關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 削減跨區學額 油尖旺英中派位競爭加劇
樓主: mission
go

削減跨區學額 油尖旺英中派位競爭加劇 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1031
101#
發表於 06-5-10 13:57 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

我地要教小朋友正確的人生觀, 要積極及冷靜面對問題.  而家的小朋友, 唔係以前的, 你話一就一, 話二就二. 同佢多討論, 多分析, 日後還有好多逆景要面對, 對佢日後待人處世會有好處. 當然, 我也不讚成家長太激.

有很多家長於今年年初以經DRAFT 30 CHOICE, 孩子問, 點解而家全部都唔同架, 你點答??? 同佢講算啦, 你唔好命!! 咁點得架.  

路係一齊行, 唔可以講大人定細路承擔, 佢地已經12/13歲, 正如選校, 都會讓佢參與意見, 一齊去SITE VISIT, 聽講座.....

大女日日睇報紙, 佢好支持, 仲話要為師弟妹做番D野, 我睇, 我唔去佢都去.  

<QUOTE>
所以貴子女如果最後咁唔好彩入唔到英中, 最怕佢地會自暴自棄, 需知呢班只係12/3歲嘅細路仔, 仲有漫長嘅路要行...
大人嘅行為唔應該由細路仔承擔!


vespa 寫道:
好明白油尖區家長的切膚之痛, 遊行係民主社會表示不滿嘅途徑, 但各位家長臨場表現請儘量克制, 不宜過激, 因為各位當日嘅一舉一動, 貴子女都會睇住入腦, 呢啲係身教, 對細佬心智成長有影響....

其實, 我相信真係好難同教署追得番學位, 所以貴子女如果最後咁唔好彩入唔到英中, 最怕佢地會自暴自棄, 需知呢班只係12/3歲嘅細路仔, 仲有漫長嘅路要行...

大人嘅行為唔應該由細路仔承擔!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11251
102#
發表於 06-5-10 14:04 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

哈里波特 寫道:
其實大家立場鮮明, 講多無謂, 大家5.14見.

<5.14還我升中學位大遊行>, 資料詳情如下:
日期:5月14日 (星期日 母親節)
集合地點 : 下午2時
集合地點:中還遮打花園
遊行路線:由遮打花園出發至政府總部


係唔係寫漏嘢呢?如果角章真是見到遊行,怕得要死,真是撥出湾仔之學位給油尖旺,但撥出的是band3學校之學位,家長又收唔收貨呢?

係唔係要寫成:"5.14還我皇仁、MCS,貝記學位大遊行"比較好一點呢?

Rank: 5Rank: 5


1286
103#
發表於 06-5-10 14:05 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

從叩門位呢個問題反映到"針唔吉到肉唔知痛", 有d BK仲成日話有實力你咪自己考入去law, 既然1st round已收, 叫門位對你地有什麼影響

我諗你搞錯左, 呢個問題反映到香港就嚟唔駛講理, 靠惡、靠聲大大就得.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11251
104#
發表於 06-5-10 14:13 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

有很多家長於今年年初以經DRAFT 30 CHOICE, 孩子問, 點解而家全部都唔同架, 你點答??? 同佢講算啦, 你唔好命!! 咁點得架.


小朋友真是要從小教起,邏緝,思考方法極為重要,不然長大了容易是非不分。

如果有一綜援户,突然被Cut,他向政府抗議:"我今年年初己draft 30 個旅遊地點,孩子問, 點解而家全部都唔可以去嘅,你點答??? "

我真係唔知點答。

Rank: 5Rank: 5


1286
105#
發表於 06-5-10 14:19 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

根據教統局資料, 油尖旺區從灣仔借來的學位, 曾因應各校網的供求考慮,由2004年的五百多個減少至2005年的二百多個,當中包括五十多個英中學額, 但那時並沒有引起異議. 當時的作法相信和現在無異.
這次卻引起大風波, 還要被抨為政策大改變, 原因? 真的是司馬昭之心了.

judy 寫道:
[quote]
哈里波特 寫道:
其實大家立場鮮明, 講多無謂, 大家5.14見.

<5.14還我升中學位大遊行>, 資料詳情如下:
日期:5月14日 (星期日 母親節)
集合地點 : 下午2時
集合地點:中還遮打花園
遊行路線:由遮打花園出發至政府總部


係唔係寫漏嘢呢?如果角章真是見到遊行,怕得要死,真是撥出湾仔之學位給油尖旺,但撥出的是band3學校之學位,家長又收唔收貨呢?

係唔係要寫成:"5.14還我皇仁、MCS,貝記學位大遊行"比較好一點呢?
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11251
106#
發表於 06-5-10 14:26 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

有很多家長於今年年初以經DRAFT 30 CHOICE, 孩子問, 點解而家全部都唔同架, 你點答??? 同佢講算啦, 你唔好命!! 咁點得架.


如果孩子這樣問,這樣答吧:"政府話我地區內學位己足够,不用他區之學位,所以冇選他區,要再選過囉。

千祈唔好話 : 你唔好命!!,人生唔係咁cheap嘅,無得抽皇仁啫,點等同唔好命呢?

Rank: 5Rank: 5


1881
107#
發表於 06-5-10 14:31 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網




  


至於有家長威脅不提交統一派位申請表以示抗議, 個人認為是一種很差的手法。  在抗議中放棄的東西, 正是要爭取的。 好比為爭取不減綜援而不收整份綜援來抗議。  EMB 遲通知, 油尖區家長失預算, 令人同情。  可是用激進手段來打壓政府及灣仔區, 保留借位, 則表現霸道, 相信難得到社會普遍體諒及支持。[/quote]





資料 out date 嘞
請跟進最新資料才發表.       

Rank: 5Rank: 5


1881
108#
發表於 06-5-10 14:44 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

pianopiano 寫道:
灣仔區校長們,哪位想收呢班努力爭取‘應得權益‘家長的子女?



這是你自己的想法吧.

就是有灣仔區英中校長對開會的家長支持 , 叫家長們去爭取.

請問你有無去胡忠大廈開會??????

Rank: 5Rank: 5


1286
109#
發表於 06-5-10 14:51 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

小朋友真是要從小教起,邏緝,思考方法極為重要,不然長大了容易是非不分。

見到連一d油尖旺既學校都出通知俾學生要佢哋參加遊行, 真係................
點解依家既教育係咁架!
皇仁、瑪利曼果d位, 一來係借既, 二來他區學位原本就唔多, 都未必抽到, 係唔係小朋友冇得抽呢d學校, 條命就真係差d架
班大人究竟想d小朋友以後成為點既人?! 點樣去思考一件事?!

Rank: 5Rank: 5


1612
110#
發表於 06-5-10 15:25 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

judy寫道:

油尖旺之例子相類似(我不是把油尖旺比喻成綜援户)。


既說相類似,不是比喻是什麼?還是你想說用的是類比論證?好叻呀!哈哈!......

我好似冇話油尖旺是綜援戶,請看清楚。當然,如果你見到綜援戶三字而對號入座,我也不會怪你。


好似係唔清晰的印象,咁就引番個段比你睇清楚先!

假如有一個綜援户,拿了政府十多年綜援,突然有一日,政府在月尾對他說,根据政策,從下一個月開始,你將不會收到綜援。綜援户不服,政府於是拿出証据和政策條文: 因為綜援户之银行存款,超過上限,所以政府停發。

Rank: 5Rank: 5


1054
111#
發表於 06-5-10 15:42 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

THAT'S THE POINT....

[/quote]
他區學位原本就唔多, 都未必抽到, 係唔係小朋友冇得抽呢d學校, 條命就真係差d架
班大人究竟想d小朋友以後成為點既人?! 點樣去思考一件事?!
[/quote]

Rank: 2


94
112#
發表於 06-5-10 16:19 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

grawong 寫道:
1.        如果油尖旺是綜援戶,其他區又係乜野?唔該小心D,搵D恰當的比喻!唔好得罪晒香港的家長!
2.        本來分校網已是個不公平的制度,不同學校網,有不同數量的英中位,就係唔公平!咁D家長見到咁,早作綢繆,搬去以往10年大家都公認係較好的校網,又有乜唔岩?
3.        咁多年來(10年以上),政府從來冇提過不同學校網的學位係點計出來,今年學位數量同以往有咁大出入,咁油尖旺家長投訴,又有乜錯處?點能要被千夫所指?在家長的傷口上撒鹽?
4.        而家油尖旺跨區學位被削,政府先話因供求因素而需要削減油尖旺他區學位,因為佢地主要考慮各區的整體供求及交通問題。
5.        但且看2006-2007灣仔區及其他鄰近區域有關升中的數據:
i.        油尖旺減少89人,英中學位減少124個(每一英中學位競爭人數:3.71)
ii.        灣仔區減少20人,英中學位增加75個(每一英中學位競爭人數:2.73)
iii.        中西區增加10人,英中學位增加116個(每一英中學位競爭人數:2.73)
iv.        東區減少30人,英中學位減少6個(每一英中學位競爭人數:6.22)
v.        深水土步減少153人,英中學位減少43個(每一英中學位競爭人數:3.53)
從上列數字,政府如何因供求因素需要調撥學位?如何主要考慮各區的整體供求?真係睇唔到,咁點解唔增加鄰近灣仔的東區跨網位?根本就係冇原則!
6.        事實上,今年升中學生人數少左596人,英中學位減少168個,呢2日睇報紙知道政府計劃削英中位3000個,我推想政府可能係想CUT英中學位,而灣仔人口老化,有學校縮班、殺校,眾所周知!所以,先向呢區入手,因為收番借出去的位係一個好藉口,到呢區唔夠學生時,你地話會係點?唉!……可能根本就唔係借位的問題!
7.        各位非油尖旺的家長,希望你地明白呢個係制度本身有問題。我地唔係要撒賴,亦唔係要特權。只係想爭取用番過去10多年沿用、大家約定俗成的原則處理今屆油尖旺升中學生選校。
8.        各位非油尖旺的家長,而家你地可能好心涼,(或者你地覺得咁公平D,……人之常情)但係,唇亡齒寒,……未來,希望你地可以好冷靜咁話:政府理據充分!
                                                                                  非常同意非常同意       

Rank: 3Rank: 3


132
113#
發表於 06-5-10 16:57 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

油尖旺減少89人,英中學位減少124個(每一英中學位競爭人數:3.71)
ii. 灣仔區減少20人,英中學位增加75個(每一英中學位競爭人數:2.73)
iii. 中西區增加10人,英中學位增加116個(每一英中學位競爭人數:2.73)
iv. 東區減少30人,英中學位減少6個(每一英中學位競爭人數:6.22)
v. 深水土步減少153人,英中學位減少43個(每一英中學位競爭人數:3.53)

若看以上的數據, 油尖旺區更加無理由要繼續向灣仔區借位, 要借都應該是東區借啦, 況且, 東區在香港島, 不用過海, 付合就近返學原則.

Rank: 4


744
114#
發表於 06-5-10 17:08 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

若看以上的數據, 油尖旺區更加無理由要繼續向灣仔區借位, 要借都應該是東區借啦, 況且, 東區在香港島, 不用過海, 付合就近返學原則.


但政府冇咁做,D英中位去左邊?

Rank: 5Rank: 5


4747
115#
發表於 06-5-10 18:28 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

Very unfair to other regions if EMB give way by re-offering them the Wanchai school seats which do not belong to them!  Wanchai parents should also protest then!

Rank: 2


94
116#
發表於 06-5-10 18:30 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網


               撥灣仔英中學額 教局息油尖旺民怨

【明報專訊】油尖旺區家長擬於周日「母親節(相關新聞 - 網站)」遊行,抗議遭扣減逾百個灣仔、港島東區英文中學升中學額。教育統籌局於遊行前夕推出「臨時措施」,邀請灣仔區英中撥出共數十個留班位,專門取錄油尖旺區學生,圖平息民怨。

教統局常任秘書長羅范椒芬昨晚與油尖旺小學校長及家長會面,商討解決辦法。據悉,教統局已聯絡灣仔區英中,撥出每班兩個留班位(俗稱叩門位),專供油尖旺家長替子女報讀,全區約可提供數十個英中學額,目前仍未決定於統一派位階段,或放榜後供油尖旺區學生報名。教統局於會上並承諾,檢討以後幾年的中學派位學額分配,並及早通知家長。

料周五決定會否遊行

油尖旺區小學家長教師會(關注中一學位分配)發言人林梁美玲稱,會議氣氛融洽及有建設性。她表示,家長提出的訴求與之前一樣,教統局須「歸還」百多個英中學額給區內家長,不過教統局則提出另一方案,內容目前仍未可透露。林梁美玲表示,個人對教統局提出方案感滿意,但仍需與區內家長召開會議,決定是否接納教統局的解決方案,預計周五決定會否繼續遊行。

灣仔區英中聖公會鄧肇堅中學去年共提供26個學額,供油尖旺區學生報讀。教統局曾聯絡該校,要求學校於新學年撥出每班2個留班位,取錄油尖旺區學生。校長潘梁學賢表示,區內校長都希望幫忙解決紛爭,至於學校會否撥出學額,目前仍未可透露。

                                                                     :-)  :-)  :-)  :-)    [size=xx-large]油尖旺區家長較團結

Rank: 3Rank: 3


373
117#
發表於 06-5-10 18:40 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

RAMC 寫道:
油尖旺減少89人,英中學位減少124個(每一英中學位競爭人數:3.71)
ii. 灣仔區減少20人,英中學位增加75個(每一英中學位競爭人數:2.73)
iii. 中西區增加10人,英中學位增加116個(每一英中學位競爭人數:2.73)
iv. 東區減少30人,英中學位減少6個(每一英中學位競爭人數:6.22)
v. 深水土步減少153人,英中學位減少43個(每一英中學位競爭人數:3.53)

若看以上的數據, 油尖旺區更加無理由要繼續向灣仔區借位, 要借都應該是東區借啦, 況且, 東區在香港島, 不用過海, 付合就近返學原則.


I think Government bases on both English and Chinese secondary seat to calculate the total secondary seat in a district.

Rank: 2


71
118#
發表於 06-5-10 18:40 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

我出世到未工作前20年都不用交税,難道就有了約定俗成的原則,以後不用交税嗎 -


當然唔代表以後唔 駛交, 但會有提議, 討論, 日期, 時間,通知市民幾時開始要交,究竟明唔明問題所在 ????

Rank: 5Rank: 5


1031
119#
發表於 06-5-10 20:46 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

agreed. 講得好!!!!!
好多不知所謂的比喻, 喜歡咪大家吹吹水.  

<quote>
如果有一綜援户,突然被Cut,他向政府抗議:"我今年年初己draft 30 個旅遊地點,孩子問, 點解而家全部都唔可以去嘅,你點答??? "

==>騙綜緩的家庭係犯法, 要即時入獄. 正常綜緩家庭取綜緩/撤綜緩, 都有procedure & notice. 但油尖旺家長無犯法!!!! 咁多突然, 突然被Cut綜援, 突然公屋加租, 突然紅磡灣要拆樓.....

<quote>
如果孩子這樣問,這樣答吧:"政府話我地區內學位己足够,不用他區之學位,所以冇選他區,要再選過囉。
千祈唔好話 : 你唔好命!!,人生唔係咁cheap嘅,無得抽皇仁啫,點等同唔好命呢?

==>呢個答覆都唔錯, 但孩子又問 : 但鄰居係第二個區讀書, 點解佢又選"九華"架, 人地區都有好多名英中wor. mud 人生係咁cheap....... 唔係點解佢選九華, 唔讀九華又唔駛死.



    
HeiMother 寫道:
我出世到未工作前20年都不用交税,難道就有了約定俗成的原則,以後不用交税嗎 -


當然唔代表以後唔 駛交, 但會有提議, 討論, 日期, 時間,通知市民幾時開始要交,究竟明唔明問題所在 ????


2714
120#
發表於 06-5-10 23:44 |只看該作者

Re: 目標名校忽被剔走 油尖旺家長抗議改校網

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖