關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1181#
發表於 07-11-21 14:45 |只看該作者
好似得mon-thu先係 ja

原文章由 多利是 於 07-11-21 14:38 硐表
novembervm

可唔可以借張都會海x折扣卡比我呀...if possible, 我想fri去食

都會海xbuffet, 我食過兩次, really good

Rank: 5Rank: 5


3212
1182#
發表於 07-11-21 14:46 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-11-21 14:33 硐表
我舊年前都成日去都會海逸吃buffet..但自從張會員卡到期而今年話要1800年費所以我冇再入會又冇左半價就少左去。如果下次我想去你可唔可以借張卡比我用呀?
...



ok ar.....

Rank: 6Rank: 6


6601
1183#
發表於 07-11-21 14:47 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 14:44 硐表

匯景pie & tart執左啦:cry: :cry:
佢地的apple pie好好食架!!!

咁可惜呀!
佢個pumpkin pie都好正架!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1184#
發表於 07-11-21 14:47 |只看該作者
you are very clever
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 14:42 硐表

你地學校去旅行, 佢要同公司請"並"假, 咪唔駛扣假/$$囉!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1185#
發表於 07-11-21 14:47 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 14:44 硐表
http://www.hkicons.com/_485.gif人地真係好辛苦架

love: 識做啦.... (X口費呀)

Rank: 6Rank: 6


6601
1186#
發表於 07-11-21 14:47 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 14:44 硐表
http://www.hkicons.com/_485.gif人地真係好辛苦架

love,

咁真係辛苦你囉!

Rank: 5Rank: 5


3104
1187#
發表於 07-11-21 14:47 |只看該作者
係囉,晒出來麻好囉,我成日比雪文話我晒相,我成日想,影左不晒出來,都不知影來做咩 ,得閑睇下相,回憶下,很開心 ,可能我個人比較念舊,唯一難的是,沒咩地方收藏相薄


原文章由 novemberwm 於 07-11-21 13:06 硐表
大家知唔知邊度晒數碼相較好, 而且價錢都okar ? 發生意外(炒車)後, 我老公個日無拿拿同我講叫我晒多d亞仔同亞女個d相出黎, 佈置屋企溫馨d wo...唔知係咪一些意外總會令人有所改變的.....   ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1188#
發表於 07-11-21 14:48 |只看該作者
都係你了解我


原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 14:39 硐表

你地唔明love d x野呀??? 又並呀!!!

Rank: 5Rank: 5


3212
1189#
發表於 07-11-21 14:49 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 14:45 硐表
好似得mon-thu先係 ja


吾係mon -thur先用得, 其實張card for everyday
但星期五至星期日的price 唔係$388/位, 而係$428 /位

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1190#
發表於 07-11-21 14:49 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-11-21 14:47 硐表
佢個pumpkin pie都好正架!

lee個我未食過.

Rank: 6Rank: 6


6601
1191#
發表於 07-11-21 14:50 |只看該作者
原文章由 yan02 於 07-11-21 14:47 硐表
唯一難的是,沒咩地方收藏相薄


...

呢個係個大難題呀!

Rank: 6Rank: 6


8125
1192#
發表於 07-11-21 14:50 |只看該作者
仲有,大家話去九龍灣大x華食飯, of course good啦..我可以幫到手既..但..低調d 低調d..please

Rank: 8Rank: 8


17382
1193#
發表於 07-11-21 14:50 |只看該作者
我d衰野你仲未清楚 我去,不過就借d易話sick咁囉,請假都易開口d咁囉


原文章由 hoganmama 於 07-11-21 14:41 硐表
sorry我真係唔明, 即係唔去學校旅行ar  

Rank: 6Rank: 6


6601
1194#
發表於 07-11-21 14:51 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 14:49 硐表

lee個我未食過.

好味架!你去將廣間pie & tart買個試吓啦!

Rank: 5Rank: 5


3212
1195#
發表於 07-11-21 14:51 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-11-21 14:38 硐表
novembervm

可唔可以借張都會海x折扣卡比我呀...if possible, 我想fri去食

都會海xbuffet, 我食過兩次, really good



ok ar........

Rank: 8Rank: 8


17382
1196#
發表於 07-11-21 14:52 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 07-11-21 14:45 硐表
OIC OIC OIC

Rank: 6Rank: 6


6601
1197#
發表於 07-11-21 14:52 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-11-21 14:50 硐表
仲有,大家話去九龍灣大x華食飯, of course good啦..我可以幫到手既..但..低調d 低調d..please

多利是:

係呢樹好難低調喇!

Rank: 6Rank: 6


8125
1198#
發表於 07-11-21 14:53 |只看該作者
咁.. 可唔可以fri借我用呀??

原文章由 novemberwm 於 07-11-21 02:49 PM 硐表


吾係mon -thur先用得, 其實張card for everyday
但星期五至星期日的price 唔係$388/位, 而係$428 /位

Rank: 8Rank: 8


17382
1199#
發表於 07-11-21 14:53 |只看該作者



原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 14:47 硐表

love: 識做啦.... (X口費呀)

Rank: 8Rank: 8


17382
1200#
發表於 07-11-21 14:54 |只看該作者
辛苦小小無計啦


原文章由 KY2004 於 07-11-21 14:47 硐表

love,

咁真係辛苦你囉!
‹ 上一主題|下一主題