關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾
樓主: yinmami
go

9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
101#
發表於 06-8-21 00:29 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

chuiathena 寫道:
Dear yanyan-mummy


           又喺關於樂團嘅?  喺吾喺.2吾跟巴多羅學樂器, P.3 就冇得入樂團???   

chuiathena,
sorry呀!呢樣真係吾知,因為仔仔冇join樂團,不過我見過有de家長因為種種原因退出,就算學了三年,四年......

Rank: 3Rank: 3


421
102#
發表於 06-8-21 00:50 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

我有以下問題?
        Monkey 看過APS 樂團表演,好想參加.  我答應在LMC 也給他參加.   Monkey 現在樂器teacher 已轉了四次,很辛苦才找到一個好些少.若一年後要再轉真喺頭暈.
我雖然一樣會比Monkey 在P.1 入樂團預備班,但P.2冇預備班了,若吾跟巴多羅學P.3 冇得入學團咁嗰預備班為了?
P.1 參加樂團確是可以提高小朋友對音樂和同學之關喺!但在我母親立場,真的有些無耐
:cry:

Rank: 2


33
103#
發表於 06-8-21 12:19 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Hi yanyan-mummy,

可否告知有些家長"因為種種原因退出,就算學了三年,四年......" 是那些原因?
yanyan-mummy 寫道:
chuiathena,
sorry呀!呢樣真係吾知,因為仔仔冇join樂團,不過我見過有de家長因為種種原因退出,就算學了三年,四年......

Rank: 3Rank: 3


421
104#
發表於 06-8-21 22:59 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

I want to know too rr!!!

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
105#
發表於 06-8-22 13:42 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Dear All,

其實我淨係知道如果p.1吾參加,之後係吾可以插入,chuiathena,你要考慮清楚   
因為樂團係p.1參加,去到小四小五雖然學了幾年,但始終有些家長覺得浪費了時間,高年級功課多了,小五又要呈分,比我都會揀學業成績先,除非時間分配得好好,如果吾係去到小四五先退出好可惜 :  :

Rank: 3Rank: 3


176
106#
發表於 06-8-22 14:01 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

yanyan-mummy 寫道:
Dear All,

其實我淨係知道如果p.1吾參加,之後係吾可以插入,chuiathena,你要考慮清楚   
因為樂團係p.1參加,去到小四小五雖然學了幾年,但始終有些家長覺得浪費了時間,高年級功課多了,小五又要呈分,比我都會揀學業成績先,除非時間分配得好好,如果吾係去到小四五先退出好可惜 :  :


正是我想講既一樣,上到三、四年班,功課壓力相對增加,適當時候做哈當事,權衡輕重之下分配多些時間溫習功課至有小朋友退出是可以理解的。

也有可能是小朋友跟本興趣不大,佢地早年同爸爸媽媽講退出,第一、二年爸媽或會反對,但如果到第三、四年佢地都仲有咁訴求我相信都係時候讓小朋友自已抉擇!(呢個可能係我,因為阿女從來都冇講過對樂團有興趣)

去得樂團既小朋友相信唔止單玩樂團,上到四年班所有興趣班都試清楚晒,係時候化繁為簡集中某少數項目全心發展,唔係反會變得週身刀冇把利!

當然,我估亦有人真的覺得樂團教得唔好唔
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


421
107#
發表於 06-8-22 20:54 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Monkey D 課外活動試了好多,好多,多到我老公都吾鐘意,劍擊都玩過.現主力拉琴(因為佢鐘意引人主意同表現--------其實都幾    ),游水 (因為佢落了水吾肯上嚟!    )

樂團正如Pepper 叔叔話若小朋友自已退出冇可口非.音樂迫都冇用.

我Monkey 都好靚仔喎    不過似我多D呀! :wink:  :wink:

Rank: 3Rank: 3


421
108#
發表於 06-8-23 21:53 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

All parents team get ready on 26082006 gr.
Remember!!!!!!!!!!!!

1B
monkey(Boy)(管弦樂)( Parent Team Sept)
7895(Boy)

1C
Yinmami(Girl)(Parent Team Sept)
Minpepper(Girl)(管弦樂)( Parent TeamSept)
elzachau(兒甥仔)
000302 (Girl)(管弦樂)(Parent Team - Sept)

1D
DonDonma(BoY)(管弦樂)

1E
路人丁(Boy)

Yanyan-mummy consultant

Rank: 3Rank: 3


421
109#
發表於 06-8-23 22:18 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾


New Information please ref.課外活動 the following topic:

史丹福「沙田」今日D水好濁(有家長話有「紅蟲」)!

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
110#
發表於 06-8-24 00:08 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

Hi,
你地有冇報家長服務隊呢?今天老師打黎叫我26日去,我都仲諗梗 :

Rank: 3Rank: 3


176
111#
發表於 06-8-24 07:20 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

yanyan-mummy 寫道:
Hi,
你地有冇報家長服務隊呢?今天老師打黎叫我26日去,我都仲諗梗 :


如無意外我老婆會到!

Anyone else going?
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 1


23
112#
發表於 06-8-24 19:22 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

I will be there on Saturday.

Rank: 3Rank: 3


421
113#
發表於 06-8-24 20:42 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

I will be there too!
Nobody call me woo?

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
114#
發表於 06-8-24 21:23 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

chuiathena 寫道:
I will be there too!
Nobody call me woo?


因為我係返長期一年果隻,唔係9月個小一家長隊,你有冇join呀?

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
115#
發表於 06-8-24 21:33 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

pepper叔叔,你囡囡好靚女wo     

Rank: 3Rank: 3


421
116#
發表於 06-8-24 21:37 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

我喺長期一年返工囉! 九月可以幫到月中咋! 盡D 力啦,星期六會見到你嗎?  

Pepper 妹妹好白架   

Rank: 5Rank: 5

冬日勳章 醒目開學勳章


4461
117#
發表於 06-8-24 21:47 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

我返星期一ga,may be 到時找你.   

Rank: 3Rank: 3


421
118#
發表於 06-8-24 21:52 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

我好黑架! 不過喺一個靚C啦,到時見呀!   

Rank: 3Rank: 3


176
119#
發表於 06-8-24 23:33 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

yanyan-mummy 寫道:
pepper叔叔,你囡囡好靚女wo     

你地仔大女大叫我叔叔我會以為自已好老架

代阿女講聲多謝先,不過佢媽咪話驚佢細細個就掛住拍拖,已經幫佢易容變左男仔頭  

I will be there too!
Nobody call me woo?  

老婆都話尋日有人 call 佢提佢 26 開會喎!

我好黑架! 不過喺一個靚C啦,到時見呀!   

有機會再見,我星期六要搬屋所以唔陪到老婆來!
Pentax K10DDA21/DA70/DA18-55mmDA50-200mm/FA43/Tamron A09

Rank: 3Rank: 3


223
120#
發表於 06-8-25 12:07 |只看該作者

Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾

chuiathena,

小兒跟你monkey仔一樣,也是叩門入的。  

PS: 各位,運動日返學要穿"白波鞋",唔好買"有色波鞋"。
‹ 上一主題|下一主題