關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II
樓主: Leiyuemun
go

基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


19346
1181#
發表於 05-11-28 13:08 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我都覺得係呀
winwin323 寫道:
[quote]
Minnieluo 寫道:
  

我返來啦, 好累呀.     

無法啦~ 地位提升, 大姑拉, 一定係累d gar la.

話時話, 我都唔想我弟婦叫我"大姑拉", 好似好肉酸 [/quote]

Rank: 8Rank: 8


19346
1182#
發表於 05-11-28 13:09 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

   咁你今晚咪有雞食
winwin323 寫道:
[quote]
HIN_bb 寫道:
要既
你仲未放工既?

今日阿女留o係學校劏雞(拉小提琴) [/quote]

Rank: 8Rank: 8


19346
1183#
發表於 05-11-28 13:09 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

bye bye
winwin323 寫道:
好啦~ 走人啦~ 明天繼續

Rank: 5Rank: 5


1386
1184#
發表於 05-11-28 13:14 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

請問基法小學(油塘)算唔算band 1?仲有邊間係油塘係band 1?...........基顯(油塘) & 基顯 (牛頭角) 算唔算band 1?謝謝!

I love my dear husband and dear daughter.

Rank: 5Rank: 5


3883
1185#
發表於 05-11-28 15:11 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

Hin_bb,winwin, sorry, 今日剛返工好忙.    都係上來望望又要走.

我弟婦叫我家姐

winwin, 我買咗aqueous cream啦, 屈x 氏買32.9一大鑵, thank you.

Hin_bb,我結果都無時間做facial, 放假三日半, 上咗瑪麗二次睇專科, 阿囡用咗半日, 阿仔又用咗半日, 而家二個都要吸氣, 呢二晚阿囡仲咳到睡唔到   

Rank: 8Rank: 8


19346
1186#
發表於 05-11-28 15:14 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

真係慘啦,有望你D小朋友早日康復!
Minnieluo 寫道:
Hin_bb,winwin, sorry, 今日剛返工好忙.    都係上來望望又要走.

我弟婦叫我家姐

winwin, 我買咗aqueous cream啦, 屈x 氏買32.9一大鑵, thank you.

Hin_bb,我結果都無時間做facial, 放假三日半, 上咗瑪麗二次睇專科, 阿囡用咗半日, 阿仔又用咗半日, 而家二個都要吸氣, 呢二晚阿囡仲咳到睡唔到   

Rank: 5Rank: 5


3418
1187#
發表於 05-11-28 16:31 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

今日阿女放學, 比左2個surprise比我:evil: .....
1. 佢今日欠交1樣功課, 原來佢上星期抄漏左, 漏做:evil:
2. 佢今日本手冊係老師幫佢寫功課 :evil: , 因為佢轉堂掛住同隔離位傾計, 無抄功課落手冊, 到放學先一次過抄, 抄唔切, 所以老師幫佢抄 :evil:
真係嬲到我噴火

我絕對覺得第1點都係因為第2點而引發 :evil:
條友仔真係離晒譜
   

Rank: 5Rank: 5


3418
1188#
發表於 05-11-28 16:34 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

點解呀~ 2個一齊病 :-|
呢排轉天氣, 真係要小心, 半夜咳好慘, 好辛苦.  真係難為了媽咪 :-|

而家好d未呀~
   

Rank: 8Rank: 8


19346
1189#
發表於 05-11-28 16:38 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

唔好咁嬲啦,你囡囡仲細ma!
你提醒佢下次要抄齊功課!
如果無交功課會唔會記缺點呀?

winwin323 寫道:
今日阿女放學, 比左2個surprise比我:evil: .....
1. 佢今日欠交1樣功課, 原來佢上星期抄漏左, 漏做:evil:
2. 佢今日本手冊係老師幫佢寫功課 :evil: , 因為佢轉堂掛住同隔離位傾計, 無抄功課落手冊, 到放學先一次過抄, 抄唔切, 所以老師幫佢抄 :evil:
真係嬲到我噴火

我絕對覺得第1點都係因為第2點而引發 :evil:
條友仔真係離晒譜

Rank: 5Rank: 5


3418
1190#
發表於 05-11-28 16:43 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

唔嬲就假啦 :evil:

我應該提醒佢唔好轉堂時掛住傾計 :evil:

欠10次功課就=1個缺點 :-|
   

Rank: 8Rank: 8


19346
1191#
發表於 05-11-28 16:48 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

你唔咁兇啦,一陣嚇親囡囡,又對你身體唔好呀!
佢2個幾月先第一次姐,原諒佢一次啦!
winwin323 寫道:
唔嬲就假啦 :evil:

我應該提醒佢唔好轉堂時掛住傾計 :evil:

欠10次功課就=1個缺點 :-|

Rank: 5Rank: 5


3418
1192#
發表於 05-11-28 16:56 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

佢唔係第一次gar la, 佢o係幼稚園時, 又係因為上堂同隔離位傾計, 傾到太離譜, 攪到比林老師掉位, 而家又死灰復燃, 真係唔明, 傾咩野, 有咩好傾 :evil:

對上有一次, 可能係唔小心, 已經欠交過(又可能係債計問題), 而家咁就2次啦, 幾唔抵, 無端端2個欠交, 因為傾計累事

好難原諒佢, 真係好離譜 :evil:
   

Rank: 8Rank: 8


19346
1193#
發表於 05-11-28 17:02 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

小朋友有時係鍾意傾計!
老師寫佢欠交功課,咁佢有無唔開心?
winwin323 寫道:
佢唔係第一次gar la, 佢o係幼稚園時, 又係因為上堂同隔離位傾計, 傾到太離譜, 攪到比林老師掉位, 而家又死灰復燃, 真係唔明, 傾咩野, 有咩好傾 :evil:

對上有一次, 可能係唔小心, 已經欠交過(又可能係債計問題), 而家咁就2次啦, 幾唔抵, 無端端2個欠交, 因為傾計累事

好難原諒佢, 真係好離譜 :evil:

Rank: 8Rank: 8


19346
1194#
發表於 05-11-28 17:13 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin323

我放工啦,明天再傾bye bye

Rank: 8Rank: 8


19346
1195#
發表於 05-11-29 08:27 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

各位早晨!

Rank: 8Rank: 8


19346
1196#
發表於 05-11-29 08:54 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin

我見你係北海道topic,你囡囡張相,佢著得好多衫咁 仲有無相睇呀,比d我地睇呀?

Rank: 5Rank: 5


3418
1197#
發表於 05-11-29 09:06 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

HIN_bb,

早晨~

其實佢件羽絨入面只有1件"畫"毛衛衣+長袖底衫, 條雪褲係背心褲.  

話時話, o係北海道求其亂影, d相都好靚, 因為個個境都靚
快d諗諗下個trip去北海道啦, 我比d意見妳
   

Rank: 5Rank: 5


3418
1198#
發表於 05-11-29 09:12 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II


呢隻係我至愛


企鵝出遊


攪鬼熊 I


攪鬼熊 II
   

Rank: 8Rank: 8


19346
1199#
發表於 05-11-29 09:13 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

早晨!原來都唔係好多!
好!我都時去你記住比意見我呀
你覺得邊個月份去最好呀,我見人地影D花好靚呀!
你會唔會比相我地睇呀?
winwin323 寫道:
HIN_bb,

早晨~

其實佢件羽絨入面只有1件"畫"毛衛衣+長袖底衫, 條雪褲係背心褲.  

話時話, o係北海道求其亂影, d相都好靚, 因為個個境都靚
快d諗諗下個trip去北海道啦, 我比d意見妳

Rank: 8Rank: 8


19346
1200#
發表於 05-11-29 09:15 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin

d相好靚呀
我想睇你囡囡果d呀
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖