註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 yan02 於 08-1-26 12:01 發表 他自己話左不出呢幾天糧,的衫就,我買比他的,一件都沒拿走,你的舊衫呀,我媽買的全部拿走... 嬋幾惊我老公火遮眼打他呀 嬋話我老公返來,很大聲話他 總之就請工人很煩...所以我現在幫我仔排緊托兒園,有位,我可 ...
返回頂部
男爵府
伯爵府
珍珠宮
原文章由 雪文 於 08-1-26 12:02 發表 咁又唔好, 我怕我去到你要買單啦, 我無時間行.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:01 發表 但你果度升左好多wor
原文章由 多利是 於 08-1-26 12:05 發表 閃啦...湊仔學台拳....88:time: :time:
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:02 發表 咁同尋晚差不多ja,好呀,下之可以試試
原文章由 katiekma 於 08-1-26 12:07 發表 升跌都吾系好在意, 因我要住, 同埋水电煤/工人/仔女學野$真系
原文章由 katiekma 於 08-1-26 12:09 發表 好呀!不分時段我就可以 join
原文章由 雪文 於 08-1-26 12:12 發表 Love, Katiema, hoganma : 收到mail未呀 ??
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:13 發表 我回應左啦wor你睇唔睇到呀
原文章由 雪文 於 08-1-26 12:16 發表 我離開咗yahoo, 無check mail lar
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:15 發表 睇晒啦,thanks,un....都真係唔深(我又直接啦唔好 我呀),你地d題目出得比較小,數學真係唔算深有d係我地1年級上學期既題目咁啦,我妹個囡果間相對來講深好多但我地學校仲深過我妹果間好多 我屋企係office來的,影印機,fax都有 ...
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:12 發表 尋晚果間野都ok呀,可以試試. 係呢,你諗住點呀仲報唔報學校果d興趣班?我唔報住諗多2日先,如要報星期一先後補交表
原文章由 雪文 於 08-1-26 12:17 發表 睇到啦. 咁真係要睇你哋的試題, 我都預咗你哋深好多加拉.