關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1181#
發表於 07-10-5 15:20 |只看該作者
我哋又去過, 仲見到蛇仔.香港真係好多好地方可以去加.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 15:11 硐表
都啱嘅!  
你地有無去過monkey山呀???果度d monkey唔怕人, 我同亞女都睇得好happy, 佢地好攪笑, 成日摷垃圾桶.....
不過有d monkey的眼神都幾凶惡, 我都少少
...

Rank: 8Rank: 8


17382
1182#
發表於 07-10-5 15:21 |只看該作者
我去過2次啦,係呀d monkey好多好多,有隻monkey皇成日係入口果度坐做大哥架,我仲買左香蕉拿上去tim呀,d monkey一見到香蕉好似見到錢咁架走曬過來圍住我地,好彩我都’知機;拿定條’籐條’ 我驚佢地發dun沖過來囉


原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 15:11 硐表
都啱嘅!  
你地有無去過monkey山呀???果度d monkey唔怕人, 我同亞女都睇得好happy, 佢地好攪笑, 成日摷垃圾桶.....
不過有d monkey的眼神都幾凶惡, 我都少少
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1183#
發表於 07-10-5 15:22 |只看該作者
Funfun仔同雪文仔而家係同班同學, 不過上次我見倒地好似唔係好friend咁嘅?

而家想出一個post要等成分鐘, 所以儲埋一次過講多d野先得呀!!!!!

今日老x成朝出左去……happy!!!!!!!!!!

而家亞女開返學, $$都駛少左好多(比暑假時)

Rank: 8Rank: 8


17382
1184#
發表於 07-10-5 15:23 |只看該作者
個波波池好大好好玩架

原文章由 雪文 於 07-10-5 15:15 硐表
行就2小時, 咁吃埋飯, 來回船.  都要6小時掛.

咁星期天我可能去黄埔, 你哋話的冒險樂園玩

Rank: 8Rank: 8


17382
1185#
發表於 07-10-5 15:24 |只看該作者
我要呀,應該10點先返到,因為要湊亞囡返學校興趣班先


原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 15:15 硐表
你仔有無叫"悶"???????
你地明天點個要返工呀???????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1186#
發表於 07-10-5 15:25 |只看該作者
係咩, 走時好老友加: :   喂, 同班未一個月, 又唔坐埋一齊

原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 15:22 硐表
Funfun仔同雪文仔而家係同班同學, 不過上次我見倒地好似唔係好friend咁嘅?

而家想出一個post要等成分鐘, 所以儲埋一次過講多d野先得呀!!!!!

今日老x成朝出左去……happy!!!!!!!!!!

而家亞女開返學, 我$$都駛 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1187#
發表於 07-10-5 15:26 |只看該作者
正常啦,邊個小朋友會唔鐘意:

原文章由 irenec11 於 07-10-5 15:19 硐表
我個兩個去親冒險樂園都唔原走

Rank: 4


679
1188#
發表於 07-10-5 15:28 |只看該作者
亞仔亞女超enjoy,每次玩完都要換衫!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 15:23 硐表
個波波池好大好好玩架

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1189#
發表於 07-10-5 15:30 |只看該作者
我明天可能送囡去返學, 佢報咗學校的講英文故事興趣班.  咁我同亞仔去游水 + 飲茶.   

下午叫becky送埋我囡去童軍

問埋hin_bb睇吓佢得唔得閑飲茶先.   Come,你呢 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1190#
發表於 07-10-5 15:31 |只看該作者
! 你地咁夠pop買野去餵monkey??? 我地唔敢呀, 睇電視話有d係會黎搶架!!! 有個女人手袋都比佢地搶走左呀~~有銀包電話架大佬!!!
我又無帶野, 只係係地下執d粗樹支係手, 我地行過d monkey見倒會讓路”, 好似有d驚你會打佢咁, 而有d見倒就會好唔老黎咁口up up, 凶返你轉頭添.

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-5 15:21 硐表
我去過2次啦,係呀d monkey好多好多,有隻monkey皇成日係入口果度坐做大哥架,我仲買左香蕉拿上去tim呀,d monkey一見到香蕉好似見到錢咁架走曬過來圍住我地,好彩我都’知機;拿定條’籐條’去 我驚佢地發dun沖過來囉


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1191#
發表於 07-10-5 15:34 |只看該作者
我哋都有帶花生, 不過見惹太多monkey來, 就唔敢啦

原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 15:31 硐表
嘩! 你地咁夠pop買野去餵monkey嘅??? 我地唔敢呀, 睇電視話有d真係會黎搶架!!! 有個女人手袋都比佢地搶走左呀~~有銀包電話架大佬!!!
我又無帶野, 只係係地下執d粗樹支係手, 我地行過d monkey見倒會”讓路”, 好似有d ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1192#
發表於 07-10-5 15:35 |只看該作者
我唔得呀~~~奶奶落左黎嘛!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

原文章由 雪文 於 07-10-5 15:30 硐表

問埋hin_bb睇吓佢得唔得閑飲茶先.   Come,你呢 ?? ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1193#
發表於 07-10-5 15:37 |只看該作者
我地d野放曬係架車度,只係個人行落地ja,我老公就渣住條”籐條’fit fit下囉,d monkey就”beer”住條’籐條’又望住d香蕉囉,我見我老公渣住條”籐條’fit fit下果時好攪笑好似好興奮咁唔知係唔係諗起打亞囡呢


原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 15:31 硐表
嘩! 你地咁夠pop買野去餵monkey嘅??? 我地唔敢呀, 睇電視話有d真係會黎搶架!!! 有個女人手袋都比佢地搶走左呀~~有銀包電話架大佬!!!
我又無帶野, 只係係地下執d粗樹支係手, 我地行過d monkey見倒會”讓路”, 好似有d ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1194#
發表於 07-10-5 15:41 |只看該作者
哦,咁由佢啦, 我都未confirm, 我老公明天是否放假.
Hin_bb仔仔病咗, 佢今日請假帶佢去睇醫生.  我同佢講明早再約是否飲茶.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-5 15:35 硐表
我唔得呀~~~奶奶落左黎嘛!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1195#
發表於 07-10-5 15:51 |只看該作者
Photos sent. Please check e-mail

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1196#
發表於 07-10-5 15:53 |只看該作者
我聽日都要返工

Rank: 4


679
1197#
發表於 07-10-5 15:56 |只看該作者
Ha, Ha 我唔駛
原文章由 hoganmama 於 07-10-5 15:53 硐表
我聽日都要返工  

Rank: 8Rank: 8


17382
1198#
發表於 07-10-5 15:57 |只看該作者
hognama,katiema

你地仔囡上數學堂是否如答岩老師問題會有’星星’寫係本簿度 我囡尋日話佢有6粒星wor如果夠10粒有gift

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1199#
發表於 07-10-5 15:58 |只看該作者
收到, thank you .

原文章由 hoganmama 於 07-10-5 15:51 硐表
Photos sent. Please check e-mail

Rank: 8Rank: 8


17382
1200#
發表於 07-10-5 15:59 |只看該作者
你返5day only 星期六我要輪住1個月返2日架

原文章由 irenec11 於 07-10-5 15:56 硐表
Ha, Ha 我唔駛
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖