關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
101#
發表於 08-2-7 14:29 |只看該作者
hoganma, thank you lar

我睇完只可以用震撼來型容.

原文章由 hoganmama 於 08-2-7 13:46 發表
HI:恭: :喜: :發: :財:

VIDEO未有AR, 相新SEND左比你LA  

[ 本文章最後由 雪文 於 08-2-7 14:44 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
102#
發表於 08-2-7 14:30 |只看該作者
hoganma,今日唔出街嗎 ?  我唔會出去, 因仲係跛的. 等陣趕老公同仔女去行下大運

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
103#
發表於 08-2-7 17:31 |只看該作者
你隻腳無事ma?

我都只係去我99度拜年, 夜d食飯咁lor, 新年我無咩地方去
原文章由 雪文 於 08-2-7 14:30 發表
hoganma,今日唔出街嗎 ?  我唔會出去, 因仲係跛的. 等陣趕老公同仔女去行下大運

Rank: 6Rank: 6


8125
104#
發表於 08-2-7 23:00 |只看該作者
:恭: :喜: :發: :財:

祝各位鼠年行大運, 心想事成, 身體健康...仲有, 就係大家今年要股計享通, 搵多d多d再多d

Rank: 6Rank: 6


8125
105#
發表於 08-2-7 23:02 |只看該作者
hoganmama

祝你今年雀運享通, 大小通吃

我都想睇新相呀...唔該e埋比我呀...e 去我 msn address pls,

原文章由 hoganmama 於 08-2-7 01:46 PM 發表
HI:恭: :喜: :發: :財:

VIDEO未有AR, 相新SEND左比你LA  

Rank: 5Rank: 5


2977
106#
發表於 08-2-8 06:21 |只看該作者
Kung Hei Fat Choy:恭: :喜: :發: :財:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
107#
發表於 08-2-8 15:53 |只看該作者
hi, hermanpapa

原文章由 hermanpapa 於 08-2-8 06:21 發表
Kung Hei Fat Choy:恭: :喜: :發: :財:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
108#
發表於 08-2-8 15:56 |只看該作者
send 咗

原文章由 多利是 於 08-2-7 23:02 發表
hoganmama

祝你今年雀運享通, 大小通吃

我都想睇新相呀...唔該e埋比我呀...e 去我 msn address pls,

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
109#
發表於 08-2-8 16:01 |只看該作者
昨日全家人大門無出過一步.

今朝老公去咗黄大仙, 之後全家人去佐敦拜年加飲茶.

明天老公或者一個人上大陸, 或者帶埋一個.

我隻腳仲未好呀, 睇怕開工就要請病假. 唔知醫生幾時開工呢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
110#
發表於 08-2-8 16:03 |只看該作者
各位有無觀塘區睇腳的醫生介紹

醫生 or跌打

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
111#
發表於 08-2-8 16:09 |只看該作者
林敬熹肌骼及家庭醫學中心有限公司
KH Lam Musculoskeletal & Family Medicine Centre Co Ltd
電話:2372 0888
觀塘 永毅大廈
Wing Ngai Mans, Kwun Tong


有無人睇過佢呀, OK嗎 ??

[ 本文章最後由 雪文 於 08-2-8 16:21 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1995
112#
發表於 08-2-8 16:52 |只看該作者
雪雪,

希望你隻腳快的好返。我都想看新想, 可吾可以pm 我。

明天突然好多人來, 吾知煲咩湯又容易又吾失禮,我而家好頭痕

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
113#
發表於 08-2-8 20:00 |只看該作者
ktmami, 請問你有無私人郵箱呀 ? 寄去公司不太好咁.
我睇吓仲有無你上次俾我的mail address.

煲竹絲雞花旗參湯點呀 ?

講起請吃飯, 我又一肚火呀.

話說今日我爸媽, 細佬話一家人來食開年飯, 咁我哋買咗大量的食物准備. 點知到下午3點, 我老豆話唔來啦, 佢要睇馬經. 我媽又話過來一陣就走, 唔食飯.

唔係嘛..........

咁我媽見我同老公都好惱, 仲講多句好掃興說話, 佢話咁....咁多送, 食唔晒, 俾你細佬打包返屋企.   我哋咁辛苦准備的送, 係為咗俾人當買外賣呀, 搞到我仲



原文章由 ktmami 於 08-2-8 16:52 發表
雪雪,

希望你隻腳快的好返。我都想看新想, 可吾可以pm 我。

明天突然好多人來, 吾知煲咩湯又容易又吾失禮,我而家好頭痕

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
114#
發表於 08-2-8 21:25 |只看該作者
ktma, 我寄咗去你的nevigator戶口啦.

Rank: 5Rank: 5


1995
115#
發表於 08-2-8 23:32 |只看該作者
雪雪,
我都吾织講, 我好明白你 , 我最怕烹, 太多野預備, 預備好又吾來, 佢地又真系吾arm。

netvigator 是我公司 e-mail. 我pm你的是我隻6公司e-mail, 可以在屋企睇, 佢話吾驚 wor, 你可吾可以 e多次。

可吾可以告訴我點整加份量, 明天 1x - 20人來

原文章由 雪文 於 08-2-8 20:00 發表
ktmami, 請問你有無私人郵箱呀 ? 寄去公司不太好咁.
我睇吓仲有無你上次俾我的mail address.

煲竹絲雞花旗參湯點呀 ?

講起請吃飯, 我又一肚火呀.

話說今日我爸媽, 細佬話一家人來食開年飯, 咁我哋買咗大量的食物 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
116#
發表於 08-2-9 17:40 |只看該作者
KTMA, send咗啦.
十幾二十幾個人來食呀, 真係好多人, 你搞掂講返整咗咩送.

原文章由 ktmami 於 08-2-8 23:32 發表
雪雪,
我都吾织講, 我好明白你 , 我最怕烹, 太多野預備, 預備好又吾來, 佢地又真系吾arm。

netvigator 是我公司 e-mail. 我pm你的是我隻6公司e-mail, 可以在屋企睇, 佢話吾驚 wor, 你可吾可以 e多次 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
117#
發表於 08-2-9 17:41 |只看該作者
今日我好辛苦

Rank: 5Rank: 5


2977
118#
發表於 08-2-9 17:48 |只看該作者
What happen?
原文章由 雪文 於 08-2-9 17:41 發表
今日我好辛苦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
119#
發表於 08-2-9 22:19 |只看該作者
又有新相, D相都睇到悶la

估唔到亞g會影d咁gei相, 好姣好姣
原文章由 ktmami 於 08-2-8 23:32 發表
雪雪,
我都吾织講, 我好明白你 , 我最怕烹, 太多野預備, 預備好又吾來, 佢地又真系吾arm。

netvigator 是我公司 e-mail. 我pm你的是我隻6公司e-mail, 可以在屋企睇, 佢話吾驚 wor, 你可吾可以 e多次 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
120#
發表於 08-2-9 22:20 |只看該作者
無事ma??
原文章由 雪文 於 08-2-9 17:41 發表
今日我好辛苦
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖