關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2005 培正 K3 高信班家長平台
樓主: 彥彥媽咪
go

2005 培正 K3 高信班家長平台 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3326
101#
發表於 05-10-17 20:28 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

wanleung:

"Snake" 應該唔駛 colour ar..因為係 colour 個d有 "ee" 音個d 字咋....

大彥今日同我講聽日要帶樹葉 (呢樣其實佢上星期五已經講, 不過佢話可以今個 Tue 先帶返去都得喎), 同要帶一d由農夫種嘅嘢返去 (e.g. 米呀, 菜呀咁), 仲要寫埋個樣嘢個名上去咁...我地就決定帶米嘞~~

紙鳶==>大彥有叫我買, 不過佢又冇話要帶返學校喎, 我以為係佢見個日旅行有同學仔玩所以佢叫我買咋....



Rank: 5Rank: 5


3326
102#
發表於 05-10-17 20:31 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

舜錚 mummy:

I received the interview letter for DBS la... 29/10 11am ar...


170
103#
發表於 05-10-17 21:35 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
104#
發表於 05-10-17 22:22 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

hsyhk:

Thank you~~ interview 嘅嘢順其自然喇...

溫度計係上個星期頭就已經講架喇....李老師話叫小朋友帶番去放響"自然角"俾其他小朋友欣賞云云...我諗依家都應該仲可以帶嘅~~



Rank: 2


40
105#
發表於 05-10-17 22:38 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥媽咪:
唔好意思 我係真班的媽咪。最近才知上年【ie K2】有3位同學仔取了"浸信會聯會傑出學生獎",唔知妳知唔知究竟係乜東東呢? Thanks in advance

Rank: 5Rank: 5


3326
106#
發表於 05-10-17 23:15 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

9號仔:

歡迎過嚟呢邊呀.....   

"浸信會聯會傑出學生獎"==> 冇乜印象..係唔係上年結業遊藝會度頒架...我好似記得有個類似嘅"傑出學生獎"咁....不過好似係 for K3 students?   

個d獎應該係由老師按照學生"品學兼優"咁揀出嚟架...不過 criteria 係乜我就唔知喇...

等我有時間湊開阿仔放學時去八吓班主任先...再番嚟報料..OK...??   

Rank: 2


40
107#
發表於 05-10-17 23:29 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

唔該晒妳呀
如妳所說係上年結業遊藝會度頒架,3個同學仔都係低班【如果冇錯的話,1x低愛+2低信】。如果係老師按照學生"品學兼優"咁揀出嚟的話,係唔係將同級的同學排名次呢?

Rank: 5Rank: 5


3326
108#
發表於 05-10-17 23:45 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

9號仔:

我諗學校應該都係"心中有數" d名次嘅...不過唔同我地講之嘛....

有d小朋友真係好叻架..年年 lum 庄, 我仔個班有幾個小朋友年年都有獎攞架...我初初以為個d 獎唔多唔小係"豬肉獎" only, 即係今年 A 攞, 下年怕就應該係 B 喇啩....點知原來唔係架....不過就唔多知老師係用乜準則去assess D 小朋友喇....可能就係每星期d溫習紙..???!!      




Rank: 3Rank: 3


179
109#
發表於 05-10-18 12:10 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

thank you 彥彥媽咪.  

Rank: 1


22
110#
發表於 05-10-18 12:21 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥媽 I still haven't received the letter.  It is good to have it on Saturday.

Ryan also said to bring some produce from farmers.
He asked for an apple to bring in today.

Wanleung mum, Ryan did not colour the snake too.


Rank: 5Rank: 5


3326
111#
發表於 05-10-18 12:44 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

舜錚Mummy

See we will meet on the same day sin....據我知, 依家 so far 一係 29/10, 一係就係 5/11 ga la...

Rank: 3Rank: 3


179
112#
發表於 05-10-18 14:34 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

舜錚 & 彥彥.....Hooray!

Rank: 5Rank: 5


3326
113#
發表於 05-10-18 23:11 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

Dear all

頭先我響 BK 睇到有個老師登咗個 message 話教普通話, 佢話自己係北京人, 響內地都係中文老師, 來港 1x 年, 有普通話水平測試一級証書, 亦有響大機構教d staff 云云, 依家亦有教小朋友, 於是我就即刻打咗個電話去同佢傾 (全程普通話), 初步覺得佢d普通話都幾 OK, 亦唔係後生女個停, 佢話單對單要收費 $380/hr (唔平, 不過若佢真係好似佢講咁高水平, 都會值), if 3-4 個小朋友就 $130/hr

我已經問咗佢以前教過d乜人, 等我去 check check 佢 reference 如何先決定, 不過我想問吓唔知你地有冇人有興趣 join together 去一齊學咁呢....時間可以大家相就~~我諗 3 個小朋友係比較好嘅 group size.

Or if any of you 有好普通話老師介紹請告知....Thanks~~   

Rank: 3Rank: 3


179
114#
發表於 05-10-19 10:52 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥媽咪

我也在找尋普通話老師for 亞囝, 但我同你唔同living area.  因我要找尋在我家左近.  小學雜談的topic-talking about 培小二年級weekdays 有7-8 工課!好像好多.

Rank: 5Rank: 5


3326
115#
發表於 05-10-19 11:10 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

wanleung:

Where do you live ar...maybe after I checked the reference of that teacher, you may also try to form a little group at your place ar...   

Rank: 3Rank: 3


179
116#
發表於 05-10-19 11:24 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥彥媽咪

I'm living in TKO

Rank: 1


22
117#
發表於 05-10-19 12:31 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

彥媽 Mine is on 5 Nov, 3:00pm. How's 彥彥's St Paul interview?

Good to know that you've found the right mandarin teacher. $130 per hour is reasonable, please have Ryan on the list.


170
118#
發表於 05-10-19 21:39 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


3326
119#
發表於 05-10-20 12:47 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

舜錚Mummy :

嘻嘻....我依家日日接大彥放學時都有同舜錚 say hello ga...佢都好開心好笑容咁回應番我地架....你仔仔真係好乖呀~~ :  :  :

St Paul's interview ==> no result yet ar..but I dun have much expectation la since there were so many candidates for this school (same as DBS), 順其自然喇...唔得 then stay at PC 我一樣都開心~~  

Just now that 普通話 teacher said she normally teaches only primary schools students or above, so may need to fetch another one....will keep you informed if I find one (that teacher gives me another referral, let me call the teacher and check check 再番嚟報料...)


hsyhk:

多謝報料 about 傑出學生....李老師未打俾我呀...唔知係咪佢見我有時會接大彥放學 then 佢就會 update me about 大彥d嘢 so 佢唔會 call me lei...    let me wait wait and see sin...   Thanks for letting us know ar..   

刨冬瓜...個日個個刨冬瓜老師都問我點解我唔自己教番個仔...在我嚟講, 冇計.....總結自己教學經驗, 真係唔到我唔信, 我都贊成仔點都係要俾人教吓先得, 始終我係"阿媽"角色 in his mind, 所以只會可以做 backup (e.g. 幫佢事後 revise + practice, e.g. 捉佢同我講) , that will be better.

    



Rank: 5Rank: 5


3326
120#
發表於 05-10-20 23:19 |只看該作者

Re: 2005 培正 K3 高信班家長平台

舜錚Mummy :

今日大彥同我講話舜錚寫咗張字條俾佢, 上面寫住 "莫舜錚, 男孩子, 29xx xxxx " 然後叫大彥聽日打電話俾佢呀...   

哈哈....依家咁快就有密偈傾喇...   

仲有, 點解舜錚要強調係"男孩子"呢??!.... 唔通驚大彥認錯佢係女仔??!!~~           



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖