關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 民生為何已變質?
樓主: kellypapa
go

民生為何已變質? [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


5870
101#
發表於 11-12-12 17:48 |只看該作者
原帖由 cwymama 於 11-12-12 17:44 發表
我剛剛响另一個有關民生post度發現咗嗰位發表偉論嘅家長,不過今次佢唔係講民生唔借廁所唔啱,而係講佢有朋友响民生教所以唔讀云云、、、


但佢冇詳細講兩者有何關係喎~~???

Rank: 2


46
102#
發表於 11-12-12 17:56 |只看該作者
本人立場冇變,唔鍾意收左都唔好讀,WAITING都唔好排隊,留番個位俾其他有心讀既人. 既然好介意有冇廁所,大家以後可以於報名張form寫明"冇廁所去係唔會入讀該校"

若果學校同家長理念唔同,相信大人同小朋友都會好辛苦,但願有心人可以收到呢間學校

Rank: 5Rank: 5


3163
103#
發表於 11-12-12 17:56 |只看該作者
[quote]原帖由 tsobaba 於 11-12-11 13:13 發表
打個比喻,我已打滾於商業社會,受盡這十幾年經濟起伏,很想考份公務員做到退休(雖然知道做公務員係唔會發達),但是競爭咁大,今日收到信話我waiting,點好?突然,諗起面試當日,樓下個part time secur冇嚟禮貌,想話上去見工,又要登記e樣 ... [/qu


haha, 講中晒我d心聲!

[ 本帖最後由 renielo 於 11-12-12 17:58 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1570
104#
發表於 11-12-12 18:20 |只看該作者
其實大家都畀個題目引左入黎,
簡單來說,題目只是「為何民生不外借洗手間」啫,貨不對辦,文不切題的示範。


2589
105#
發表於 11-12-12 23:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


46
106#
發表於 11-12-13 09:25 |只看該作者
我反而想知邊間唔踢學生出校?

Rank: 4


604
107#
發表於 11-12-13 09:42 |只看該作者

回復 2# ting-ma 的帖子

好似係呀,我都聽我朋友個亞嫂個三婆個二仔d朋友講過,重話專踼怪獸家長d仔女出校喎!

Rank: 5Rank: 5


3751
108#
發表於 11-12-13 11:03 |只看該作者

回復 107# tsobaba 的帖子



好抵死呀你!

Rank: 3Rank: 3


365
109#
發表於 11-12-13 11:09 |只看該作者
嘩俾1000000Like你呀

Rank: 3Rank: 3


365
110#
發表於 11-12-13 11:15 |只看該作者

回覆 107# tsobaba 的文章

嗰1000000個Like係俾你㗎 tsobaba

Rank: 5Rank: 5


3163
111#
發表於 11-12-13 11:56 |只看該作者


‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖