- 在線時間
- 471 小時
- 最後登錄
- 19-5-17
- 國民生產力
- 361
- 附加生產力
- 1520
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1223
- 主題
- 23
- 精華
- 0
- 積分
- 3104
- UID
- 98055
 
|
係囉,晒出來麻好囉,我成日比雪文話我晒相,我成日想,影左不晒出來,都不知影來做咩 ,得閑睇下相,回憶下,很開心 ,可能我個人比較念舊,唯一難的是,沒咩地方收藏相薄
原文章由 novemberwm 於 07-11-21 13:06 硐表 
大家知唔知邊度晒數碼相較好, 而且價錢都okar ? 發生意外(炒車)後, 我老公個日無拿拿同我講叫我晒多d亞仔同亞女個d相出黎, 佈置屋企溫馨d wo...唔知係咪一些意外總會令人有所改變的..... ... |
|