註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 novemberwm 於 07-11-2 17:12 硐表 咁開心, 帶埋佢地一齊食.......
返回頂部
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 17:21 硐表 雪文: 你明天要返工咩?
大宅
原文章由 雪文 於 07-11-2 17:13 硐表 明天請問有無人一齊去觀塘飲茶 ????
原文章由 雪文 於 07-11-2 17:21 硐表 不過亞婆要返屋企.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 17:14 硐表 992係邊隻?
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-2 17:20 硐表 幾多點呀?早茶, 我唔黎架
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-2 17:23 硐表 聯想集團
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 17:23 硐表 係咪因為無碟煲????????????????
原文章由 novemberwm 於 07-11-2 17:25 硐表 都係你la.....唔借多d disk 俾佢地亞婆煲....
原文章由 雪文 於 07-11-2 17:27 硐表 : : 唔係呀, 我媽要返去煲湯俾弟婦, 佢今日應該可以出院.
原文章由 雪文 於 07-11-2 17:29 硐表 各位我閃啦 今晚啟田見啦.
子爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-2 17:16 硐表 前幾日入果d, 今日都跌, 但係我又唔想蝕住沽左佢, 所以都係擺下先..