關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


850
1181#
發表於 08-2-13 19:45 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-2-12 13:58 發表
各位媽咪:

恭喜發財!祝各位新年快樂、身體健康!

cankan



恭喜發大財....年年有錢財

Rank: 4


605
1182#
發表於 08-2-18 13:54 |只看該作者
好多謝你地尋日黎亞女個生日會,多謝哂!不過唔好睇少依個零鐘頭,攪完之後成個散哂!好累!

cankan

Rank: 4


605
1183#
發表於 08-2-18 13:58 |只看該作者
joeytcy,

尋日都冇機會同你傾兩句,我2月1日去左學校,見倒悠悠有玩大風吹,雖然覺得佢緊張左 d,亦唔似其他小朋友禁玩到哈哈笑,但起碼佢有參與,冇喊,亦冇坐定係一個位度唔郁,已經係一個好大既進步啦!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1184#
發表於 08-2-20 08:53 |只看該作者
cankan,
係架, 同阿女搞生日會, 真係幾攰下架! 仲要你果日只係得一個麥當當姐姐handle成個生日會, 連你呢個主人家都要幫手, 你想唔攰都幾難呀!

雖然阿女仲有成大半年至五歲, 但佢已經為自己plan定五歲生日響邊樹開生日會喇, 我真係...服左佢!

果日好彩kelly咁識主動照顧anson咋, 咪阿女實發作話無人同佢玩呀! 真係Thank you Kelly呀!

原文章由 CanKan 於 08-2-18 13:54 發表
好多謝你地尋日黎亞女個生日會,多謝哂!不過唔好睇少依個零鐘頭,攪完之後成個散哂!好累!

cankan

Rank: 4


605
1185#
發表於 08-2-20 14:09 |只看該作者
十月媽咪:

果日 kelly 係主人家,佢招呼客人係應該架!佢既表現都算唔錯。麥 anson 禁快已經諗定係邊度開生日會,都好呀!起碼你唔駛幫佢諗;雖然亞女今次個生日會都算幾成功,大家都玩得幾開心,不過麥當勞既生日會,我諗一次就夠啦!再黎多次可能會覺悶。

cankan

Rank: 4


850
1186#
發表於 08-2-21 08:15 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-2-20 14:09 發表
十月媽咪:

果日 kelly 係主人家,佢招呼客人係應該架!佢既表現都算唔錯。麥 anson 禁快已經諗定係邊度開生日會,都好呀!起碼你唔駛幫佢諗;雖然亞女今次個生日會都算幾成功,大家都玩得幾開心,不過麥當勞既生日會,我諗一次就夠啦 ...



我個女連續兩日都去麥記...佢都不知幾開心.....去完你個生日會後...佢自己都話玩到顛晒.....不過見到佢同朋友仔一齊玩得甘開心...我同老公都好開心.....

我已BOOK左機票同酒店復活節去海南島啦....不過阿女總未知...HEHE

Rank: 4


605
1187#
發表於 08-2-21 14:22 |只看該作者
joeytcy,

係咪自己去?自己 plan 行程?去幾多日?貴唔貴呀?我都心思思想今年攪番個全家大旅行,但亞仔太細,唔知去邊好,亦驚會好辛苦。

cankan

Rank: 4


850
1188#
發表於 08-2-23 10:56 |只看該作者
原文章由 CanKan 於 08-2-21 14:22 發表
joeytcy,

係咪自己去?自己 plan 行程?去幾多日?貴唔貴呀?我都心思思想今年攪番個全家大旅行,但亞仔太細,唔知去邊好,亦驚會好辛苦。

cankan



係香港上機不論跟團定係package都唔低....總貴過去泰國....

跟團團費$3699至4099.計埋TAX導遊費...3個加埋萬幾蚊...
package更貴...4800-5300/人...  
為求慳皮.....我已book左由深圳上機...再book亞龍灣仙人掌酒店........依家家埋晒2大1小 機票 + 3晚酒店 + 3日早餐共
6314......21號去24號返...我計過加直通車去深圳機場來回3張飛都係約600蚊....總數加晒7000蚊...係三亞個幾日比你洗多幾仟蚊.....總可以想去邊就去邊...所以我覺得甘樣化算d....

[ 本文章最後由 joeytcy 於 08-2-25 19:05 編輯 ]


295
1189#
發表於 08-2-23 12:46 |只看該作者

有無車到將軍澳,請給我電話

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


605
1190#
發表於 08-2-23 15:43 |只看該作者
nancyson,

坑口有車返學校,可以搵舒太或者胡叔叔,其實坑口返學校唔係好遠,好多將軍澳小朋友都係讀蘇浙。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1191#
發表於 08-2-25 09:09 |只看該作者
nancyson,
已send胡叔叔&舒太的聯絡電話給你, 你盡快聯絡佢地啦!

其實車費方面, 就可以當自己無左個學券咁囉, 因為車費係1000蚊左右, 蘇幼學費係1860, 用左學券之後就860, 如果真係好鍾意蘇幼, 咁由將軍澳去蘇幼既果一千蚊車費, 就當係無得用囉!

原文章由 nancyson 於 08-2-23 12:46 發表
有無車到將軍澳,請給我電話

各位,又是我,之前問個仔下月參班k1之事,記得嗎?
現在有另一問題,煩請大家幫忙。
因為仔仔將會到將軍澳(坑口)給人湊全日及過夜,周末接回(自己是單親爸爸,平時照顧上好像不夠好,所以這安排),她建議 ...


295
1192#
發表於 08-2-25 17:44 |只看該作者

多謝兩位意見

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


605
1193#
發表於 08-2-27 14:47 |只看該作者
nancyson,

我地而家都搭緊,係 $1,000多 d。

cankan


295
1194#
發表於 08-2-27 16:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


850
1195#
發表於 08-3-4 21:55 |只看該作者
同阿女去左影沙龍....上影樓影....4月10日有得睇....


295
1196#
發表於 08-3-5 03:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4411
1197#
發表於 08-3-5 08:59 |只看該作者
joeytcy,
到時記得畀我地睇下呀! 話時話, 貴唔貴呀? 幾多錢包幾多張相呀?

原文章由 joeytcy 於 08-3-4 21:55 發表
同阿女去左影沙龍....上影樓影....4月10日有得睇....

Rank: 5Rank: 5


4411
1198#
發表於 08-3-5 09:00 |只看該作者
nancyson,
歡迎加入蘇浙呢個大家庭, 係喎, 決定左坐胡叔叔定舒太既褓姆車未呀?

原文章由 nancyson 於 08-3-5 03:44 發表
阿仔終於加入蘇浙大家庭,讀下午班k1k,各位多多指教。

Rank: 5Rank: 5


4411
1199#
發表於 08-3-5 11:51 |只看該作者
今日開始評估, 你地有冇溫書呀?

Rank: 4


605
1200#
發表於 08-3-5 13:51 |只看該作者
麥要溫書既咩?我冇做依個動作喎!

cankan
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖