關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 33
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 33 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
101#
發表於 07-9-18 15:06 |只看該作者
後日係啦喎, 咁你咪要請假囉?!
原文章由 雪文 於 07-9-18 15:02 硐表
咁快手約埋, 唔該晒

我囡係睇來個到.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
102#
發表於 07-9-18 15:07 |只看該作者
我都覺得聯合幾好, 你廣華ok嗎?
原文章由 hoganmama 於 07-9-18 15:04 硐表
我仔係廣華出世
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
103#
發表於 07-9-18 15:07 |只看該作者
我貪聯合近囉 我前後痛左3個鐘生呀囡

原文章由 hoganmama 於 07-9-18 15:04 硐表
我仔係廣華出世
[/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
104#
發表於 07-9-18 15:08 |只看該作者
我想改上午唔知得唔得, 我又要詐病, 但病都最好病到可以返油塘湊仔放學, 唔使我老豆行來行去, 我媽又 20號返港島復診.

我自己打電話去問吓

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-18 14:50 硐表
約左啦9月20號星期四4:00PM       TEL:2518 5701

Rank: 8Rank: 8


17382
105#
發表於 07-9-18 15:09 |只看該作者
雪文睇下就唔就到時間囉,唔得既話打電話去更期都得既


原文章由 come爸嘩 於 07-9-18 15:06 硐表
後日係啦喎, 咁你咪要請假囉?!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
106#
發表於 07-9-18 15:09 |只看該作者
廣華d助產士好好人, 都幾好, 個時係聽人講廣華好先去廣華咋

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
107#
發表於 07-9-18 15:09 |只看該作者
我痛咗 17個鐘, 仲要最後俾人劏

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-18 15:07 硐表
我貪聯合近囉 我前後痛左3個鐘生呀囡
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
108#
發表於 07-9-18 15:10 |只看該作者
人地話廣華好好

原文章由 come爸嘩 於 07-9-18 15:07 硐表
我都覺得聯合幾好, 你廣華ok嗎?
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
109#
發表於 07-9-18 15:10 |只看該作者
如果計真正痛到係張床度就由朝早9:00左右到下午4:30
原文章由 雪文 於 07-9-18 15:09 硐表
我痛咗 17個鐘, 仲要最後俾人劏
[/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
110#
發表於 07-9-18 15:11 |只看該作者
我知道.  因有位媽咪話我听, 6yrs前政府免費同你跟, 過咗6yrs才發現, 佢就唔理, 你要自己去私家啦.

我仲打唔通電話

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-18 15:06 硐表
第1次係見姑娘ONLY,如姑娘覺得需要進一步CHECK會再排期見醫生的

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
111#
發表於 07-9-18 15:12 |只看該作者
我尋日同個cs講話而家唔要你地任何offer, 但求可以提前合約到期日,(果時我未知又上唔倒網) 咁而家即係82x日到92x日為止, 只有半天時間係可以正常用倒佢地的服務, lee個月月費, 我係咪應該同佢地講按比例咁付返呢??????

Rank: 8Rank: 8


17382
112#
發表於 07-9-18 15:12 |只看該作者
我果個助產士好彩唔係生手所以幾順利,聯針又快手

原文章由 hoganmama 於 07-9-18 15:09 硐表
廣華d助產士好好人, 都幾好, 個時係聽人講廣華好先去廣華咋

Rank: 8Rank: 8


17382
113#
發表於 07-9-18 15:14 |只看該作者
MY GOD
我真係算快又唔係十分之痛,生果時...1下2下第3下得左


原文章由 雪文 於 07-9-18 15:09 硐表
我痛咗 17個鐘, 仲要最後俾人劏
[/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
114#
發表於 07-9-18 15:17 |只看該作者
Love,麻煩你Del咗我囡的名字, 有二個你的引文中出現, thank you.

我而家改咗10月8日上午12點, 希望我老公10月9日請到假, 唔係的話我要詐病二日

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
115#
發表於 07-9-18 15:17 |只看該作者
我同期有個朋友(佢9月生, 我10月)係廣華生, 但同佢縫針果位手勢唔好, 我朋友痛足2,3個月, 又發炎, 流血水,(流龍)!!!  
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-18 15:10 硐表
人地話廣華好好
[/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
116#
發表於 07-9-18 15:18 |只看該作者
我好你少少, 痛就大約10:30am-3:15pm生得.....
原文章由 hoganmama 於 07-9-18 15:10 硐表
如果計真正痛到係張床度就由朝早9:00左右到下午4:30生
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
117#
發表於 07-9-18 15:19 |只看該作者
我朝早6:00去到廣華, 佢話我未生得, 無比我入產房等, 我去左個個未生得但又有d產婦要入黎留e check下個間房等, 我老公就走左去返工, 因為個日係星期六, 佢諗住返去一陣先再黎, 我叫左我朋友黎陪我

咁跟住12:00叫朋友同姑娘講, 好痛, 姑娘黎到話一陣e生會黎, 佢唔想幫我睇我開到幾多度, 因為睇得多我會發炎, 又話我未生得住, 我即刻 我心諗痛到咁都未生得, 死啦, 如果生時咪好痛

終於等到2:00, 個姑娘黎睇下, 心知不妙, 無出聲跑左出去叫e, e生入黎一睇就話, , 你開到6lor wor, 生得gar la, 你咁忍得痛, 好野wor

我都無氣同佢講, 跟住d嬸嬸姑娘用輪椅99車我入產房, 當時好似3點零, 跟住即刻打比我老公叫佢快d, 4:40生左

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
118#
發表於 07-9-18 15:19 |只看該作者
Yan02無上來回應你的問題, 我代佢荅, 佢決定咗cut 咗和記, 理鬼佢哋告, 一個月有大半個月上唔到网, 睬佢都x

我又返去con't做數, 做到一半

原文章由 come爸嘩 於 07-9-18 15:12 硐表
我尋日同個cs講話而家唔要你地任何offer, 但求可以提前合約到期日,(果時我未知又上唔倒網) 咁而家即係8月2x日到9月2x日為止, 我只有半天時間係可以正常用倒佢地的服務, 咁lee個月月費, 我係咪應該同佢地講按比例咁付 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
119#
發表於 07-9-18 15:20 |只看該作者
唔係,到小學時如發現都會幫你SEND去跟,但唔好有咩其望咁囉,MAYBE成日叫你返去覆診覆診又覆診,但又唔會有D咩野配合到咁囉所以D家長被迫要睇私家:cry: :cry:

如覺得有需要就早D去CHECK因為小朋友讀寫問題越早比操練佢佢越快好,黃金年齡係4-8歲咁上下(我睇人地D亞媽講)



原文章由 雪文 於 07-9-18 15:11 硐表
我知道.  因有位媽咪話我听, 6yrs前政府免費同你跟, 過咗6yrs才發現, 佢就唔理, 你要自己去私家啦.

我仲打唔通電話

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
120#
發表於 07-9-18 15:20 |只看該作者
10月9日你要去邊度???
10月8-10日, 我女要評估啦, 8號果晚仲要去飲添!:-|
原文章由 雪文 於 07-9-18 15:17 硐表
Love,麻煩你Del咗我囡的名字, 有二個你的引文中出現, thank you.

我而家改咗10月8日上午12點, 希望我老公10月9日請到假, 唔係的話我要詐病二日 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖