關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有沒有上下兩層的乳齒盒?
樓主: Ronald媽媽
go

有沒有上下兩層的乳齒盒? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2522
101#
發表於 07-1-29 12:16 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

YAUYAU 寫道:

NOV媽媽-4個
Chelsea - 2PCS
ALAL - 2PCS
bambi------2pcs
jocelyn------2pcs
J&Amom----2pcs
綽盈媽咪 -----1個
curry123 ---- 5pcs
tingting -----1個
nice1314 ----- 6個
雯雯----- 1個
kllp - 2 pcs
天使媽媽 ----- 2 pcs
cherry_2005 ---- 2個
Susanna ------ 2 PCS
florencelau ----- 1 個
2babies ----- 2個
YAUYAU ------ 2 個
Winnieng------ 2 pcs

THANKS

thanks
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


479
102#
發表於 07-1-29 12:39 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

RACHEL&MAVIS,

請問小小玻璃瓶(入彩沙個種)係邊度買到?

[quote]
RACHEL&MAVIS 寫道:

我都有一set,呢set係敎學器材,用來教擦牙,唔可以keep小朋友牙仔.
至於牙仔糖盒就好cute,但個盒放得耐會黃,亦不夠密封,用左幾年就掉左
依家買左個小小玻璃瓶(入彩沙個種)keep牙仔放飾物櫃,當裝飾.
該用戶已被刪除

103#
發表於 07-1-29 15:31 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


479
104#
發表於 07-1-29 15:47 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

唔該晒!
RACHEL&MAVIS 寫道:
[quote]
Justinmami 寫道:
RACHEL&MAVIS,

請問小小玻璃瓶(入彩沙個種)係邊度買到?



書局,精品店,平時行街時留意下鍾意邊款,我用緊10元3個光身玻璃瓶仔,瓶口係水松蓋[/quote]

Rank: 3Rank: 3


268
105#
發表於 07-1-30 11:21 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

RACHEL&MAVIS
請問放入去玻璃瓶前, 要如何處理牙仔, 因怕放得耐會氧化!
該用戶已被刪除

106#
發表於 07-1-30 18:47 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


303
107#
發表於 07-2-1 16:22 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

是否有一種 "上下兩層的乳齒盒" 內有細格,每格放一隻牙仔, 用作留諗?

Rank: 5Rank: 5


1267
108#
發表於 07-2-2 09:56 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

相信我地group order唔成功咯!
我friend話工廠at least都要100個才可, 跟住佢問有無存貨, 間廠拎左一袋仔比佢,  袋內有 -
15個有夜光效果
4個白色
而家由我friend話夜光賣$35, 白色$30, 包本地平郵.
如妳地重有興趣買可pm我, 賣完無咯.

Rank: 5Rank: 5


1136
109#
發表於 07-2-2 10:08 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

hi Bambi

Pls check your pm!

Thanks!

Rank: 3Rank: 3


116
110#
發表於 07-2-2 11:12 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

Bambi,

Pls check PM. Tks!!

Rank: 4


733
111#
發表於 07-2-2 12:05 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

Hi, Bambi
我有與趣,請問有無Photo

Bambi 寫道:
相信我地group order唔成功咯!
我friend話工廠at least都要100個才可, 跟住佢問有無存貨, 間廠拎左一袋仔比佢,  袋內有 -
15個有夜光效果
4個白色
而家由我friend話夜光賣$35, 白色$30, 包本地平郵.
如妳地重有興趣買可pm我, 賣完無咯.

Rank: 5Rank: 5


4296
112#
發表於 07-2-2 12:30 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

Bambi
Please check pm.
綽盈媽咪 ;-)

Rank: 3Rank: 3


137
113#
發表於 07-2-3 13:38 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

Hi !

我都想買一個呀,唔知重有冇貨呢?
如果冇的話可唔可以pm我呢?
thanks

Rank: 1


17
114#
發表於 07-2-3 18:12 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

        我將小兒的牙(11歲重欠三只),照原本位置放在用泥膠做成之上下顎,成棚牙放在飾物櫃,當裝飾.的朋友見到,有的話我有腦好得意    , 但有的話恐怖. :-|  :-|

Rank: 3Rank: 3


375
115#
發表於 07-2-4 01:07 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

hello  Bambi

I have interest...

Can I have 2 order. Pls pm me

muicc

Rank: 5Rank: 5


4493
116#
發表於 07-2-4 12:28 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

please check PM..

Rank: 3Rank: 3


240
117#
發表於 07-2-4 22:57 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

我都想要呀!可否PM我!

Rank: 4

醒目開學勳章


944
118#
發表於 07-2-5 00:11 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

Bambi,

I'm also interested! Please PM me!

hayleymama

Rank: 2


85
119#
發表於 07-2-5 01:33 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

please PM me. tks.

Rank: 5Rank: 5


1267
120#
發表於 07-2-5 09:45 |只看該作者

Re: 有沒有上下兩層的乳齒盒?

有很多媽咪都對夜光既有興趣, 但現我只有15個, 請已收到我PM的媽咪於明天6 FEB 2:00PM前入數給我作實, 如沒有收過我PM的, 有剩餘會立即通知.
請多多包涵.

盒內沒分上下格
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖