關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3302
101#
發表於 07-6-17 20:03 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

   出去食飯啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
102#
發表於 07-6-17 20:14 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ttmm,

* 乘搭九巴8號巴士(尖沙咀天星碼頭─地鐵九龍站)或77M專線小巴(尖沙咀東部──地鐵九龍站),在柯士甸道西下車,步行約十分鐘,便可直達長廊的東邊入口。
* 地鐵:九龍站下車,步行約五分鐘,便可到達長廊的西邊入口。
* 巴士與專線小巴:地鐵九龍站巴士與專線小巴總站下車,巴士路線為8、11、203E、215X、207A及281A,專線小巴路線為26、74及77M,步行約五分鐘,便可到達長廊的西邊入口。
* 途經西隧過海巴士:904、905、914、934、935、948、968、970號等,西隧收費廣場巴士站下車,步行約五分鐘。

你會坐咩車
cheungmp 寫道:
ttmm,

我地都冇去過...我而家睇睇先...一陣覆你
[quote]
tungtung-mama 寫道:
mp,

我今晚仲要上網找找Tue的地點應該點去。我諗應該返奥海城的,你老爺識唔識去?
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2058
103#
發表於 07-6-17 22:44 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

[size=large]報到!

Dear mp,
好多謝你通知我呀!!     
上黎報名先, 但星期六我要7點後先到到.

[size=xx-large]報名BBQ啦~~


[size=large]地点係旺角界限街警察體育遊樂會.(MTR:太子站)
[size=medium]時間:6 pm to 10 pm

[size=medium]星期六:

星期六:
8月11曰
mp - 2 Adults + 1 Child   
ra - 2 Adults & 2 Child
ttmm - 2 Adults & 2 Kids
L01 - 1 Adult & 2 Kids

8月18曰
mp - 2 Adults + 1 Child   
ra - 2 Adults & 2 Child
ttmm - 2 Adults & 2 Kids

我重未搞完office既野. 要閃!!

[quote]
cheungmp 寫道:
好似大家都prefer 星期六...咁不如改一改:

Rank: 5Rank: 5


3302
104#
發表於 07-6-17 23:40 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

Thanks for your information.

我们会坐地鐵:九龍站下車,步行約五分鐘,便可到達長廊的西邊入口。

Rank: 5Rank: 5


4355
105#
發表於 07-6-18 09:12 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

every mami.....

good morning~



kec

Rank: 6Rank: 6


8185
106#
發表於 07-6-18 09:22 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

KEC,

攪乜鬼你都咁早?

Rank: 5Rank: 5


4355
107#
發表於 07-6-18 09:23 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

我同kc....18/08.....ok!      

[quote]

[size=xx-large]報名BBQ啦~~

[size=large]地点係旺角界限街警察體育遊樂會.(MTR:太子站)
[size=medium]時間:6 pm to 10 pm

[size=medium]星期六:

星期六:
8月11曰
mp - 2 Adults + 1 Child   
ra - 2 Adults & 2 Child
ttmm - 2 Adults & 2 Kids
L01 - 1 Adult & 2 Kids

8月18曰
mp - 2 Adults + 1 Child   
ra - 2 Adults & 2 Child
ttmm - 2 Adults & 2 Kids
kc - 1 Audlts & 1 Child

Rank: 5Rank: 5


4355
108#
發表於 07-6-18 09:26 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

今朝揍完囡搭校車....跟住8.15就左返公司....hea....
heiheikeikei 寫道:
KEC,

攪乜鬼你都咁早?

Rank: 6Rank: 6


8185
109#
發表於 07-6-18 09:38 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

乜今日大家個命運咁似?

我係7.45送仔8.10到公司~
好似攪衛生咁早 -_-

Rank: 5Rank: 5


4355
110#
發表於 07-6-18 09:42 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

但係我今日勁無mood噃... :cry:  
唔通妳又係....
係...就...可能我得係...失散多年嘅.....??????  
heiheikeikei 寫道:
hhkk,

乜今日大家個命運咁似?

我係7.45送仔8.10到公司~
好似攪衛生咁早 -_-

Rank: 6Rank: 6


8185
111#
發表於 07-6-18 09:53 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

KEC,

咁我有未去到無mood

只係有啲擔心今有如果有卷派
如果佢失手...我會唔會失控~~~
hh個holiday mood 重到係個心日日都係道倒數~
佢係道等緊一放假就去玩.......   

well, 你做乜無mood? 諗唔通???
P.S. 喇沙無位比妳㗎喇!!!

Rank: 5Rank: 5


4355
112#
發表於 07-6-18 10:08 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

好c討厭妳....呀...:tongue:
諗唔通???==> 嘢嘢俾妳估中.....:tongue:

Rank: 6Rank: 6


8185
113#
發表於 07-6-18 10:19 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

KEC,

我地啲在職mami, 有幾何會真係無mood  吖(因為無時間,同無資格) 有嘢通常都, 儘快解決......

> 好c討厭妳....呀..
**討厭我呀.....要收你錢㗎

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
114#
發表於 07-6-18 10:24 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

[size=x-large]早晨呀~~~

      

Rank: 5Rank: 5


4355
115#
發表於 07-6-18 10:33 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

我地啲在職mami, 有幾何會真係無mood  吖(因為無時間,同無資格) ==>同意! 我.都.係.無.資.格  

有嘢通常都, 儘快解決 ===> 不過, 解決之前, 我都會問同一條問題....點解又係我

**討厭我呀.....要收你錢===> 俾錢妳=侮辱妳...所以我唔會俾妳收我錢....   

Rank: 5Rank: 5


4355
116#
發表於 07-6-18 10:34 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

good morning 呀....

等妳好耐....  

kec

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
117#
發表於 07-6-18 10:40 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

等我 ?! 等我做咩呀?!
c 喇! 我係咪應承左你d咩呀 ? 我呢排記性差d

Rank: 5Rank: 5


4355
118#
發表於 07-6-18 10:49 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

等妳做咩....
等妳嚟...話妳知....
妳就嚟神經衰弱囉....  
唉....等妳開咪呀....
咪咁癲啦....  
cheungmp 寫道:
kec,

等我 ?! 等我做咩呀?!
c 喇! 我係咪應承左你d咩呀 ? 我呢排記性差d
  

Rank: 6Rank: 6


8185
119#
發表於 07-6-18 10:52 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

KEC,

哩句好用.....> 俾錢妳=侮辱妳...所以我唔會俾妳收我錢....

我會記住........但.....你好似成日係到診症話要收錢喎~

Rank: 5Rank: 5


4355
120#
發表於 07-6-18 10:57 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

會唔會妳剪頭髮嘅時候....師傅同妳剪埋d記性呀....   

由 cheungmp 於 2007-06-18 10:40:37

我呢排記性差d  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖