註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-21 10:27 發表 c野開頭話7月,但e+要8月先得因為多野做行唔開,me too要8月先得因為要做數呢
返回頂部
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 10:27 發表
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 10:26 發表 星期四夜晚送ar 之前我都有mark 低報埋LT-131gar, 不過諗住再諗吓先之ma 你女都想報嗎? 我仔一定有興趣, 要打去問問仲有無位wor
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 10:28 發表 有無決定去邊ar?
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 10:30 發表 咁如果有位我今晚走去報埋佢啦, 6堂/$280, 都幾抵玩!!!
原文章由 多利是 於 08-5-20 23:47 發表 塗層鑊產咪即係你講個種囉
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 10:35 發表 唔係wor, 我仔都係唔得ar, 星期一下午個段時間我仔要補普通話ar
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 10:39 發表 OIC, 咁你學幾點至幾點呀?????
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 10:41 AM 發表 多多: 我老公話~~青青世界果度等埋佢暑假先去, 所以31/5我JOIN唔倒你地啦, SORRY!!!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 10:41 發表 多多: 我老公話~~青青世界果度等埋佢暑假先去, 所以31/5我JOIN唔倒你地啦, SORRY!!!
原文章由 多利是 於 08-5-21 10:44 發表 唔緊要啦..我琴晚再睇返d posts, 都可能唸暑假先去, 好似幾rush..axxxa 都係叫我暑假去, 我再唸唸先... if 暑假去, 再睇可唔可以約埋一齊
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 10:46 發表 CC: 多謝你的熊仔印花, 要15/7先有貨取喎!!!:;pppp: :;pppp: :;pppp: