註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:45 硐表 mm… 點出ar
返回頂部
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:50 硐表 補充咪有囉 當小朋友有對手出現既時候做野會上心D:
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:44 硐表 4包 邊隻腸ar
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:21 硐表 40隻雞翼, ok 我唔食豬gei, 要1塊牛 come唔食牛, 要2塊豬 有無人唔食牛豬?
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 11:02 硐表 4包=40條, 我諗住買廚師腸.
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:44 硐表 HOGNAMA & KATIEMA 10月-中尾你地有無興趣做考試示範 出份題目比佢地一齊做,等佢地知道咩叫考試
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 11:04 硐表 2 包夠la
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 11:07 硐表 我買: 腸仔2包 粟米5條~~~~~多唔多? 蕃薯?個~~~~~? 椰菜?棵~~~~~? 金菇1包 茄子3條
QUOTE: 原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 11:07 硐表 我買: 腸仔2包 粟米5條~~~~~多唔多? 蕃薯?個~~~~~? 椰菜?棵~~~~~? 金菇1包 茄子3條 原文章由 hoganmama 於 07-9-28 11:09 硐表 粟米3條夠la, 1開3ma
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 11:14 硐表 收倒, 咁蕃薯同椰菜呢?
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 11:18 硐表 蕃薯-我no
原文章由 yan02 於 07-9-28 11:27 硐表 我曾交過profile 比她.有她甘講,我都沒 ...
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 11:00 硐表 都好ar, 咁係咪自己出題目? 定抄補充?
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 11:25 硐表 唉! 原來我叔仔又係星期一結婚, 剛剛早我細佬1個星期? 我請假就話容易dd啫, 咁我女點呀? 請我細佬果日, 請埋果日叔仔又唔好, 真係煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (不過我女應該只會請一日 ...