關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
101#
發表於 07-11-8 16:19 |只看該作者


原文章由 龍舌蘭 於 07-11-8 16:11 硐表
豬媽, 囡囡退左燒就放心啦~~ 多得妳今日睇實.
其實係咪出大牙仔呀 ?

我都要去接校車嘍~~~

夜d先上黎溫書.

Rank: 8Rank: 8


17382
102#
發表於 07-11-8 16:20 |只看該作者
我估無

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-8 16:13 硐表
cy, 真係dum妳辛苦.:cry: :cry:

妳幫佢借錢, 佢有冇寫返張欠單俾妳ar?

Rank: 5Rank: 5


2967
103#
發表於 07-11-8 16:21 |只看該作者
梗係冇,個時2公婆邊有諗過
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-8 16:13 硐表
cy, 真係dum妳辛苦.:cry: :cry:

妳幫佢借錢, 佢有冇寫返張欠單俾妳ar?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
104#
發表於 07-11-8 16:21 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 16:19 硐表
你問佢係咪思覺失調定痴x左線   

唉!!!! 正一X男一個!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
105#
發表於 07-11-8 16:22 |只看該作者
=收工


原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 16:15 硐表
我要出去做野, 閃先, 88

Rank: 8Rank: 8


17382
106#
發表於 07-11-8 16:23 |只看該作者
男人本色係咁架啦:evil: pk佢啦死左去邊度訓呀 pk


原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:15 硐表
Bingo,佢根本冇認過

Rank: 5Rank: 5


4210
107#
發表於 07-11-8 16:24 |只看該作者
多謝各位關心:loveliness: :loveliness: 亞囡退左燒, 我真係鬆左一口氣:)
如果亞囡完全無事, 明晚我都會黎:D

Rank: 8Rank: 8


17382
108#
發表於 07-11-8 16:24 |只看該作者
你做亞頭係辛苦d架啦


原文章由 novemberwm 於 07-11-8 16:16 硐表
quote]原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:12 硐表


我好忙, 有個新人黎左 ....... 嘔血咁 ... [/quote]

Rank: 5Rank: 5


2967
109#
發表於 07-11-8 16:24 |只看該作者
其中一個原因,另一個原因(我估),佢對我已經冇興趣.
原文章由 novemberwm 於 07-11-8 16:14 硐表


因為佢少左返黎, 所以 xx 少左 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
110#
發表於 07-11-8 16:25 |只看該作者
問佢都曬x氣

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 16:19 硐表
你問佢係咪思覺失調定痴x左線   

Rank: 5Rank: 5


2967
111#
發表於 07-11-8 16:26 |只看該作者
我都好鬼c怕教人:tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:24 硐表
你做亞頭係辛苦d架啦




我好忙, 有個新人黎左 ....... 嘔血咁 ...
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
112#
發表於 07-11-8 16:27 |只看該作者
可能好似龍媽話齊,會唔會係出牙仔


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 16:24 硐表
多謝各位關心:loveliness: :loveliness: 亞囡退左燒, 我真係鬆左一口氣:)
如果亞囡完全無事, 明晚我都會黎:D

Rank: 8Rank: 8


17382
113#
發表於 07-11-8 16:29 |只看該作者
我覺得你既自信心同你e+既情緒一樣,去到谷底:cry: :cry: :cry:
都係個pk衰   


原文章由 cyclmama 於 07-11-8 16:24 硐表
其中一個原因,另一個原因(我估),佢對我已經冇興趣.

Rank: 8Rank: 8


17382
114#
發表於 07-11-8 16:30 |只看該作者
我今日出左好多個   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
115#
發表於 07-11-8 16:30 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 16:24 硐表
多謝各位關心:loveliness: :loveliness: 亞囡退左燒, 我真係鬆左一口氣:)
如果亞囡完全無事, 明晚我都會黎:D

唔駛等聽日, 亞女今晚都無事啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
116#
發表於 07-11-8 16:40 |只看該作者
我呢幾日開始轉左早餐比亞囡食,我早小小起身煎d點心”萬”頭之類既野,等亞囡食得胞d唔洗上堂偷食

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
117#
發表於 07-11-8 16:40 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:25 硐表
問佢都曬x氣

咪係!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
118#
發表於 07-11-8 16:41 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:40 硐表
我呢幾日開始轉左早餐比亞囡食,我早小小起身煎d點心”萬”頭之類既野,等亞囡食得胞d唔洗上堂偷食

佢之前食乜野架???????????????

Rank: 8Rank: 8


17382
119#
發表於 07-11-8 16:44 |只看該作者
面包+milk only

原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 16:41 硐表

佢之前食乜野架???????????????

Rank: 5Rank: 5


2967
120#
發表於 07-11-8 16:47 |只看該作者
你覺得有冇好d
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 16:40 硐表
我呢幾日開始轉左早餐比亞囡食,我早小小起身煎d點心”萬”頭之類既野,等亞囡食得胞d唔洗上堂偷食
‹ 上一主題|下一主題