註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-8 16:11 硐表 豬媽, 囡囡退左燒就放心啦~~ 多得妳今日睇實. 其實係咪出大牙仔呀 ? 我都要去接校車嘍~~~ 夜d先上黎溫書.
返回頂部
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-8 16:13 硐表 cy, 真係dum妳辛苦.:cry: :cry: 妳幫佢借錢, 佢有冇寫返張欠單俾妳ar?
大宅
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 16:19 硐表 你問佢係咪思覺失調定痴x左線
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 16:15 硐表 我要出去做野, 閃先, 88
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:15 硐表 Bingo,佢根本冇認過
原文章由 novemberwm 於 07-11-8 16:16 硐表 quote]原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:12 硐表
原文章由 novemberwm 於 07-11-8 16:14 硐表 因為佢少左返黎, 所以 xx 少左 ?
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:24 硐表 你做亞頭係辛苦d架啦 我好忙, 有個新人黎左 ....... 嘔血咁 ...
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 16:24 硐表 多謝各位關心:loveliness: :loveliness: 亞囡退左燒, 我真係鬆左一口氣:) 如果亞囡完全無事, 明晚我都會黎:D
原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:24 硐表 其中一個原因,另一個原因(我估),佢對我已經冇興趣.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:25 硐表 問佢都曬x氣
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:40 硐表 我呢幾日開始轉左早餐比亞囡食,我早小小起身煎d點心”萬”頭之類既野,等亞囡食得胞d唔洗上堂偷食
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 16:41 硐表 佢之前食乜野架???????????????