關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


304
101#
發表於 06-6-1 12:13 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

仲有兩日咋, 就有結果啦, 真係好多謝係呢度比過意見嘅
媽咪, 寧我知道應該點做, 幫咗我好多.
THANK YOU VERY MUCH !
祝6月3日 睇結果嘅媽咪, 個個都如願以償.
  
^_^

Rank: 2


62
102#
發表於 06-6-1 21:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Yoballma,

希望6月3日能得知你都如願以償

靖靖mother     

Rank: 5Rank: 5


1272
103#
發表於 06-6-2 09:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hello all MaOnShan mami

聽日就係小一派位結果嘅大日子了, 在此 祝各位媽咪的小朋友都能派到心儀的學校, 皆大歡喜啦 !!

~ 我是一隻超級懶瞓豬 ~

Rank: 3Rank: 3


304
104#
發表於 06-6-2 16:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

^_^

Rank: 3Rank: 3


304
105#
發表於 06-6-2 16:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

^_^

Rank: 3Rank: 3


210
106#
發表於 06-6-2 17:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

好緊張呀!!
希望大望都可以派到自己喜歡的學校啦!!

Rank: 3Rank: 3


304
107#
發表於 06-6-2 17:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

靖靖mother 寫道:
Yoballma,

希望6月3日能得知你都如願以償

靖靖mother     


DEAR 靖靖mother
成你貴言. 希望能第一時間通知各位我中頭獎.

GOOD LUCK FOR EVERYONE.


  
^_^

Rank: 3Rank: 3


443
108#
發表於 06-6-2 20:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

希望各位馬鞍山靚媽咪, 個個都派到自己既心水小學, 記住上bk報喜呀, 等你地好消息 !        

Rank: 4


588
109#
發表於 06-6-2 23:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

好緊張呀 ! 希望個個都派得好理想喇 !      

Rank: 3Rank: 3


304
110#
發表於 06-6-3 12:16 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

好野, 派到第一志願 (循道衛理) YA .
BINGO.  其他媽咪你地點呀 ?
        
^_^

Rank: 3Rank: 3


443
111#
發表於 06-6-3 13:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

恭喜恭喜   
我都 "鄧" 你開心 ! 我去年派到唔知第幾意願, 果日都不知幾徬徨, 你而家得償所願就真係值得開心啦 !
  

Rank: 3Rank: 3


464
112#
發表於 06-6-3 13:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

nonowong
咁你去年有去咗邊幾間叩門, 我幫朋友問, 佢派得好差, 想知道沙田或馬鞍山邊d學校, 叩門機會大d   

Rank: 6Rank: 6


5718
113#
發表於 06-6-3 13:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

各位馬鞍山既家長,你地好!
我唔係馬鞍山既家長,不過我家姐係。
我家姐個女好好彩,抽到第一志願馬鞍山主風。想問下各位,對呢間小學有咩意見?
麻煩晒!

Rank: 3Rank: 3


443
114#
發表於 06-6-3 13:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

馬鞍山最多人會選既小學都應該係 : 循道衛理, 主風, 靈糧呢三間, 其次雨川同禧年都好似幾好!
我去年叩門只係去左靈糧, ok左, 因為近屋企, 但係我係甲部同乙部都填靈糧第一, 可能係禁佢地先至收, 祝你朋友好運啦 !  

Rank: 5Rank: 5


2879
115#
發表於 06-6-3 16:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

nonowong,

May I know you first round (自行收生)school name? Also 靈糧or other school?


Rank: 8Rank: 8


15424
116#
發表於 06-6-3 16:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

nonowong 寫道:
馬鞍山最多人會選既小學都應該係 : 循道衛理, 主風, 靈糧呢三間, 其次雨川同禧年都好似幾好!
我去年叩門只係去左靈糧, ok左, 因為近屋企, 但係我係甲部同乙部都填靈糧第一, 可能係禁佢地先至收, 祝你朋友好運啦 !  


請問各位知不知道, 循道衛理, 主風, 靈糧呢三間, 哪间功課較多? 程度較深? 比較傳统教学?

謝謝!


Rank: 4


588
117#
發表於 06-6-3 17:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我衰左喇 ! 我衰左喇 ! 我衰左喇 ! 我衰左喇 ! 我衰左喇 ! 我衰左喇 ! 我衰左喇 ! 我衰左喇 ! 我衰左喇 ! 我衰左喇 !

真係唔好意思, 容許我係度發洩一下, 真係唔知點算, 我見到好多人都 bingo, 但係自己就派左去第 6 位.............                    

Rank: 3Rank: 3


443
118#
發表於 06-6-3 18:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我去年1st round自行收生都係靈糧架, 但只有首名子女的5分, 入唔到, 我之前去過學校聽講座, 校長話會優先考慮對學校有誠意既家長, 可能係禁囡囡先至叩門成功卦 !不過今年轉左新校長唔知仲係唔係架 !
KW 寫道:
nonowong,

May I know you first round (自行收生)school name? Also 靈糧or other school?

Rank: 3Rank: 3


210
119#
發表於 06-6-3 18:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我個女都係派到第一志願,循道衛理,好開心亦覺得好好彩呀。
派唔到心儀小學既家長,希望你們叩門成功

Rank: 2


62
120#
發表於 06-6-3 18:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma and 2000,

Congulation!!!你們入到第一志願的學校,加入馬循。

Matthew mother,
不要放棄,如第6志願的學校真的不好?你還可以自行叩門?
Can share what is your plan?
Good Luck!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖