- 在線時間
- 532 小時
- 最後登錄
- 25-6-19
- 國民生產力
- 120
- 附加生產力
- 1252
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1954
- 主題
- 30
- 精華
- 0
- 積分
- 3326
- UID
- 329
 
|
Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台
Dear all
頭先我響 BK 睇到有個老師登咗個 message 話教普通話, 佢話自己係北京人, 響內地都係中文老師, 來港 1x 年, 有普通話水平測試一級証書, 亦有響大機構教d staff 云云, 依家亦有教小朋友, 於是我就即刻打咗個電話去同佢傾 (全程普通話), 初步覺得佢d普通話都幾 OK, 亦唔係後生女個停, 佢話單對單要收費 $380/hr (唔平, 不過若佢真係好似佢講咁高水平, 都會值), if 3-4 個小朋友就 $130/hr
我已經問咗佢以前教過d乜人, 等我去 check check 佢 reference 如何先決定, 不過我想問吓唔知你地有冇人有興趣 join together 去一齊學咁呢....時間可以大家相就~~我諗 3 個小朋友係比較好嘅 group size.
Or if any of you 有好普通話老師介紹請告知....Thanks~~
|
|