- 在線時間
- 48 小時
- 最後登錄
- 08-8-14
- 國民生產力
- 2
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-6-26
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 174
- 主題
- 0
- 精華
- 0
- 積分
- 176
- UID
- 89154
 
|
Re: 9月在沙呂小讀小一媽咪入黎傾
yanyan-mummy 寫道:
Dear All,
其實我淨係知道如果p.1吾參加,之後係吾可以插入,chuiathena,你要考慮清楚
因為樂團係p.1參加,去到小四小五雖然學了幾年,但始終有些家長覺得浪費了時間,高年級功課多了,小五又要呈分,比我都會揀學業成績先,除非時間分配得好好,如果吾係去到小四五先退出好可惜 : :
正是我想講既一樣,上到三、四年班,功課壓力相對增加,適當時候做哈當事,權衡輕重之下分配多些時間溫習功課至有小朋友退出是可以理解的。
也有可能是小朋友跟本興趣不大,佢地早年同爸爸媽媽講退出,第一、二年爸媽或會反對,但如果到第三、四年佢地都仲有咁訴求我相信都係時候讓小朋友自已抉擇!(呢個可能係我,因為阿女從來都冇講過對樂團有興趣)
去得樂團既小朋友相信唔止單玩樂團,上到四年班所有興趣班都試清楚晒,係時候化繁為簡集中某少數項目全心發展,唔係反會變得週身刀冇把利!
當然,我估亦有人真的覺得樂團教得唔好唔 |
|