關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
101#
發表於 08-1-16 09:00 |只看該作者

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-15 21:01 發表
又攪惦晒啦 全自動全自動仲要唔洗教
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
102#
發表於 08-1-16 09:03 |只看該作者
kitty, ky

祝囡囡快d好返:)
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
103#
發表於 08-1-16 09:05 |只看該作者
'並' ma

我都想, becasue禽晚瞓得好差
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-16 08:35 發表
我今日9:30左右就走人啦我今日”sick”呀

一陣返屋企訓陣先,之後起身執下屋再接囡放學
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
104#
發表於 08-1-16 09:06 |只看該作者
cy,

有D野想問呀!

我發覺呢2日,有D血絲流出來,但應該親戚未咁快到,你話要唔要睇醫生呢?好worry呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
105#
發表於 08-1-16 09:10 |只看該作者
morning!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
106#
發表於 08-1-16 09:21 |只看該作者
:cry: :cry: :cry: 祝你囡快d好番啊


原文章由 KY2004 於 08-1-16 08:49 發表
早晨!

呢2日呀女病左呀!我都要陪佢,冇上來!今日好多野做!

Rank: 6Rank: 6


6601
107#
發表於 08-1-16 09:24 |只看該作者
你地睇唔睇到我個post呀?你地話要唔要睇醫生呢?

Rank: 5Rank: 5


2967
108#
發表於 08-1-16 09:25 |只看該作者
我好耐之前都有試過 (係啡啡地), 你會唔會lee排壓力大, d period 亂咗, 我有時會係咁ga.

我冇see doctor 呀, but 我每年驗身都ok, 我諗應該冇muk問題gei.



原文章由 KY2004 於 08-1-16 09:06 發表
cy,

有D野想問呀!

我發覺呢2日,有D血絲流出來,但應該親戚未咁快到,你話要唔要睇醫生呢?好worry呀!
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
109#
發表於 08-1-16 09:28 |只看該作者
我睇完'不能說的祕密', 好like 呀, 最尾果part 我一路睇一路喊, even 我知係拍戲, 但真係好感動
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
110#
發表於 08-1-16 09:28 |只看該作者
ky

我囡考尾6呀,你話佢係咪好勁呢


原文章由 KY2004 於 08-1-16 08:58 發表
雪雪:

你係咪有oven唔要呀?係的話,我有興趣呀!

love love, katiema, hoganma,

我女攞左result,麻麻地!你地呢?

Rank: 8Rank: 8


17382
111#
發表於 08-1-16 09:31 |只看該作者
睇,順便做檢查啦,做柏氏沬片檢查我年年都做的,唔好估估下,check下都安心d ma


原文章由 KY2004 於 08-1-16 09:06 發表
cy,

有D野想問呀!

我發覺呢2日,有D血絲流出來,但應該親戚未咁快到,你話要唔要睇醫生呢?好worry呀!

Rank: 5Rank: 5


2967
112#
發表於 08-1-16 09:31 |只看該作者
love, 我真係好鬼佩服你果日心情可以keep得咁好, if 我, 我諗我喊到c
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-16 09:28 發表
ky

我囡考尾6呀,你話佢係咪好勁呢
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
113#
發表於 08-1-16 09:33 |只看該作者
e+先係戰爭既開始ja我唔會咁快認輸的 亞囡你睇住來啦:tongue:


原文章由 cyclmama 於 08-1-16 09:31 發表
love, 我真係好鬼佩服你果日心情可以keep得咁好, if 我, 我諗我喊到c

Rank: 8Rank: 8


17382
114#
發表於 08-1-16 09:35 |只看該作者
我走啦各位886

Rank: 6Rank: 6


6601
115#
發表於 08-1-16 09:38 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-16 09:31 發表
睇,順便做檢查啦,做柏氏沬片檢查我年年都做的,唔好估估下,check下都安心d ma

咁我一陣要去睇醫生啦!希望冇乜野啦!

Rank: 6Rank: 6


8125
116#
發表於 08-1-16 09:38 |只看該作者
我要化小小妝返工, 咁應該係先化妝, 再帶con, 定話先帶con後化妝呢??

Rank: 5Rank: 5


2967
117#
發表於 08-1-16 09:39 |只看該作者
保重呀, '並' 人
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-16 09:35 發表
我走啦各位886
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
118#
發表於 08-1-16 09:39 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-16 09:38 發表
我要化小小妝返工, 咁應該係先化妝, 再帶con, 定話先帶con後化妝呢??

多多:

我係先帶con後化妝。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
119#
發表於 08-1-16 09:40 |只看該作者
早, 我返咗工, 你又病

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-16 08:35 發表
我今日9:30左右就走人啦我今日”sick”呀

一陣返屋企訓陣先,之後起身執下屋再接囡放學

Rank: 6Rank: 6


8125
120#
發表於 08-1-16 09:40 |只看該作者
ky

睇e生啦...我都試過你咁既情況, 但因為我食緊避x藥, 通常遲食藥都會有咁既情況~

咁既情況有好多可能性, check check 穩陣d啦~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖