關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 可否講下小一填表遊遊戲心得?
樓主: 亞薛
go

可否講下小一填表遊遊戲心得? [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
101#
發表於 07-9-27 16:01 |只看該作者
JeffB

原來係A&B係跨區的學校,我大意左添!
如果你心儀跨區學校,咁填都岩.
本區C都算放左頭三甲,算有誠意嫁啦.
但你要諗定有個好的理由,
若叩門時佢問你點解選跨區而唔首選佢囉
其實叩門時間間學校取向有所不同.
今年有學校-會先將學位比派位派得唔好的學生
(即派七/八位以後個d)所以我都唔敢再講策略點先岩!
總之運氣好重要!祝成功!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
102#
發表於 07-9-27 16:50 |只看該作者
littlelam88

唔好咁快訓唔著,反正訓唔著都於事無補
放鬆d.好多人陪你嫁.神必會好好保守

41 一定好多人,呢區好似係失敗率最高的其中一區
如果你選的係好大熱個幾間
91 好似好dd,但其實熱門都要爭.
但我對呢兩區校學唔算熟,所以唔可以答你點選!

你應該重有時間諗!因為首輪你得15分多數都唔得.
即要等大抽奬.無記錯無改例
更改地址證明可以係大抽奬前決定嫁.

不如先問自己最中意那一間多d,
跟住諗清楚地點方便自己與否?
若兩者都無問題,便選佢囉
其實派學校真係好講運氣.
要提自己,真係選唔到都接受到便好了!

另外除考慮課程深淺對囡囡的適合與否外
還要考慮校方的政策教育方向岩自己嗎?
因為小朋友都要家長配合先有好的發展
除非你位小朋友可以好成熟好獨立自動波,
唔係到時你會發覺好後悔個個係自己嫁.

祝你囡囡成功

Rank: 4


797
103#
發表於 07-9-27 23:16 |只看該作者
Hi 010

多謝你的祝福, 其實我還是十五十六, 還沒有作最後決定。


原文章由 010 於 07-9-27 16:01 硐表
JeffB

原來係A&B係跨區的學校,我大意左添!
如果你心儀跨區學校,咁填都岩.
本區C都算放左頭三甲,算有誠意嫁啦.
但你要諗定有個好的理由,
若叩門時佢問你點解選跨區而唔首選佢囉
其實叩門時間間學校取向有所不同.
今年有學校 ...

Rank: 5Rank: 5


1926
104#
發表於 07-9-28 10:48 |只看該作者

school

hi 010,

我想請教你以下問題:
我可以選擇用NET 14 同 NET16地址, 用邊個會較好?

Many many tks.
Hi, there are 2 happy bbs in our happy family. Let's become good friends!!! :-P :-) :-P :-P

Rank: 2


74
105#
發表於 07-9-28 21:00 |只看該作者
THANK YOU 010!
我也希望我會好運, 你呢, 係咪都要揀學校的?

ykchoi121
你d問題易答,答你先

>>自行派位 - 係咪明知唔夠分但都要填想入的學校以方便日後叩門?
都有d人直頭唔填,因為明知入唔到.
但我會建議你地填.因為真係試過有學校講明,
叩門時有位係會先比首輪/次輪都選佢的家長嫁

... [/quote]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
106#
發表於 07-9-28 23:17 |只看該作者
原文章由 EmilyMami 於 07-9-28 10:48 硐表
hi 010,

我想請教你以下問題:
我可以選擇用NET 14 同 NET16地址, 用邊個會較好?

Many many tks.


EmilyMami
NET 14 同 NET16我真係唔熟
唔勇亂比意見
但一樣祝你入到心儀學校,加油!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


8533
107#
發表於 07-9-28 23:25 |只看該作者
JeffB/ykchoi121
你地d心情我好明白,因為我去年為仔仔選校,
就領教過呢d煩惱,但因著神的恩典,
好幸運入到心儀首選,選校問題!
我唔係個個網都識.所以唔可以答得好詳盡
但都希望你地各位的小朋友入到一間好學校.
記住做左自己要做的,其他就交給神安排啦!
加油!
原文章由 JeffB 於 07-9-27 23:16 硐表
Hi 010

多謝你的祝福, 其實我還是十五十六, 還沒有作最後決定。



[ 本文章最後由 010 於 07-9-28 23:39 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3432
108#
發表於 07-9-29 01:17 |只看該作者
原文章由 littlelam88 於 07-9-26 23:30 硐表



hi 010,

我想請教你以下問題:
1. 我可以選擇用NET 41 同 NET91地址, 用邊個會較好?
2. 我有一所VERY心2的學校(SCHOOL A)在NET 41, BUT自選一定無份,因為得15分,聽說20分機會都是3:1 +上該校只有兩班小一( ...


net 41& 91:

我有d數據,唔知你有冇用,

2006年度                       2005年度
41(1178人)/50577人  (1066人)/49168
91(1676人)/50577人   (1774人)/49168
自行分配:甲類(兄姐讀緊)
61人 (5.72%)                71人(6%)
356人(21.24%)            386人(21.76%)
乙類(計分)
148人(12.65%)            135人(12.56%)
405人(24.16%)           491人 (27.68%)  

如果D資料你有用,明天再給你,有關統一 的百份比     
如果冇用就當睇下 D數字






  

[ 本文章最後由 sai1031 於 07-9-29 09:14 編輯 ]
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1085858&extra=page%3D2

Rank: 1


29
109#
發表於 07-9-29 12:55 |只看該作者
我想問一問,在自行分配時,選擇自己本區或跨區,是對分數是沒有關係的?

Rank: 5Rank: 5


3432
110#
發表於 07-9-29 20:20 |只看該作者
原文章由 ic007 於 07-9-29 12:55 硐表
我想問一問,在自行分配時,選擇自己本區或跨區,是對分數是沒有關係的?


是沒有關係的,只是計你的隋機number前或後
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1085858&extra=page%3D2

Rank: 5Rank: 5


1522
111#
發表於 07-9-29 20:39 |只看該作者
原文章由 010 於 07-9-27 16:50 硐表
littlelam88

唔好咁快訓唔著,反正訓唔著都於事無補
放鬆d.好多人陪你嫁.神必會好好保守

41 一定好多人,呢區好似係失敗率最高的其中一區
如果你選的係好大熱個幾間
91 好似好dd,但其實熱門都要爭.
但我對呢兩區校學唔 ...


THANKS 010

Rank: 5Rank: 5


1522
112#
發表於 07-9-29 20:42 |只看該作者
原文章由 sai1031 於 07-9-29 01:17 硐表


net 41& 91:

我有d數據,唔知你有冇用,

2006年度                       2005年度
41(1178人)/50577人  (1066人)/49168
91(1676人)/50577人   (1774人)/49168
自行分配:甲類(兄姐讀緊)
61人 (5.72%)              ...



sai1031,

多謝你資料!
不過我唔係幾明 請解釋!
如果有多些不妨再POST 出來!

Rank: 5Rank: 5


1090
113#
發表於 07-10-22 14:12 |只看該作者
010,

我囡囡k2,明年9月才選校,現在問好像太早,請勿介意.同你一樣,我首選是基督教學校,不過心儀那一間20分都要抽籤,有點擔心.而區內好的基督教學校不太多,大約6間左右/區內共有約16間小學,若果填統一派位就不知什樣填了?因為6間中,我只喜歡其中3間,其餘的3間比較其他non-christrian school,好像non-christrian school好d.

若頭那6間填晒6間基督教學校,表格其他部份應什樣填?因為其中第4-第6選擇,不是太多人選擇,如果隨機no.不是太bad的,都應該很大機會入.是否不用再填第7-第16個選擇?定還是在第7-16選擇中只填較汵門的學校,因假設熱門的已派晒位.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖