- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
nancyson,
已send胡叔叔&舒太的聯絡電話給你, 你盡快聯絡佢地啦!
其實車費方面, 就可以當自己無左個學券咁囉, 因為車費係1000蚊左右, 蘇幼學費係1860, 用左學券之後就860, 如果真係好鍾意蘇幼, 咁由將軍澳去蘇幼既果一千蚊車費, 就當係無得用囉!
原文章由 nancyson 於 08-2-23 12:46 發表 
有無車到將軍澳,請給我電話
各位,又是我,之前問個仔下月參班k1之事,記得嗎?
現在有另一問題,煩請大家幫忙。
因為仔仔將會到將軍澳(坑口)給人湊全日及過夜,周末接回(自己是單親爸爸,平時照顧上好像不夠好,所以這安排),她建議 ... |
|