關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
1181#
發表於 06-11-16 18:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

你囡囡有冇講返學校既野比你聽呀?
佢今日..............
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
1182#
發表於 06-11-16 18:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy 寫道:
2000,

唔係喎! 我個仔話頴琳好叻, 今次英默有100+10分, 另外中文科又攞咗個?咩獎(亞仔話要叻同埋寫字又靚至有喎), 佢咁叻又乖, 到時老師實讚佢啦!


我9:40見老師喎,應該是我之後到B 珠 Mummy 啦
到時我諗老師一定狂插阿女 [/quote][/quote]

昨天阿女攞嗰個獎其實係閱讀計劃做得多幾次給予的獎勵,唔係d咩叻既獎。
我個女d字,「靚」由尾數上來,就會排頭位既。簡直係嚇死人嗰種。

Rank: 3Rank: 3


210
1183#
發表於 06-11-16 18:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,
我約咗 9:30喎, 咁即係我之後到你囉.   
到時 miss yu 一定話 yo yo 成日掛住傾計啦, 都唔知有 nud 法子對付呢個衰豬    
今日聽個女話佢又調咗位, 同另一個同學坐, 佢已經調咗兩次架嘞,   [/quote]

yoballma,
我諗同阿女掉位是因為同附近的同學熟稔,雖然經常傾計唔係咁好,但另一方面去睇,即是話你個女善於與人相處,受同學歡迎,社交能力好好呀
衹要教佢在適當時候才傾計,忍一下就已經好好架啦

Rank: 3Rank: 3


210
1184#
發表於 06-11-16 18:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
2000,

你囡囡有冇講返學校既野比你聽呀?
佢今日..............


露絲,
無呀,通常衰野佢會隻字不提
係咩事呀?

Rank: 4


554
1185#
發表於 06-11-16 19:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
1186#
發表於 06-11-16 21:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
阿女只係同我講老師叫佢打開書,佢顧住做自己既野,無打開,比老師話要佢跟住何老師去吃飯
不過,我相信佢唔只咁小事,應該重有d野唔講

阿女佢唔係話好naught,但就反叛,有時叫佢唔好做既事,佢會有心咁多做幾次,又經常唔理人,真係有d......

  

Rank: 3Rank: 3


304
1187#
發表於 06-11-16 22:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
yoballma,

唔係吃飯禁簡單, 我怕上堂都係....算啦..我怕你話我多事呀!? [quote]




露絲
唔好咁講啦, 我點會話你多事呢, 真係多謝都黎唔切啦,成日要你幫我睇女, 我都唸住星期六問吓班主任佢有冇成日掛住
talking.
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
1188#
發表於 06-11-16 22:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000 寫道:
2000,
我約咗 9:30喎, 咁即係我之後到你囉.   
到時 miss yu 一定話 yo yo 成日掛住傾計啦, 都唔知有 nud 法子對付呢個衰豬    
今日聽個女話佢又調咗位, 同另一個同學坐, 佢已經調咗兩次架嘞,  


yoballma,
我諗同阿女掉位是因為同附近的同學熟稔,雖然經常傾計唔係咁好,但另一方面去睇,即是話你個女善於與人相處,受同學歡迎,社交能力好好呀
衹要教佢在適當時候才傾計,忍一下就已經好好架啦[/quote]


2000
我都為有向好方面去唸啦, 為有做" 阿Q" 啦.   
^_^

Rank: 4


554
1189#
發表於 06-11-16 22:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1190#
發表於 06-11-17 14:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
1191#
發表於 06-11-17 15:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

  

Rank: 4


554
1192#
發表於 06-11-17 15:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1193#
發表於 06-11-17 16:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪, 2000,

係呀!   2000個囡囡今日去完toilet回來雙手放後好乖, 老師都讚佢.

講真....佢囡囡的隔離同學好好人, 好照顧佢囡囡.
  真是善模.
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1194#
發表於 06-11-18 21:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

大家見完老師點呀?

我仔仔有好有唔好.....做事好認真和熱心, 樂於助人.  但唔專心, 大叫.  
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1195#
發表於 06-11-18 22:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
1196#
發表於 06-11-18 23:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我今日見唔係 miss yu, 係 數學科 miss so, 佢都冇 mud 野講, 反而問我有冇野問 .   
^_^

Rank: 4


554
1197#
發表於 06-11-18 23:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

Matthew都好叻仔架啦, 由我第一次見佢到而家, 進步得好理想.   至少唔會比人投訴打人呀嗎!

佢星期五d炒飯唔多想吃, 佢'了'起d黃色既野, 唔知係咩, 好似d亡果咁, 你問下佢呀!?  如果唔喜歡吃, 或者d食物唔係主菜, 就唔好放落d飯到...禁樣會影響食慾架...
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

老師讚妳仔仔做事好認真和熱心, 樂於助人咪好好 law, 有三樣好喎, 點計都係好既野多 d 呀   

Matthew 都冇咩特別, 老師讚佢進步左好多, 因為佢初初勁被動, 唔出聲, 唔舉手, 唔敢答問題, 唔參選各小組活動 ( 係屋企一 d 都唔係甘 ), 依家好左好多, 會主動舉手答問題等等, 都叫 OK 架喇.  

Matthew 媽咪

[quote]
露絲 寫道:
大家見完老師點呀?

我仔仔有好有唔好.....做事好認真和熱心, 樂於助人.  但唔專心, 大叫.  
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1198#
發表於 06-11-18 23:35 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

子軒食飯方面都ok, 無問題.  但點解我見幾次佢都係吃腸仔和菜既?    還有一盒'豉油'.

佢食好多豉油, 佢識得同我講是咩野味的腸仔, 好叻呀.

不過佢好喜歡把4隻手子放進口內.  有時還會把有口水的手放在面上咀上眼上'high'來'high'去架!

前面個小朋友講咗一句說話, 佢就好大聲閙到人死禁制.
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
1199#
發表於 06-11-19 19:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

家長會我都係見miss so ,老師講阿女在學校的問題同我預期的問題一樣,都係嗰d
反而我就講咗好多關於阿女在家的情況,嚇到老師即時話幫我阿女安排見社工

Rank: 3Rank: 3


313
1200#
發表於 06-11-19 22:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

家長會我見Miss Yu, 老師講亞仔上堂時較靜, 欠主動, 老師問佢時唔出聲, 隻眼射咗去第二度, 唔知佢想點.  不過老師又話宜家表現已經好咗好多.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖