關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1181#
發表於 07-11-14 12:49 |只看該作者
yes ar,佢屋企人錫有鬼用咩


原文章由 hoganmama 於 07-11-14 12:39 硐表
事實係佢屋企人錫唔代表佢錫  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1182#
發表於 07-11-14 12:50 |只看該作者
個女仔係咪一個人住? kwun tong住咩地方?
如果唔係一個人住,我相信佢會爭呢層樓,比我都想同佢雙宿雙xla
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 12:47 硐表
係架,我就諗得再衰d,佢一個唔覺意賣左你都奈佢唔何不特止,佢大不了咪買過第2間之ma

Rank: 8Rank: 8


17382
1183#
發表於 07-11-14 12:51 |只看該作者
岩啦,你都去左黃河啦,e+唔好理咁多啦做好自己既事先,佢d野唔好諗啦,要諗都諗自己條後路啦:-|

原文章由 cyclmama 於 07-11-14 12:40 硐表
我諗短期內都要同c6一齊住,我已經有哂心理準備.e+我只將所有gei心機,精神擺哂向寶貝到.

Rank: 8Rank: 8


17382
1184#
發表於 07-11-14 12:53 |只看該作者
呢樣~~~~唔洗諗了,個c6一定唔肯:tongue: :tongue: :tongue:

原文章由 hoganmama 於 07-11-14 12:41 硐表
我咁諗, 如果層樓有$賺, 要求佢轉名比你

不過都係妄想, 佢應該唔肯, 如果肯, 當初就唔會唔落你名la

Rank: 8Rank: 8


17382
1185#
發表於 07-11-14 12:55 |只看該作者
agree,將心比己咁去諗比我都想同佢雙宿雙xla



原文章由 hoganmama 於 07-11-14 12:50 硐表
個女仔係咪一個人住? kwun tong住咩地方?
如果唔係一個人住,我相信佢會爭呢層樓,比我都想同佢雙宿雙xla

Rank: 5Rank: 5


2967
1186#
發表於 07-11-14 13:02 |只看該作者
lawyer話我應該可以申請法援,d律師費到時睇吓我要俾幾多
原文章由 hoganmama 於 07-11-14 12:46 硐表
咪就係lor, cy又有做野, 申請法援都可以要contribute 一 d 律師費
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1187#
發表於 07-11-14 13:12 |只看該作者
我識一個媽咪,佢個小朋友今年2年級(同comecome亞囡同校同級)佢生左個小朋友之後約一年佢個c6就有第2個女人,之後個c6離開左同左果個女人一齊,唔理果個媽咪及小朋友一路都無再返去,開頭都有比錢的,之後就一路都無比了,而個媽咪就一路一相情願咁等個老公回心轉意(等左5年左右),不過佢都係等唔到個男人回頭,到左今年個男人要同個媽咪正式攪離婚(可能要同果個女人結婚呱)經律師樓攪d,都係攪來攪去因為相方都係傾唔惦條件,上個月開始上法庭,而法庭就批左臨時善養費比女方,e+就一路等再上庭咁啦.



我只係覺得男人開頭實係咩都話得咩都話比的,之後有幾多個真係做得到呢 (好有錢果批另計)我身邊就唔覺

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1188#
發表於 07-11-14 13:26 |只看該作者
去完bank返黎, 而家開餐!

Rank: 5Rank: 5


2967
1189#
發表於 07-11-14 13:30 |只看該作者
如果傾唔掂or佢玩嘢,我一定揾lawyer同佢傾,我屋企人會支持我.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 13:12 硐表
我識一個媽咪,佢個小朋友今年2年級(同comecome亞囡同校同級)佢生左個小朋友之後約一年佢個c6就有第2個女人,之後個c6離開左同左果個女人一齊,唔理果個媽咪及小朋友一路都無再返去,開頭都有比錢的,之後就一路都無比了,而個媽咪就一路一相情願 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2065
1190#
發表於 07-11-14 13:32 |只看該作者
吾知點解, 最近我鬧小左我老公。

Rank: 5Rank: 5


1150
1191#
發表於 07-11-14 13:44 |只看該作者
COME
        原來你係牛頭角返工..巧明街帝豪大廈隔遠有幢大廈地舖間日本嘢都幾好味..中午唔使加1有機會你去試下。
原文章由 come爸嘩 於 07-11-14 13:26 硐表
去完bank返黎, 而家開餐!

Rank: 8Rank: 8


17382
1192#
發表於 07-11-14 13:44 |只看該作者
屋企人永遠係最好的

原文章由 cyclmama 於 07-11-14 13:30 硐表
如果傾唔掂or佢玩嘢,我一定揾lawyer同佢傾,我屋企人會支持我.

Rank: 5Rank: 5


1150
1193#
發表於 07-11-14 13:46 |只看該作者
CY... 之前同你講電話時你話你姑奶同你講上星期六她D屋企開完會再同你傾,係唔係講好左啦 。最後會點幫你呀?
原文章由 cyclmama 於 07-11-14 13:30 硐表
如果傾唔掂or佢玩嘢,我一定揾lawyer同佢傾,我屋企人會支持我.

Rank: 8Rank: 8


17382
1194#
發表於 07-11-14 13:46 |只看該作者
唔好成日鬧啦,鬧得多感情會流失的,不如多d關心下對方啦,好似儲錢咁之ma,感情都係慢慢儲多d好


原文章由 katiekma 於 07-11-14 13:32 硐表
吾知點解, 最近我鬧小左我老公。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1195#
發表於 07-11-14 13:54 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-11-14 13:44 硐表
COME
        原來你係牛頭角返工..巧明街帝豪大廈隔遠有幢大廈地舖間日本嘢都幾好味..中午唔使加1有機會你去試下。

巧明街帝豪大廈~~唔近我啦, 要行幾遠下的.

Rank: 8Rank: 8


17382
1196#
發表於 07-11-14 14:07 |只看該作者
講亞囡學校關於分班問題 我又覺得學校咁做ok wor,讀得好果批自然會去拔尖班啦 成績中中地就無計了

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1200023&extra=page%3D1

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1197#
發表於 07-11-14 14:27 |只看該作者
嘩, 温書見到LOVE咁  ( 不過是正常的)

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-14 12:39 硐表
條女pk明玩野啦,辦x曬可憐 又辦x曬同情你咁,特登叫你c6講比你知等你頂唔順自動退出ja,你條c6又會覺得條女pk真係好心地會諗對你唔住

小佢老味 :ranting ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1198#
發表於 07-11-14 14:34 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-14 14:27 硐表
嘩, 温書見到LOVE咁  ( 不過是正常的)

love真係好 呀.....

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1199#
發表於 07-11-14 14:42 |只看該作者
我又要早出去做野,
文文,  晏 d 俾你.:D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1200#
發表於 07-11-14 14:44 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-14 14:42 硐表
我又要早出去做野,
文文,  晏 d 俾你.:D

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖