關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
1181#
發表於 07-8-13 16:04 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-8-13 15:52 發表
我聽亞仔個同學媽咪講過, 平田個間ymca, 可以坐校車去到跟住有嬸嬸出黎接佢地入去補習gar, 不過藍田會唔會遠?

如果有車, 就唔係好遠............

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1182#
發表於 07-8-13 16:05 |只看該作者


原文章由 hermanpapa 於 07-8-13 16:00 發表
Just completed a Master course. Long time no see...

Rank: 5Rank: 5


3212
1183#
發表於 07-8-13 16:09 |只看該作者
原文章由 hermanpapa 於 07-8-13 16:00 發表
Just completed a Master course. Long time no see...


你好勁...........master.........

Rank: 8Rank: 8


17382
1184#
發表於 07-8-13 16:09 |只看該作者
+oil

原文章由 hermanpapa 於 07-8-13 16:04 發表
thank, but i shall take the Master of Chinese Business Law soon... being lawyer....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1185#
發表於 07-8-13 16:10 |只看該作者
人哋話無咗啦, 你唔知咩 ???



[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 15:52 發表
商場都有一間呀,

Rank: 8Rank: 8


17382
1186#
發表於 07-8-13 16:10 |只看該作者
係油塘搭車去藍田都ok近but煩小小咁啦

原文章由 novemberwm 於 07-8-13 16:04 發表

如果有車, 就唔係好遠............

Rank: 8Rank: 8


17382
1187#
發表於 07-8-13 16:13 |只看該作者
唔係,搬左之嗎,搬左去新x軒及影視會中間wor
你去look look


[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 16:10 發表

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1188#
發表於 07-8-13 16:16 |只看該作者
叫佢自己搭車去呀???
如果轉校車去, 轉一個月好煩加.  同埋我仲有個囡, 唔可以分身二到走.

都係揾附近媽咪好啦.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 16:10 發表
係油塘搭車去藍田都ok近but煩小小咁啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1189#
發表於 07-8-13 16:17 |只看該作者
我揾到我囡幼稚園家長有NDS充電器啦, 今晚佢俾我囡, 明早我俾返佢

Rank: 8Rank: 8


17382
1190#
發表於 07-8-13 16:19 |只看該作者
咁又係2個要睇住:-|
有無同學媽咪ok

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-13 16:16 發表
叫佢自己搭車去呀???
如果轉校車去, 轉一個月好煩加.  同埋我仲有個囡, 唔可以分身二到走.

都係

Rank: 8Rank: 8


17382
1191#
發表於 07-8-13 16:22 |只看該作者
novemberwm


得閒可以睇睇,關於租樓問題的
右下角....包租婆果度

http://www.hk-compass.com/

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-8-13 16:23 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1192#
發表於 07-8-13 16:27 |只看該作者
剛剛康泰領隊打黎, 話明天6:15am到都ok....yeah


而個好頭痛呀............:( :( :(

Rank: 8Rank: 8


17382
1193#
發表於 07-8-13 16:29 |只看該作者
why個好頭痛

原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 16:27 發表
剛剛康泰領隊打黎, 話明天6:15am到都ok....yeah


而個好頭痛呀............:( :( :(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1194#
發表於 07-8-13 16:32 |只看該作者
下午我老細一返黎就開始頭痛......邪住晒!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 16:29 發表
why個好頭痛

Rank: 5Rank: 5


3212
1195#
發表於 07-8-13 16:32 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 16:22 發表
novemberwm


得閒可以睇睇,關於租樓問題的
右下角....包租婆果度

http://www.hk-compass.com/



Thanks love love..........:loveliness: :loveliness: :loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17382
1196#
發表於 07-8-13 16:44 |只看該作者
我幫你

原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 16:32 發表
下午我老細一返黎就開始頭痛......邪住晒!

Rank: 8Rank: 8


17382
1197#
發表於 07-8-13 16:45 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-8-13 16:32 發表



Thanks love love..........:loveliness: :loveliness: :loveliness:


唔洗thanks 我好8掛架

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1198#
發表於 07-8-13 16:54 |只看該作者
今日超靜呀, 電話都唔多個.....


原文章由 iloveyoub4 於 07-8-13 16:45 發表
唔洗thanks 我好8掛架

Rank: 5Rank: 5


3212
1199#
發表於 07-8-13 17:00 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 16:54 發表
今日超靜呀, 電話都唔多個.....


就黎又話收工啦 !!

Rank: 8Rank: 8


17382
1200#
發表於 07-8-13 17:00 |只看該作者
ME TOO

原文章由 come爸嘩 於 07-8-13 16:54 發表
今日超靜呀, 電話都唔多個.....
‹ 上一主題|下一主題