關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
1181#
發表於 08-1-24 14:30 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-24 14:26 發表
我又要出街做野.....唔正常

咁咪收早D囉!

Rank: 6Rank: 6


6601
1182#
發表於 08-1-24 14:31 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 14:25 發表
有小小雨,好凍又唔係唔凍又唔係

但我呢邊近海,好大風同好凍。

Rank: 5Rank: 5


2967
1183#
發表於 08-1-24 14:33 |只看該作者
我冇落街, 唔知凍唔凍, only望落街, 見到個地濕濕地.

原文章由 KY2004 於 08-1-24 14:31 發表

但我呢邊近海,好大風同好凍。
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1184#
發表於 08-1-24 14:37 |只看該作者


原文章由 funbabyhk 於 08-1-24 14:26 發表
我又要出街做野.....唔正常

Rank: 8Rank: 8


17382
1185#
發表於 08-1-24 14:38 |只看該作者
近海會凍好多

原文章由 KY2004 於 08-1-24 14:31 發表

但我呢邊近海,好大風同好凍。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1186#
發表於 08-1-24 14:38 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-24 14:16 發表
come come:

頭先食左咩呀?

咸旦蒸肉餅飯+凍檸茶

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1187#
發表於 08-1-24 14:39 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-24 14:26 發表
我又要出街做野.....唔正常

真係好啦!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1188#
發表於 08-1-24 14:41 |只看該作者
各位: 明晚外野手~~可唔可以比我碌卡儲分呀???

Rank: 5Rank: 5


2967
1189#
發表於 08-1-24 14:43 |只看該作者
頭先同亞女講sat 睇movie, 我問係咪冇得一齊坐ga, 佢話only細佬可以, 咁我話我會好lonely ga bor, 坐後面果行, 得唔得呀, 佢話ok, 我都唔明有muk分別
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1190#
發表於 08-1-24 14:44 |只看該作者
no problem
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 14:41 發表
各位: 明晚外野手~~可唔可以比我碌卡儲分呀???
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1191#
發表於 08-1-24 14:44 |只看該作者
我ok因為我無儲分的

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 14:41 發表
各位: 明晚外野手~~可唔可以比我碌卡儲分呀???

Rank: 6Rank: 6


8125
1192#
發表於 08-1-24 14:47 |只看該作者
of course :;pppp: :tongue: ..............................................

no problem la....

原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 02:41 PM 發表
各位: 明晚外野手~~可唔可以比我碌卡儲分呀???

Rank: 6Rank: 6


6601
1193#
發表於 08-1-24 14:53 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 14:41 發表
各位: 明晚外野手~~可唔可以比我碌卡儲分呀???

見你靚女,好啦!

Rank: 6Rank: 6


6601
1194#
發表於 08-1-24 14:57 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-24 14:47 發表
of course :;pppp: :tongue: ..............................................

no problem la....

多多:

你話no problem,但點解咁多不滿的公仔ge!

Rank: 8Rank: 8


17382
1195#
發表於 08-1-24 15:00 |只看該作者
今年推出既居屋又話加價1成 咩都話加,咁我d人工呢加左去邊樹

Rank: 6Rank: 6


6601
1196#
發表於 08-1-24 15:00 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-24 14:43 發表
頭先同亞女講sat 睇movie, 我問係咪冇得一齊坐ga, 佢話only細佬可以, 咁我話我會好lonely ga bor, 坐後面果行, 得唔得呀, 佢話ok, 我都唔明有muk分別

你坐佢後面,佢望你唔到嘛!

我想問花司奶上到幾時呀?

Rank: 6Rank: 6


8125
1197#
發表於 08-1-24 15:01 |只看該作者
O...玩下 je...

原文章由 KY2004 於 08-1-24 02:57 PM 發表

多多:

你話no problem,但點解咁多不滿的公仔ge!

Rank: 6Rank: 6


6601
1198#
發表於 08-1-24 15:01 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-24 15:00 發表
今年推出既居屋又話加價1成 咩都話加,咁我d人工呢加左去邊樹

我都冇 :;pppp: :;pppp:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1199#
發表於 08-1-24 15:01 |只看該作者
why not
原文章由 come爸嘩 於 08-1-24 14:41 發表
各位: 明晚外野手~~可唔可以比我碌卡儲分呀???

Rank: 8Rank: 8


17382
1200#
發表於 08-1-24 15:02 |只看該作者
咪係囉樣樣都話加,你話點呀


原文章由 KY2004 於 08-1-24 15:01 發表

我都冇 :;pppp: :;pppp:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖