註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 08-1-22 12:19 發表 KY, :cry: :cry: :cry: 咁星期四都得. 我們約在那里等, 食飯嘛or行吓太古城 ?
返回頂部
男爵府
原文章由 雪文 於 08-1-22 12:38 發表 吓, 又有
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 12:37 發表 雪: 你d情緒好少down咁耐架喎!??!?!:cry: :cry: :cry:
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 12:35 發表 各位: 我xx今日又黑面神上身.....:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
原文章由 KY2004 於 08-1-22 12:39 發表 我攪定囉喎!
原文章由 KY2004 於 08-1-22 12:40 發表 我都好down呀!啱啱其實 過來!
原文章由 雪文 於 08-1-22 12:43 發表 但我又見到你仲有wor cy, 我check無咗啦
原文章由 雪文 於 08-1-22 12:46 發表 咁又唔出來行吓.
原文章由 雪文 於 08-1-22 12:47 發表 而家好返少少啦, 俾hoganma同CY笑C:
原文章由 KY2004 於 08-1-22 12:47 發表 我再check都冇喎!
原文章由 KY2004 於 08-1-22 12:49 發表 雪雪: 咁都好啦!我仲未平復呀!
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-22 13:25 發表 各位: book左25/1 官塘外野手 6:00pm 11大1小~~任小姐 到時大家要親密啦, 因佢地得10人枱咋!!!
大宅
原文章由 雪文 於 08-1-22 12:52 發表 :cry: :cry: :cry: KY. 最能幫助自己的是你自己. 你要同自己講, 我實掂的.