關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1181#
發表於 07-11-2 17:21 |只看該作者
我唔想帶埋去加, 不過亞婆要返屋企.


原文章由 novemberwm 於 07-11-2 17:12 硐表

咁開心, 帶埋佢地一齊食.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1182#
發表於 07-11-2 17:21 |只看該作者
雪文: 你明天要返工咩?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1183#
發表於 07-11-2 17:22 |只看該作者
唔使



原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 17:21 硐表
雪文: 你明天要返工咩?

Rank: 5Rank: 5


3212
1184#
發表於 07-11-2 17:23 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 17:13 硐表
明天請問有無人一齊去觀塘飲茶 ????


我唔得.我個fr 生左個仔, 我要去探佢. 你地飲得開心d

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1185#
發表於 07-11-2 17:23 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 17:21 硐表
不過亞婆要返屋企.

係咪因為無碟煲????????????????

Rank: 5Rank: 5


4210
1186#
發表於 07-11-2 17:23 |只看該作者
聯想集團

原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 17:14 硐表
992係邊隻?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1187#
發表於 07-11-2 17:24 |只看該作者
becky & phoebe二個, 佢哋話約 2點半平D, 觀塘富臨.
你來唔來, 二個你都未見過.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-2 17:20 硐表
幾多點呀?早茶, 我唔黎架

Rank: 5Rank: 5


3212
1188#
發表於 07-11-2 17:24 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 17:14 硐表
992係邊隻?


聯想.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1189#
發表於 07-11-2 17:24 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-2 17:23 硐表
聯想集團

咁希望你越升越有.

Rank: 5Rank: 5


3212
1190#
發表於 07-11-2 17:25 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 17:23 硐表

係咪因為無碟煲????????????????


都係你la.....唔借多d disk 俾佢地亞婆煲....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1191#
發表於 07-11-2 17:27 |只看該作者
: : 唔係呀, 我媽要返去煲湯俾弟婦, 佢今日應該可以出院.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-2 17:23 硐表

係咪因為無碟煲????????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1192#
發表於 07-11-2 17:28 |只看該作者
Cpk好似快返d啦喎!

各位我閃啦, 5:30pm要開始去toilet, 化下妝, 執執手袋跟住放工.(踏正18:00即走, 一min都唔好蝕比佢:tongue: )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1193#
發表於 07-11-2 17:29 |只看該作者
各位我閃啦

今晚啟田見啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1194#
發表於 07-11-2 17:29 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-2 17:25 硐表


都係你la.....唔借多d disk 俾佢地亞婆煲....

我真係抵打

Rank: 5Rank: 5


2967
1195#
發表於 07-11-2 17:29 |只看該作者
弟婦可以出院咁就安樂lor
原文章由 雪文 於 07-11-2 17:27 硐表
: : 唔係呀, 我媽要返去煲湯俾弟婦, 佢今日應該可以出院.

Rank: 5Rank: 5


4210
1196#
發表於 07-11-2 17:36 |只看該作者
886

Rank: 5Rank: 5


3212
1197#
發表於 07-11-2 17:38 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-2 17:29 硐表
各位我閃啦

今晚啟田見啦.


886 all...........

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1198#
發表於 07-11-2 18:08 |只看該作者
今日下午超busy

我今日都入左d
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-2 17:16 硐表
前幾日入果d, 今日都跌, 但係我又唔想蝕住沽左佢, 所以都係擺下先..

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1199#
發表於 07-11-2 18:10 |只看該作者
明天我返工, 再傾

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1200#
發表於 07-11-2 23:16 |只看該作者
雪文: 我代亞女多謝你!

各位: 我今日去shopping 有收穫啦!!!

一轉季就(想)身痕, 但每日湊女女+取住個大牛龜我又唔想穿高跟鞋, 真係好論盡....不過都忍唔住買左1對咁大把!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖