關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2238
1181#
發表於 06-6-15 09:39 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨啊咁多位! ^@^~~

jj825fung,

早晨啊!

嘩~~你地好忙喎... 我地會等你好消息架啦.... 努力~~加油~~  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1182#
發表於 06-6-15 09:42 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

如果係聖米迦勒,我覺得嘉諾撒培德會好d,但要過條香港仔tunnel,小人小小愚見
jj825fung 寫道:
ckckcktina,

多謝關心!我囡囡已經考咗聖士提反及柴灣聖米迦勒,要等到7月先知結果,下星期去衛理考試,我又寫咗信去瑪利曼、嘉勒撒及培僑,而家等緊消息,重想緊報唔埋真光好呢?

真係煩

Rank: 5Rank: 5


1874
1183#
發表於 06-6-15 09:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

你的資料好詳盡呀, 不該晒.   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1184#
發表於 06-6-15 10:00 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

佢有精英班的呀
jj825fung 寫道:
doris880,

據我所知滬江勁谷同勁多功課,所以派位就勁好啦!

[quote]
doris880 寫道:
hi, good morning,

我聽好多人都話滬江幾好,點解你地無考慮,抑或你地以前已經討論過,是我miss左?   
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1245
1185#
發表於 06-6-15 10:36 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咁多位早呀

      
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 4


668
1186#
發表於 06-6-15 10:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

如果有精英班,會唔會學生之間有好大分別,我見有些學校的精英班有好多功課,不過其他班不但很小功課,而且好多都是老師講答案,根本學唔到野。如果係咁佢地升中派位的比率應該..........

Sindy 寫道:
佢有精英班的呀[quote]
jj825fung 寫道:
doris880,

據我所知滬江勁谷同勁多功課,所以派位就勁好啦!

[quote]
doris880 寫道:
hi, good morning,

我聽好多人都話滬江幾好,點解你地無考慮,抑或你地以前已經討論過,是我miss左?   
[/quote][/quote]

Rank: 1


18
1187#
發表於 06-6-15 11:23 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

您們好!
我想請問如柴灣明德及北角循道小學楝,你們會選擇哪間讀書呢?   

Rank: 5Rank: 5


1245
1188#
發表於 06-6-15 11:33 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

mayyeung2604 ,

           早晨呀, 你所指既兩間係唔同校網既學校嚟喎
柴灣我唔識,而循道呢聽d前輩講幾好,但都幾搶手喎.
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 1


18
1189#
發表於 06-6-15 12:02 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

因為我個仔是做插班生的,而我會在7月中搬到筲箕灣住,這2間都收了我個仔,令到我15,16呢?

Rank: 5Rank: 5


1757
1190#
發表於 06-6-15 14:32 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

mayyeung2604,

嘩,你就好啦咁快就收咗插班,我重等緊呀.....

我只係知道循道比較多工課,而明德就唔多清楚啦。

Rank: 5Rank: 5


1757
1191#
發表於 06-6-15 14:36 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Sindy,

我係寫咗信去鰂魚涌嘉勒撒及柴灣個間培僑呀,唔係香港仔,Anyway多謝晒你嘅意見。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1192#
發表於 06-6-15 17:43 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

你諗下,無分別既話,整乜鬼精英班啫.....係咪?

doris880 寫道:
如果有精英班,會唔會學生之間有好大分別,我見有些學校的精英班有好多功課,不過其他班不但很小功課,而且好多都是老師講答案,根本學唔到野。如果係咁佢地升中派位的比率應該..........

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
1193#
發表於 06-6-15 17:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

唔駛客氣,我只係覺得嘉諾撒培德應比聖米迦勒好.....
jj825fung 寫道:
Sindy,

我係寫咗信去鰂魚涌嘉勒撒及柴灣個間培僑呀,唔係香港仔,Anyway多謝晒你嘅意見。

Rank: 5Rank: 5


2238
1194#
發表於 06-6-16 09:47 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨啊...  

Rank: 5Rank: 5


1245
1195#
發表於 06-6-16 11:07 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀咁多位  
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 1


9
1196#
發表於 06-6-16 13:43 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk

thanks for your refer me to this topic

14網區的媽咪您們好!

請問14網多d好的學校選擇還是16網學校?因我有14網同16網地址可用,其實咁得唔得?

謝謝!

Rank: 4


668
1197#
發表於 06-6-16 14:13 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咁知唔知北角嘉諾撒現在有無精英班?我以前無架。


Sindy 寫道:
你諗下,無分別既話,整乜鬼精英班啫.....係咪?

[quote]
doris880 寫道:
如果有精英班,會唔會學生之間有好大分別,我見有些學校的精英班有好多功課,不過其他班不但很小功課,而且好多都是老師講答案,根本學唔到野。如果係咁佢地升中派位的比率應該..........
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2238
1198#
發表於 06-6-16 16:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

mayyeung2604,

我妹係舊生來架 - 柴灣明德, 好似無咩特別喎, 我諗你都係選北角循道好d啦. (我個人意見) 因為聽人講循道唔係咁易入架. 你自己衡量啦.  

Rank: 5Rank: 5


2238
1199#
發表於 06-6-16 16:10 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung,

你講既柴灣培僑~係唔係響小西灣入面啊. 係唔係私校來架?
聽講好勁下喎..

Rank: 5Rank: 5


2238
1200#
發表於 06-6-16 16:15 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

memererere,

歡迎你加入我地個大家庭啊. 你係仔定女啊?
16net我就唔係咁熟啦. only知筲官, 明我, 其他唔識lu.

14net就比較知d, 女仔就嘉諾撒啦..男仔就循道, 衛理...    大概咁上下, 舉下例ja. 你想知詳細有好多媽咪都解答到你架. 即管問啦...        
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖