關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!! ...
樓主: CHU.LAM
go

油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2977
101#
發表於 07-7-3 19:46 |只看該作者
去年都係小虎豬媽媽叫我去豐昌順。

原文章由 onon530 於 07-7-3 14:14 發表
之前hermanpapa都話去這間買會較好! 唔該小虎豬媽媽 :)
bk轉左版...好難搵...copy 字又唔得!!~~

Rank: 3Rank: 3


136
102#
發表於 07-7-3 22:25 |只看該作者
onon530,
無上嚟幾日, 看見你和hermanpapa的對話真是獲益良多..
今曰終於到學校註冊了, 我哋好唔好開個新topic繼續chat, 定話响呢道繼續呢?
.
hermanpapa,
在另一個topic看你你囝囝攞獎, 恭喜 恭喜
真的很多謝你跟我們分享你的心得及給我們寶貴的意見.
你知啦, 我哋對學校實在不太了解, 好多嘢都未知, 難得你肯跟我們分享實在太好了, 以後多多指教啦!
係呢, 你囝囝讀幾年班呀?
每曰平均多少樣功課及多唔多project呢? 平均需要多少時間才可完成? 在網上看見學校每天最後一堂是導修課, 老師會指導學生做家課, 是真的嗎? 如果係咁, 都好似幾好.

小虎豬媽媽,
多謝你的提點, 我都聽過人講豐昌順好D, 今年兩間價錢差不多一樣tim.

係呢, 想請問白色外套是否一定經兩間校服公司買, 定普通開胸白色外套都得呢?

謝謝.

Rank: 3Rank: 3


136
103#
發表於 07-7-3 22:27 |只看該作者
onon530,
無上嚟幾日, 看見你和hermanpapa的對話真是獲益良多..
今曰終於到學校註冊了, 我哋好唔好開個新topic繼續chat, 定話响呢道繼續呢?
.
hermanpapa,
在另一個topic看你你囝囝攞獎, 恭喜 恭喜
真的很多謝你跟我們分享你的心得及給我們寶貴的意見.
你知啦, 我哋對學校實在不太了解, 好多嘢都未知, 難得你肯跟我們分享實在太好了, 以後多多指教啦!
係呢, 你囝囝讀幾年班呀?
每曰平均多少樣功課及多唔多project呢? 平均需要多少時間才可完成? 在網上看見學校每天最後一堂是導修課, 老師會指導學生做家課, 是真的嗎? 如果係咁, 都好似幾好.

小虎豬媽媽,
多謝你的提點, 我都聽過人講豐昌順好D, 今年兩間價錢差不多一樣tim.

Rank: 3Rank: 3


136
104#
發表於 07-7-3 22:30 |只看該作者

油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

onon530,
無上嚟幾日, 看見你和hermanpapa的對話真是獲益良多..
今曰終於到學校註冊了, 我哋好唔好開個新topic繼續chat, 定話响呢道繼續呢?
.
hermanpapa,
在另一個topic看你你囝囝攞獎, 恭喜 恭喜
真的很多謝你跟我們分享你的心得及給我們寶貴的意見.
你知啦, 我哋對學校實在不太了解, 好多嘢都未知, 難得你肯跟我們分享實在太好了, 以後多多指教啦!
係呢, 你囝囝讀幾年班呀?
每曰平均多少樣功課及多唔多project呢? 平均需要多少時間才可完成? 在網上看見學校每天最後一堂是導修課, 老師會指導學生做家課, 是真的嗎? 如果係咁, 都好似幾好.

小虎豬媽媽,
多謝你的提點, 我都聽過人講豐昌順好D, 今年兩間價錢差不多一樣tim.


原文章由 onon530 於 07-7-3 14:14 發表
之前hermanpapa都話去這間買會較好! 唔該小虎豬媽媽 :)
bk轉左版...好難搵...copy 字又唔得!!~~

Rank: 3Rank: 3


136
105#
發表於 07-7-3 22:32 |只看該作者

油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

onon530,
無上嚟幾日, 看見你和hermanpapa的對話真是獲益良多..
今曰終於到學校註冊了, 我哋好唔好開個新topic繼續chat, 定話响呢道繼續呢?
.
hermanpapa,
在另一個topic看你你囝囝攞獎, 恭喜 恭喜
真的很多謝你跟我們分享你的心得及給我們寶貴的意見.
你知啦, 我哋對學校實在不太了解, 好多嘢都未知, 難得你肯跟我們分享實在太好了, 以後多多指教啦!
係呢, 你囝囝讀幾年班呀?
每曰平均多少樣功課及多唔多project呢? 平均需要多少時間才可完成? 在網上看見學校每天最後一堂是導修課, 老師會指導學生做家課, 是真的嗎? 如果係咁, 都好似幾好.

小虎豬媽媽,
多謝你的提點, 我都聽過人講豐昌順好D, 今年兩間價錢差不多一樣tim.

Rank: 3Rank: 3


136
106#
發表於 07-7-3 22:34 |只看該作者
Sorry ah, 轉左版面唔係幾識用, post 左幾次tim!!

Rank: 3Rank: 3


357
107#
發表於 07-7-4 00:42 |只看該作者
唔好意思之前吾响h.k而家先覆你,我都未知,但真係好早,等我14號去完基顯再作決定
原文章由 琳琳B媽 於 07-6-30 20:22 發表
winglamcarmen,
幫你問咗啦. 得寶花園要去彩霞道上車, 大慨
7:03-7:05am上車, 我就要在淘大花園大慨7:00am上車..
不過最後時間都要7月中後才可確實..
你打算點呀?

Rank: 5Rank: 5


2851
108#
發表於 07-7-4 10:59 |只看該作者
HI!

其實hermanpapa早前已開了個~油塘基顯家長天地~大家可以去果樹傾ga!!

另外我以上topic又係連續post左好幾次...因為post完又唔見, 所以::" />

原文章由 琳琳B媽 於 07-7-3 22:32 發表
onon530,
無上嚟幾日, 看見你和hermanpapa的對話真是獲益良多..
今曰終於到學校註冊了, 我哋好唔好開個新topic繼續chat, 定話响呢道繼續呢?
.
hermanpapa,
在另一個topic看你你囝囝&# ...

Rank: 5Rank: 5


2977
109#
發表於 07-7-4 19:55 |只看該作者
Herman仔今年小一升小二,功課量不多3-4樣左右,但學校會做3-4樣網上功課(有些自費),雖話不計分,但多做會對小朋友有益,又有閱讀計劃,常識project一學期一個,其實和幼稚園差不多,不用擔心,只要多關心小朋友日常生活和溫習即可,不要太大壓力。
[quote]原文章由 琳琳B媽 於 07-7-3 22:32 發表
onon530,
無上

Rank: 3Rank: 3


195
110#
發表於 07-7-4 23:12 |只看該作者
大家好!幾天沒上來了!我已經盡了力,確定沒有機會和你們一起上油基了!不過已經盡力也就無憾了!我並沒有太大的失落和不開心。其實之前我去扣門的時候,也有思想準備,200多人扣20個位,機會是很小!扣到就當是意外驚喜,扣不到就隨緣!其實我的選校的要求並不是很高,首要校風要好,師資優良.不管是哪家小學小朋友都要用心讀書,作為家長要有全力支持,家校合作的精神!家長現在我只希望我小朋友在將要入讀的小學愉快學習!雖然不能和你們一起,但都可以在此一起分享資訊,互相幫助!希望我們以後可以多交流學校的事情!

[ 本文章最後由 szkelly 於 07-7-4 23:15 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2977
111#
發表於 07-7-5 00:56 |只看該作者
只要盡了力就可以,兩間基顯都源出一脈,理念相同。多些一起討論教育心得。雖然大家都不是教育家,但我們都是愛護孩子的家長。
原文章由 szkelly 於 07-7-4 23:12 發表
大家好!幾天沒上來了!我已經盡了力,確定沒有機會和你們一起上油基了!不過已經盡力也就無憾了!我並沒有太大的失落和不開心。其實之前我去扣門的時候,也有思想準備,200多人扣20個位,機會是很小!扣到就當 ...

Rank: 5Rank: 5


2851
112#
發表於 07-7-5 12:33 |只看該作者
Hello!

你有無再致電學校查詢, confirm收唔收呀?   不過最後結果點都好, 都有牛頭角基顯後備, 只是地點不同吧!  多d上來交流下呀!

原文章由 szkelly 於 07-7-4 23:12 發表
大家好!幾天沒上來了!我已經盡了力,確定沒有機會和你們一起上油基了!不過已經盡力也就無憾了!我並沒有太大的失落和不開心。其實之前我去扣門的時候,也有思想準備,200多人扣20個位,機會是很小!扣到就當 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖