, 又要英文評估,唔明今日做咩仲有咁多功課,1A 同 1B 都冇咩功課做,但1C 同 1D 就好多。
好采評估唔計考試分。

Rank: 4


506
1199#
發表於 07-6-13 23:45 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs,
唉!我剛剛先放工返到屋企,Alki 已經 sleep already !
我老公話比我知明天Eng & Computer 評估,咁我就問佢有冇同亞女温書,佢話唔駛温啦!比佢激死!!

Rank: 5Rank: 5


1178
1200#
發表於 07-6-13 23:53 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

有 thomas 陪 alki,大家都冇溫!
thomas 剛上床sleep,
佢漏晒手冊,d 功課冇做,
昨天又欠交功課,又係因為冇寫手冊,
教佢每堂完左要寫手冊,又係到放學先寫,
d worksheet 又o向晒書包底,成舊垃圾咁執反出來,
d 老師都反映佢d野好亂,唉!  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖