關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
101#
發表於 07-9-28 10:50 |只看該作者
補充咪有囉 當小朋友有對手出現既時候做野會上心D:


原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:45 硐表
mm… 點出ar

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
102#
發表於 07-9-28 11:00 |只看該作者
都好ar, 咁係咪自己出題目? 定抄補充?
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:50 硐表
補充咪有囉 當小朋友有對手出現既時候做野會上心D:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
103#
發表於 07-9-28 11:02 |只看該作者
4包=40條, 我諗住買廚師腸.
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:44 硐表
4包  邊隻腸ar

Rank: 5Rank: 5


2065
104#
發表於 07-9-28 11:03 |只看該作者
我吾食牛, 朱扒2塊吾該
抬布我帶

原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:21 硐表
40隻雞翼, ok

我唔食豬gei, 要1塊牛

come唔食牛, 要2塊豬

有無人唔食牛豬?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
105#
發表於 07-9-28 11:04 |只看該作者
2 包夠la
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 11:02 硐表
4包=40條, 我諗住買廚師腸.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
106#
發表於 07-9-28 11:04 |只看該作者
仲有芝士腸ma
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 11:02 硐表
4包=40條, 我諗住買廚師腸.

Rank: 5Rank: 5


2065
107#
發表於 07-9-28 11:05 |只看該作者
好呀, 點攪。

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:44 硐表
HOGNAMA & KATIEMA

10月-中尾你地有無興趣做考試示範 出份題目比佢地一齊做,等佢地知道咩叫考試

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
108#
發表於 07-9-28 11:07 |只看該作者
我買:
腸仔2包
粟米5條~~~~~多唔多?
蕃薯?個~~~~~?
椰菜?棵~~~~~?
金菇1包
茄子3條
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 11:04 硐表
2 包夠la

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
109#
發表於 07-9-28 11:09 |只看該作者
粟米3條夠la, 13ma
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 11:07 硐表
我買:
腸仔2包
粟米5條~~~~~多唔多?
蕃薯?個~~~~~?
椰菜?棵~~~~~?
金菇1包
茄子3條

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
110#
發表於 07-9-28 11:14 |只看該作者
收倒, 咁蕃薯同椰菜呢?

QUOTE:
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 11:07 硐表
我買:
腸仔2包
粟米5條~~~~~多唔多?
蕃薯?個~~~~~?
椰菜?棵~~~~~?
金菇1包
茄子3條



原文章由 hoganmama 於 07-9-28 11:09 硐表
粟米3條夠la, 1開3ma

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
111#
發表於 07-9-28 11:18 |只看該作者
蕃薯-no
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 11:14 硐表
收倒, 咁蕃薯同椰菜呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
112#
發表於 07-9-28 11:20 |只看該作者
咁買3個夠啦, 我都唔食架!
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 11:18 硐表
蕃薯-我no

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
113#
發表於 07-9-28 11:25 |只看該作者
唉! 原來我叔仔又係星期一結婚, 剛剛早我細佬1個星期? 我請假就話容易dd啫, 咁我女點呀? 請我細佬果日, 請埋果日叔仔又唔好, 真係煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (不過我女應該只會請一日架咋, 成日唔返學唔係咁好.)

Rank: 5Rank: 5


3104
114#
發表於 07-9-28 11:27 |只看該作者
love :


今天我真係行運,我一早去基法又真係比我遇到校長,我親手交左份profile 比她,算係成功行出第一步 ,校長同我講叫我2次填表都要首選選基法,如果再不得,扣門時提下她,我曾交過profile 比她.有她甘講,我都沒甘惊 ,之后約埋雪文吃早餐,再一起去交表,完成左我第一輪的任務,功德完滿 ,很多謝你的幫忙同教導

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
115#
發表於 07-9-28 11:30 |只看該作者
yan02: 希望你女同倒小悅一齊做同學仔啦!

原文章由 yan02 於 07-9-28 11:27 硐表
我曾交過profile 比她.有她甘講,我都沒 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
116#
發表於 07-9-28 11:35 |只看該作者
影印D補充,整到好似試卷咁最好連D紙都一樣 將佢地幾個放係一個地方,我地就哄係睇住佢地,唔淮佢地講野及問問題,要計時咁囉


原文章由 hoganmama 於 07-9-28 11:00 硐表
都好ar, 咁係咪自己出題目? 定抄補充?

Rank: 8Rank: 8


17382
117#
發表於 07-9-28 11:36 |只看該作者
YES呀,2包應該夠

原文章由 hoganmama 於 07-9-28 11:04 硐表
2 包夠la

Rank: 8Rank: 8


17382
118#
發表於 07-9-28 11:38 |只看該作者
蕃薯我要 唔該曬

原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 11:14 硐表
收倒, 咁蕃薯同椰菜呢?

Rank: 5Rank: 5


4210
119#
發表於 07-9-28 11:38 |只看該作者
腸仔3包啦, 我個仔only食腸仔咋

原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 11:07 硐表
我買:
腸仔2包
粟米5條~~~~~多唔多?
蕃薯?個~~~~~?
椰菜?棵~~~~~?
金菇1包
茄子3條

Rank: 8Rank: 8


17382
120#
發表於 07-9-28 11:39 |只看該作者
驚老師唔鐘意:cry:

原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 11:25 硐表
唉! 原來我叔仔又係星期一結婚, 剛剛早我細佬1個星期? 我請假就話容易dd啫, 咁我女點呀? 請我細佬果日, 請埋果日叔仔又唔好, 真係煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (不過我女應該只會請一日 ...
‹ 上一主題|下一主題