註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-3 10:28 發表 雪雪: 唔係喇!有時出街食,所以fat左好多。 工人有呀!不過7月約滿lu,遲少少都要搵定新工人喇!
返回頂部
男爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-3 10:36 發表 點解要請過個新 請工人真係好貴, 我都係請part time咋
原文章由 KY2004 於 08-1-3 10:42 發表 咁佢做唔好,同埋佢都唔想同我做囉(幾個月前已話我聽佢搵緊新mum)!:tongue: :tongue:
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 08-1-3 10:44 發表 KY, 你明晚放工或 sat 得閒? 我約你在地鐵站交收得嗎? check pm (我的聯絡 tel no.)
原文章由 雪文 於 08-1-3 10:49 發表 唉......... 我媽一听到我奶奶要來香港, 即刻話最好我奶奶長期來呢到, 佢哋可以全程顧佢個仔. 我唔理佢呀, 我話我無諗住同我奶奶長期共處, 佢哋唔好太開心:cry: ...
原文章由 KY2004 於 08-1-3 10:51 發表 fun fun: 我聽晚可以,但聽日放早,5點7去到藍田,OK嗎?Sat 唔得。或下星期1都可以。 唔該!
原文章由 hoganmama 於 08-1-3 10:48 發表 咁鬼衰
原文章由 KY2004 於 08-1-3 10:54 發表 佢真係唔掂架!D餸難食到......D態度極冇禮貌,佢知我屋企問題,仲更加差添。
原文章由 funbabyhk 於 08-1-3 10:53 發表 5:35pm - 暫時 ok 的. (我明天再覆實你)
原文章由 hoganmama 於 08-1-3 10:48 發表 咁鬼衰 我而家請個part time bun bun 都要成$60/hr, 不過就抺得好乾淨
原文章由 雪文 於 08-1-3 11:06 發表 KY,咁你可否請家務助理或請屋企附近有無C9可以幫到你 ??
原文章由 come爸嘩 於 08-1-3 11:05 發表 Ky: 我想睇左我公司同我老公份雙糧./bouns有幾多先決定呀? 因我家姐前排失 業, 佢lee個新年一定無$$比我媽架啦, 所以…你明架 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-3 11:06 發表 HOGANMA: 咁佢一個星期黎你度打掃幾多日呀? 每次幾多hr???
原文章由 KY2004 於 08-1-3 11:15 發表 come come: 明白,不過我諗你都會買得成的 !你2個都有double pay+bonus呀?好正呀!我冇架! 新的shake shake french fries,我試過港式燒味的粉,甜甜地好似叉燒味,都好正! 我D瘡都係咁出呀!琴日去吉吉島買左4盒裝海 ...
原文章由 KY2004 於 08-1-3 11:10 發表 我以前請過part-time,都係唔掂+時間唔啱,亦冇C9幫到手。