關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
101#
發表於 07-10-26 17:09 |只看該作者
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1180792&extra=page%3D2



.果點囉,但我唔係好信




原文章由 irenec11 於 07-10-26 17:06 硐表
吓,咁恐怖

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-10-26 17:10 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3212
102#
發表於 07-10-26 17:09 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 16:59 硐表
k..一隻被摘掉頭的蟑螂可以存活9天,9天後死亡的原因則是過度饑餓‧所以還是當場立刻打死好


係自由copy出來的,唔會係真呱,咁得人驚 ...


好核.x........嘔心.......

Rank: 5Rank: 5


3212
103#
發表於 07-10-26 17:11 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 17:09 硐表
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1180792&extra=page%3D2



睇k.果點囉,但我唔係好信


我都走啦....... he he.......:time: :time:

Rank: 8Rank: 8


17382
104#
發表於 07-10-26 17:14 |只看該作者
星期一傾


原文章由 novemberwm 於 07-10-26 17:11 硐表


我都走啦....... he he.......:time: :time:

Rank: 4


679
105#
發表於 07-10-26 17:18 |只看該作者

原文章由 novemberwm 於 07-10-26 17:11 硐表


我都走啦....... he he.......:time: :time:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
106#
發表於 07-10-26 17:23 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-26 17:18 硐表

我仲有半個鐘先走得.:-|

Rank: 4


679
107#
發表於 07-10-26 17:26 |只看該作者
今日要幫亞叔做嘢,我都會準時走

Rank: 8Rank: 8


17382
108#
發表於 07-10-26 17:49 |只看該作者
我e+先準備閃呀,各位886

Rank: 5Rank: 5


3104
109#
發表於 07-10-26 18:02 |只看該作者
第一,公司勁度縮,一分鐘都扣,病假都要扣1/5.我不抵得
第二,呢幾天都多野做
第三,沒人幫我做,請左又係留比我自己,我不想明天半日趕死我
第四, 我人工少對仔女等緊我養,不返不得
綜合以上幾點,我一定要返  


原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:54 硐表
嘩!! 好趕喎, 你點解唔請全日呀?????

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2327
110#
發表於 07-10-26 21:36 |只看該作者
各位家長,妳地好.
我都是住油塘,可否提供油塘或藍田區有"邊"間小學比較好D.
謝謝!

Rank: 5Rank: 5


2065
111#
發表於 07-10-26 23:21 |只看該作者
hoganmama,

公民數想cut, 最容易就是去银行 cut autopay + no show 就得, 佢地係會不停 "蟻"你的。
我女的閱讀理解超吾惦, 試小測得B-, 份 PAPER都好似好多野考, DO 5 G 點温?


irene11,
系咪要叮噹印仔, 普通辦我有好多。你要邊個 pm我

[ 本文章最後由 katiekma 於 07-10-26 23:36 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
112#
發表於 07-10-27 09:17 |只看該作者
早晨

而家我的周圍超多高層, 唔方便講住, 報紙都無得睇:cry:

[ 本文章最後由 雪文 於 07-10-27 09:29 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
113#
發表於 07-10-27 09:42 |只看該作者
morning!!!


原文章由 雪文 於 07-10-27 09:17 硐表
早晨

而家我的周圍超多高層, 唔方便講住, 報紙都無得睇:cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
114#
發表於 07-10-27 09:45 |只看該作者
我仔閱讀理解得C咋

公文我真係想CUT, 但亞仔尋日又話佢又升班la, 遲d再努力可以攞金牌ar, 都唔知咩金牌

另我問緊有間叫數研gei centre, 係ivy介紹gei (金麗個邊), 不過暫時都無位, 要waiting, 佢個女都好似wait左成年
原文章由 katiekma 於 07-10-26 23:21 硐表
hoganmama,

公民數想cut, 最容易就是去银行 cut autopay + no show 就得, 佢地係會不停 "蟻"你的。
我女的閱讀理解超吾惦, 試小測得B-, 份 PAPER都好似好多野考, DO 5 G 點温?


irene11,
系咪要叮噹印仔, 普通辦我 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
115#
發表於 07-10-27 09:52 |只看該作者
你仔數學ok就唔駛諗住.

原文章由 hoganmama 於 07-10-27 09:45 硐表
我仔閱讀理解得C咋

公文我真係想CUT, 但亞仔尋日又話佢又升班la, 遲d再努力可以攞金牌ar, 都唔知咩金牌

另我問緊有間叫數研gei centre, 係ivy介紹gei (金麗個邊), 不過暫時都無位, 要waiting, 佢個女都好似wai ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
116#
發表於 07-10-27 09:54 |只看該作者
清埋台面d野先, 一陣再傾

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
117#
發表於 07-10-27 10:18 |只看該作者
你老細無返係未, 俾個 我.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-27 09:42 硐表
morning!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
118#
發表於 07-10-27 10:19 |只看該作者
而家佢哋閉門開會, 我睇吓報紙先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
119#
發表於 07-10-27 10:19 |只看該作者
搞掂, 我老細今日都放假

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
120#
發表於 07-10-27 10:58 |只看該作者
老細有返, 仲早過我添, 我今日遲到!
係一早聽倒佢話約左人要出去!

原文章由 雪文 於 07-10-27 10:18 硐表
你老細無返係未, 俾個 我.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖