註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 08-1-9 10:55 發表 Yes or 聖安當放NO. 2 or 3.
返回頂部
男爵府
原文章由 雪文 於 08-1-9 11:01 發表 等我上去HSBC睇吓先. KY,我是上周六用咗積分 + 現金換咗個熱水瓶, 3 min later,我發現可以用全部積分換, 咁我有大把積分係手, 所以想更改囉. 當時打俾佢哋, 又要我send mail, send 完又無人理我, 我發現又被扣數. ...
原文章由 KY2004 於 08-1-9 11:19 發表 今日下晝要睇醫生覆診!係常規性review。 雪雪: 你記得去UNIQLO睇睇D窄牛啦!
原文章由 雪文 於 08-1-9 11:28 發表 KY,睇咩呀, 腎 ?? OK, 我記得啦, 多謝提醒.
原文章由 KY2004 於 08-1-9 11:30 發表 唔係!係另一D。
原文章由 雪文 於 08-1-9 11:39 發表 XX妹妹, 你真係要保重呀:cry:
原文章由 KY2004 於 08-1-9 11:19 發表 今日下晝要睇醫生覆診!係常規性review。
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 11:54 發表 尋日英文科都唔知攪乜野, 明明星期五已經要默書, 無啦啦又要佢 地串英文生字16個, 如果邊個唔識即記名. 今日仲要背默一課中文同生字拚音架!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 11:55 發表 當放半天假
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 11:52 發表 morning:-|
原文章由 雪文 於 08-1-9 12:04 發表 你今年仲要利是封嗎 ??
原文章由 KY2004 於 08-1-9 12:02 發表 唔係架!要去好遠同俾$架!
原文章由 come爸嘩 於 08-1-9 12:12 發表 where???????????????????