關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
101#
發表於 08-1-26 12:04 |只看該作者
工人是 bun bun / 印印 or 本地?

原文章由 yan02 於 08-1-26 12:01 發表
他自己話左不出呢幾天糧,的衫就,我買比他的,一件都沒拿走,你的舊衫呀,我媽買的全部拿走...
嬋幾惊我老公火遮眼打他呀 嬋話我老公返來,很大聲話他
總之就請工人很煩...所以我現在幫我仔排緊托兒園,有位,我可 ...

Rank: 6Rank: 6


8125
102#
發表於 08-1-26 12:05 |只看該作者
閃啦...湊仔學台拳....88:time: :time:

Rank: 8Rank: 8


17382
103#
發表於 08-1-26 12:05 |只看該作者
係呀請工人真係好很煩的 可以的話盡量自己跟返,最多辛苦d囉,我自己都係咁啦,係放學搵人湊一陣囉,不過你2件就辛苦過我好多


原文章由 yan02 於 08-1-26 12:01 發表
他自己話左不出呢幾天糧,的衫就,我買比他的,一件都沒拿走,你的舊衫呀,我媽買的全部拿走...
嬋幾惊我老公火遮眼打他呀 嬋話我老公返來,很大聲話他
總之就請工人很煩...所以我現在幫我仔排緊托兒園,有位,我可 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
104#
發表於 08-1-26 12:06 |只看該作者
:( :( :( :( :( :(


原文章由 yan02 於 08-1-26 12:01 發表
他自己話左不出呢幾天糧,的衫就,我買比他的,一件都沒拿走,你的舊衫呀,我媽買的全部拿走...
嬋幾惊我老公火遮眼打他呀 嬋話我老公返來,很大聲話他
總之就請工人很煩...所以我現在幫我仔排緊托兒園,有位,我可 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
105#
發表於 08-1-26 12:07 |只看該作者
okok,我係妹妹度落樓時打比你

原文章由 雪文 於 08-1-26 12:02 發表
咁又唔好, 我怕我去到你要買單啦, 我無時間行.

Rank: 5Rank: 5


2065
106#
發表於 08-1-26 12:07 |只看該作者
升跌都吾系好在意, 因我要住, 同埋水电煤/工人/仔女學野$真系

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:01 發表
但你果度升左好多wor

Rank: 8Rank: 8


17382
107#
發表於 08-1-26 12:07 |只看該作者
88

原文章由 多利是 於 08-1-26 12:05 發表
閃啦...湊仔學台拳....88:time: :time:

Rank: 5Rank: 5


2065
108#
發表於 08-1-26 12:09 |只看該作者
好呀!不分時段我就可以 join

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:02 發表
咁同尋晚差不多ja,好呀,下之可以試試

Rank: 8Rank: 8


17382
109#
發表於 08-1-26 12:10 |只看該作者
咁又係,2件都要洗唔小錢,仲有工人呢一個月都要成4千幾(連比佢食,日用品等等)我住公屋就係租平先可以應付到ja

原文章由 katiekma 於 08-1-26 12:07 發表
升跌都吾系好在意, 因我要住, 同埋水电煤/工人/仔女學野$真系

Rank: 8Rank: 8


17382
110#
發表於 08-1-26 12:12 |只看該作者
尋晚果間野都ok呀,可以試試.

係呢,你諗住點呀仲報唔報學校果d興趣班?我唔報住諗多2日先,如要報星期一先後補交表

原文章由 katiekma 於 08-1-26 12:09 發表
好呀!不分時段我就可以 join

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
111#
發表於 08-1-26 12:12 |只看該作者
Love, Katiema, hoganma : 收到mail未呀 ??

Rank: 8Rank: 8


17382
112#
發表於 08-1-26 12:13 |只看該作者
我回應左啦wor你睇唔睇到呀

原文章由 雪文 於 08-1-26 12:12 發表
Love, Katiema, hoganma : 收到mail未呀 ??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
113#
發表於 08-1-26 12:14 |只看該作者
收到, 一陣睇睇先
原文章由 雪文 於 08-1-26 12:12 發表
Love, Katiema, hoganma : 收到mail未呀 ??

Rank: 8Rank: 8


17382
114#
發表於 08-1-26 12:15 |只看該作者
睇晒啦,thanks,un....都真係唔深(我又直接啦唔好 我呀),你地d題目出得比較小,數學真係唔算深有d係我地1年級上學期既題目咁啦,我妹個囡果間相對來講深好多但我地學校仲深過我妹果間好多


我屋企係office來的,影印機,fax都有的

ok你咪copy囉無咩所謂,不過唔好再比出面d人就得啦可以嗎??!!其實學校年年都會更改題目的

唔洗啦thanks,我妹個囡果d我都無copy比亞囡讀因為唔同程度讀來都無用

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
115#
發表於 08-1-26 12:16 |只看該作者
我離開咗yahoo, 無check mail lar

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:13 發表
我回應左啦wor你睇唔睇到呀

Rank: 8Rank: 8


17382
116#
發表於 08-1-26 12:17 |只看該作者
我係bk回應左: :

原文章由 雪文 於 08-1-26 12:16 發表
我離開咗yahoo, 無check mail lar

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
117#
發表於 08-1-26 12:17 |只看該作者
睇到啦.  咁真係要睇你哋的試題, 我都預咗你哋深好多加拉.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:15 發表
睇晒啦,thanks,un....都真係唔深(我又直接啦唔好 我呀),你地d題目出得比較小,數學真係唔算深有d係我地1年級上學期既題目咁啦,我妹個囡果間相對來講深好多但我地學校仲深過我妹果間好多


我屋企係office來的,影印機,fax都有 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
118#
發表於 08-1-26 12:17 |只看該作者
我都同文文一樣話:我地學校 d 題目係比較淺(相對你地黎講)
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:13 發表
我回應左啦wor你睇唔睇到呀

Rank: 5Rank: 5


2065
119#
發表於 08-1-26 12:19 |只看該作者
我吾報 la, 一班太多人, 冇用尤其檢橋英語, 我响樓下讀好過

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:12 發表
尋晚果間野都ok呀,可以試試.

係呢,你諗住點呀仲報唔報學校果d興趣班?我唔報住諗多2日先,如要報星期一先後補交表

Rank: 8Rank: 8


17382
120#
發表於 08-1-26 12:21 |只看該作者
我地真係算深 d題目呢要諗的,d文字題又真係嚇鬼 我地份中英數卷通常4-5頁,係常識會小d囉


原文章由 雪文 於 08-1-26 12:17 發表
睇到啦.  咁真係要睇你哋的試題, 我都預咗你哋深好多加拉.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖