關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1181#
發表於 08-1-3 10:36 |只看該作者
點解要請過個新

請工人真係好貴, 我都係請part time咋
原文章由 KY2004 於 08-1-3 10:28 發表

雪雪:

唔係喇!有時出街食,所以fat左好多。
工人有呀!不過7月約滿lu,遲少少都要搵定新工人喇!

Rank: 6Rank: 6


6601
1182#
發表於 08-1-3 10:42 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-3 10:36 發表
點解要請過個新

請工人真係好貴, 我都係請part time咋

咁佢做唔好,同埋佢都唔想同我做囉(幾個月前已話我聽佢搵緊新mum)!:tongue: :tongue:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1183#
發表於 08-1-3 10:44 |只看該作者
KY,
你明晚放工或 sat 得閒?   我約你在地鐵站交收得嗎?
check pm  (我的聯絡 tel no.)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1184#
發表於 08-1-3 10:48 |只看該作者
咁鬼衰

我而家請個part time bun bun 都要成$60/hr, 不過就抺得好乾淨
原文章由 KY2004 於 08-1-3 10:42 發表

咁佢做唔好,同埋佢都唔想同我做囉(幾個月前已話我聽佢搵緊新mum)!:tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1185#
發表於 08-1-3 10:49 |只看該作者
唉.........

我媽一听到我奶奶要來香港, 即刻話最好我奶奶長期來呢到, 佢哋可以全程顧佢個仔.

我唔理佢呀, 我話我無諗住同我奶奶長期共處, 佢哋唔好太開心:cry:

Rank: 6Rank: 6


6601
1186#
發表於 08-1-3 10:51 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-3 10:44 發表
KY,
你明晚放工或 sat 得閒?   我約你在地鐵站交收得嗎?
check pm  (我的聯絡 tel no.)

fun fun:

我聽晚可以,但聽日放早,5點7去到藍田,OK嗎?Sat 唔得。或下星期1都可以。

唔該!

Rank: 6Rank: 6


6601
1187#
發表於 08-1-3 10:52 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-3 10:49 發表
唉.........

我媽一听到我奶奶要來香港, 即刻話最好我奶奶長期來呢到, 佢哋可以全程顧佢個仔.

我唔理佢呀, 我話我無諗住同我奶奶長期共處, 佢哋唔好太開心:cry: ...

:cry: :cry: :cry:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1188#
發表於 08-1-3 10:53 |只看該作者
5:35pm - 暫時 ok 的.
(我明天再覆實你)
原文章由 KY2004 於 08-1-3 10:51 發表

fun fun:

我聽晚可以,但聽日放早,5點7去到藍田,OK嗎?Sat 唔得。或下星期1都可以。

唔該!

Rank: 6Rank: 6


6601
1189#
發表於 08-1-3 10:54 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-3 10:48 發表
咁鬼衰

佢真係唔掂架!D餸難食到......D態度極冇禮貌,佢知我屋企問題,仲更加差添。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1190#
發表於 08-1-3 10:55 |只看該作者
唉…. 你媽媽…..
原文章由 雪文 於 08-1-3 10:49 發表
唉.........

我媽一听到我奶奶要來香港, 即刻話最好我奶奶長期來呢到, 佢哋可以全程顧佢個仔.

我唔理佢呀, 我話我無諗住同我奶奶長期共處, 佢哋唔好太開心:cry: ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1191#
發表於 08-1-3 11:05 |只看該作者
雪文: 我個courier 已經上左黎收件啦!!!!

Love: 咁你幾時先知道去唔去得成旅行呀????

Ky: 我想睇左我公司同我老公份雙糧./bouns有幾多先決定呀? 因我家姐前排失
業, 佢lee個新年一定無$$比我媽架啦, 所以…你明架啦!!!


另報告下先: 上次同你地bbq完, 31號我又去左朋友家打邊爐+夜瞓, 第2日即爆
暗瘡, 同埋d面, 身d皮膚好乾好乾, 塊臉都未試過咁乾的…..
晚上又去左ky樓下麥噹噹食shake shake(係咪咁串呢)薯條, 果隻星洲同法
式味都好好食架!! 再去左2樓間玩具店買左個整旦糕仔的玩具, 尋晚試左好好玩架, 佢用d粉+水=凝固左再插d士多啤梨同裝飾係度, 細細個好鬼靚的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1192#
發表於 08-1-3 11:06 |只看該作者
KY,咁你可否請家務助理或請屋企附近有無C9可以幫到你 ??

原文章由 KY2004 於 08-1-3 10:54 發表

佢真係唔掂架!D餸難食到......D態度極冇禮貌,佢知我屋企問題,仲更加差添。

Rank: 6Rank: 6


6601
1193#
發表於 08-1-3 11:06 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-1-3 10:53 發表
5:35pm - 暫時 ok 的.
(我明天再覆實你)

OK!等你confirm!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1194#
發表於 08-1-3 11:06 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-3 10:48 發表
咁鬼衰

我而家請個part time bun bun 都要成$60/hr, 不過就抺得好乾淨

HOGANMA: 咁佢一個星期黎你度打掃幾多日呀? 每次幾多hr???

Rank: 6Rank: 6


6601
1195#
發表於 08-1-3 11:10 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-3 11:06 發表
KY,咁你可否請家務助理或請屋企附近有無C9可以幫到你 ??

我以前請過part-time,都係唔掂+時間唔啱,亦冇C9幫到手。

Rank: 6Rank: 6


6601
1196#
發表於 08-1-3 11:15 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-3 11:05 發表
Ky: 我想睇左我公司同我老公份雙糧./bouns有幾多先決定呀? 因我家姐前排失
業, 佢lee個新年一定無$$比我媽架啦, 所以…你明架 ...

come come:

明白,不過我諗你都會買得成的 !你2個都有double pay+bonus呀?好正呀!我冇架!

新的shake shake french fries,我試過港式燒味的粉,甜甜地好似叉燒味,都好正!
我D瘡都係咁出呀!琴日去吉吉島買左4盒裝海天X的龜零膏食($46.9,好抵),都未得。

Rank: 6Rank: 6


6601
1197#
發表於 08-1-3 11:16 |只看該作者
come come:

我想問吓份toy幾$呀?D粉係咪送埋架?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1198#
發表於 08-1-3 11:20 |只看該作者
once a week, 每次3hrs左右, 佢抺得好快同好乾淨, 好過d家務助理好多
原文章由 come爸嘩 於 08-1-3 11:06 發表

HOGANMA: 咁佢一個星期黎你度打掃幾多日呀? 每次幾多hr???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1199#
發表於 08-1-3 11:22 |只看該作者
我都有買海天堂個pack ar, $4x仲有張coupon 好抵
原文章由 KY2004 於 08-1-3 11:15 發表

come come:

明白,不過我諗你都會買得成的 !你2個都有double pay+bonus呀?好正呀!我冇架!

新的shake shake french fries,我試過港式燒味的粉,甜甜地好似叉燒味,都好正!
我D瘡都係咁出呀!琴日去吉吉島買左4盒裝海 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1200#
發表於 08-1-3 11:23 |只看該作者
本地個d真係唔掂, 好慢又唔乾淨, 我請過3個都唔係好得
原文章由 KY2004 於 08-1-3 11:10 發表

我以前請過part-time,都係唔掂+時間唔啱,亦冇C9幫到手。
‹ 上一主題|下一主題