- 在線時間
- 26 小時
- 最後登錄
- 08-4-9
- 國民生產力
- 25
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 111
- 主題
- 11
- 精華
- 0
- 積分
- 136
- UID
- 1485
 
|
onon530,
無上嚟幾日, 看見你和hermanpapa的對話真是獲益良多..
今曰終於到學校註冊了, 我哋好唔好開個新topic繼續chat, 定話响呢道繼續呢?
.
hermanpapa,
在另一個topic看你你囝囝攞獎, 恭喜 恭喜
真的很多謝你跟我們分享你的心得及給我們寶貴的意見.
你知啦, 我哋對學校實在不太了解, 好多嘢都未知, 難得你肯跟我們分享實在太好了, 以後多多指教啦!
係呢, 你囝囝讀幾年班呀?
每曰平均多少樣功課及多唔多project呢? 平均需要多少時間才可完成? 在網上看見學校每天最後一堂是導修課, 老師會指導學生做家課, 是真的嗎? 如果係咁, 都好似幾好.
小虎豬媽媽,
多謝你的提點, 我都聽過人講豐昌順好D, 今年兩間價錢差不多一樣tim.
係呢, 想請問白色外套是否一定經兩間校服公司買, 定普通開胸白色外套都得呢?
謝謝. |
|