關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1150
1161#
發表於 07-6-9 16:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hinhinandy 寫道:
HI ^^ 大家好 ^^
          我想請問下以下尼兩間小學既資料,如:校風、功課、老師等等等等既問題 ^^,麻煩大家^^
          1 ) 天主教聖安德肋小學
             2 ) 基督教循道衛理小學
      


之前聽過過藍循有一半老師調了過蔣循,同埋d先生比較後生,但其實都教了好耐的!
而天主教聖安德助就多佢o地幼稚園升上去既學生,但亦會有多新移民,因佢近健明村,果度d家長多數都選佢
個人會較鐘意蔣循

Rank: 3Rank: 3


294
1162#
發表於 07-6-9 19:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic_id=788237&forum=45&start=50&viewmode=flat&order=0

banding 問題 您們可以參巧下. 其實都不用想太多. 6年後很多政策會改變. 

唔好想太多了. 開開心心預備上小一. 孩子真的長大了.由bb變成小一. 感恩更感恩.

Rank: 5Rank: 5


2641
1163#
發表於 07-6-9 20:23 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO
對不起,可否再幫忙問問你朋友,將官小的校風是否嚴緊?去年小一是否都好多新移民?我都有朋友的朋友直程係該校校長,但我怕她告訴我的未必夠客觀....現在只知道,它都係好谷小朋友成績的;並且會有25%小六生可派往將官中及聯校的官中;其他就一無所知了...     
[quote]
MIHOLO 寫道:
yeeli

我朋友是在將官小做老師,

Rank: 5Rank: 5


2641
1164#
發表於 07-6-9 20:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO
我個女都一樣,我就緊張到死,佢就奶奶閒,但我都唔敢比太大壓力佢,只係在家裡不斷話同佢玩'扮面試',叫佢記得address校長及say Good morning,點知見第一次面試時係下午,佢仲好開心咁同我講話佢記得講Good morning!!真係比佢激到暈暈地!!!     
我地嘅面試都好精采!校長先叫小朋友進去同佢'傾計'叫佢寫中英文名,跟住問:爸媽放假同你去邊到多,你最鈡意咩科目,課餘你有學啲咩,然後就打開佢呢個學期嘅中英數功課抽樣叫佢寫,串,及計!!!可憐呀女啱啱寫完'溶解'及newspaper呢啲連解都未識解嘅字就慘被問個正著!仲要加一條雙位加數...最後校長問佢知唔知六月第三個星期係咩日子...睇怕佢都係...     

Rank: 3Rank: 3


499
1165#
發表於 07-6-9 21:21 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

TKS ^^
我都係幫個同事問架,佢個仔明年就要揀小學喇 , 所以要留意下 , 唔該曬妳地呀 ^^

yeeli 寫道:
hinhinandy
天主教聖安德肋小學
呢間係天主教佑華小學搬出嚟,佢校舍好大好靚,
佢地上午己經上晒課,下午係就因為應唔同既程度去分班
學習,唔會分精英班,有個食堂係自己學校煮食物比學生,
只有少量食物係出便叫,重有係普通教中文課,有二位外国老師教英語,個外国老師幾好,因為我仔幼稚園搞模擬小學去過上堂,所以知道.
循衛理小學,校舍又係好大好靚
我只知佢地用評估,好似無考試,活動教學,佢地好新,所以得一至三年班,但有d媽咪話佢地師資好好.我只知咁多咋,希望幫到你,如果鐘意呢幾間就去佢地9月份既簡介會,到時可以聽下佢地既理念.
以笑臉迎接每一天 , 以信心去對抗逆境  ^0^
一個人的快樂 , 不是因為他/她擁有得多 , 而是因為他/她計較得少 ^0^
因為愛,學會珍惜.因為愛,學會不捨.因為愛,你要學會放下.
每個人都有一顆慈悲心,視乎你有沒有好好運用它. 慈=施予別人快樂, 悲=拔走別人痛苦.


Rank: 3Rank: 3


499
1166#
發表於 07-6-9 21:23 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tks ^^

yy02 寫道:
[quote]
hinhinandy 寫道:
HI ^^ 大家好 ^^
          我想請問下以下尼兩間小學既資料,如:校風、功課、老師等等等等既問題 ^^,麻煩大家^^
          1 ) 天主教聖安德肋小學
             2 ) 基督教循道衛理小學
      


之前聽過過藍循有一半老師調了過蔣循,同埋d先生比較後生,但其實都教了好耐的!
而天主教聖安德助就多佢o地幼稚園升上去既學生,但亦會有多新移民,因佢近健明村,果度d家長多數都選佢
個人會較鐘意蔣循 [/quote]
以笑臉迎接每一天 , 以信心去對抗逆境  ^0^
一個人的快樂 , 不是因為他/她擁有得多 , 而是因為他/她計較得少 ^0^
因為愛,學會珍惜.因為愛,學會不捨.因為愛,你要學會放下.
每個人都有一顆慈悲心,視乎你有沒有好好運用它. 慈=施予別人快樂, 悲=拔走別人痛苦.


Rank: 4


988
1167#
發表於 07-6-9 21:32 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama

"佢就奶奶閒"比你笑c我     
你個間真係問得好精彩喎,咁多野考,    六月三係咩日呀,我都唔記得,     
唔好咁快就無心機,希望在明天.

Rank: 5Rank: 5


2641
1168#
發表於 07-6-9 23:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,
唉...無法啦,肉在針板上,校長係呢個面試game裡面係至高無上嘅,佢問咩我都預測唔晒架啦,唯有估吓佢可能問嘅嘢,盡力同呀女rehersal囖!
六月第三個星期咪父親節囖!佢問呢條問題時我個心幾乎趹出嚟;心諗死緊喇~估唔到呀女答啱咗! ,但校長跟手又再問佢點慶祝時,佢已經口窒窒再答唔出了 校長好似唔係幾滿意咁亦唔再問她。雖然行出校長室後好唔開心,但我知個女盡晒力,我好想同校長講:錯不在孩子,為什麼要執著我把它報在第二位?難道學校真的不能寬恕我這個負責填表的錯嗎?呀女實在好希望入讀原校,會有奇蹟出現嗎?

Rank: 3Rank: 3


280
1169#
發表於 07-6-10 00:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama

o.k. 啦! 官小不太差, 他不會太嚴緊的.其實新移民方面間間都有很難說.那有一間少只是他會否跟上或轉校 .

Rank: 3Rank: 3


280
1170#
發表於 07-6-10 00:24 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

馮x是考要家長及小朋友各自 ,而將天只在考小朋友,
可否是像小學生上課   我老公說看不到因放下小朋友便要離開及到12:00才接回.
我老公說馮x問了很多問題,1/ 為何選他 ? 2/你希望在此校得到什麼 ? 及覺得此校有什麼優點 ? 3/ 你仔仔學業退步了你如何提升他 ? 4/你有想過他日做什麼嗎 ?( 老公說此點他答不出, 因沒想過   )好像仍有 我記不起   

我有問我老公對兩校有何感覺 ? 他說覺得兩校都一樣是全統校學, 及看將天沒有太多作品及獎牌展示

其實馮x有很多家長是父母出席,但我已不可能再請假了因2/6剛請完 30/6 又要再請假同仔仔學校去旅行.
    太晚了不談我明晚再說..bye

Rank: 5Rank: 5


2422
1171#
發表於 07-6-10 01:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

六月第三個星期日你都唔記得係乜野日子呀   , 真係難為左你老公了 .

miholo:

今日你去將天面試係第幾組呀, 我成日留意有無位家長帶住個仔的 , 咁你仔仔有無講番佢響將天考左d乜野呀, 我個女同我講佢做左8張紙呀, 之後就單對單同老師講左一陣, 最後比四幅圖佢, 要佢串成一個故事講番出來呀.

~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
1172#
發表於 07-6-10 08:27 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama
你女女努力咗就ok,唔好比壓力你自己,佢都好叻女,

Rank: 4


988
1173#
發表於 07-6-10 08:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

嘩嘩嘩,馮都咁多野考,    ,佢地考家長個d問題我都有想過,但要真係講出嚟就雞皮都動晒 你老公真叻,可以同仔仔去面試,如果我老公去面試實話對面個(c9話好囉)   

alkyng
我真要底打 咁都唔記得,不過我老公都唔記得
將天要考8張, 真係少d功力都唔得,你女女都好叻可以話返你知.

Rank: 3Rank: 3


221
1174#
發表於 07-6-10 16:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi alkyng
8張紙+四幅圖講故事   好利害啊!!!!不過對妳女女應該無難度..........祝妳成功!!!!
再講.........將天既功課真係唔簡單、有額外補充+英數,又多左一科science......少d心機都追唔上,最初連我都曾經諗過放棄,不過好彩e+佢已經習慣左多功課lu!!!!!

alkyng 寫道:
yeeli:

六月第三個星期日你都唔記得係乜野日子呀   , 真係難為左你老公了 .

miholo:

今日你去將天面試係第幾組呀, 我成日留意有無位家長帶住個仔的 , 咁你仔仔有無講番佢響將天考左d乜野呀, 我個女同我講佢做左8張紙呀, 之後就單對單同老師講左一陣, 最後比四幅圖佢, 要佢串成一個故事講番出來呀.

Rank: 4


988
1175#
發表於 07-6-10 18:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Q太郎媽咪

咁將天都真係好谷喎,你小朋友讀幾年班??我見住我對面個小朋友都讀得好辛苦咁,佢媽咪都話追唔上. 咁真係幾深.

Rank: 3Rank: 3


221
1176#
發表於 07-6-10 19:17 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Hi yeeli
我仔仔讀一年級,除左功課外...........,將天會加插補充練習同專題報告,真係百上加斤!!!!有時連我都透唔到氣,更何況一個六七歲既小朋友呢!!!!!!將天催谷係TKO係出晒名架~~但係如果小朋友應付得到,基礎會打得好好囉......我都係為左將來切想,先唔考慮轉校,希望亞仔二年級會好D喇!!!
將天數學科比其他學校教快半年,幸好亞仔數學科唔使溫書(其實係唔夠時間溫習)都有9X分,就將D時間集中係其他科目喇!!將天用既教科書唔淺架,係同出面D名校80%相同既。
我仔仔成績唔係太理想,全班考廿幾,屬於尾尾果GROUP,但平均分都接近80分,算喇....我收貨架,見佢盡左力就算lu!!!hehe.........見佢都讀得好辛苦架  
我成日諗......如果我唔使返工,多d時間同亞仔做功課+溫習,應該係會好好多既~~

yeeli 寫道:
Q太郎媽咪

咁將天都真係好谷喎,你小朋友讀幾年班??我見住我對面個小朋友都讀得好辛苦咁,佢媽咪都話追唔上. 咁真係幾深.

Rank: 5Rank: 5


2641
1177#
發表於 07-6-10 19:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,reneemama,tabotabo,
嗚嗚... ~ 好開心呀!我終於有第一個好消息:就係今日面試梁潔華成功,仲即場聽埋佢地嘅小一講座,你地係咪座上客呀?我地一家三口坐係第一行;中場呀女話要去洗手間,我就披住紫色披肩帯佢係旁邊行出去...
不過話時話,我覺得呢間學校嘅面試真係幾公平,因為佢地無問過我地攞小一抽獎嘅表格嚟睇,校長亦完全無見過家長,所有小朋友都係同一時間進入一個課室由一位主任及下任校長一次過用玩遊戲嘅形式面試,大約廿分鐘左右,主任就把三位小朋友帯番出來給家長,相信呢幾位應該係落選了,跟住主任就同淨底落嚟嘅家長講,話如無意外,淨底落嚟嘅小朋友都會係入選的了,還邀請我們參加小一講座tim...

Rank: 3Rank: 3


392
1178#
發表於 07-6-10 20:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hayamama,
我知你係邊個, 因為我坐你後兩行, 你坐邊位, 而我的位置是對住中間的.....
我覺得佢地幾好, 我拿了佢地介紹學校的小冊子, 佢地上課好似國際學校咁, 幾個小朋友坐在一張大檯....
今個暑假我會俾個仔學樂器, 因為呢間學校都幾著重音樂方面的發展
吾知我個仔會否周同你個女一班呢?   

Rank: 5Rank: 5


2422
1179#
發表於 07-6-10 22:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tabotabo / hayamama:

今日我個大女有d唔適服, 咁岩響講座個時間瞓左覺, 所以我地無去到呀, 聽你地咁講梁真係唔錯wor.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2641
1180#
發表於 07-6-10 23:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
唔緊要,校長話今日講嘅資料都已經放晒學校嘅網頁,我頭先上去都見到,不過我啲電腦好差,唔識link up比你睇... 不過我一路都知呢間小學真係唔差,雖然我唔知佢嘅成績同將天有否比較,但確信佢地嘅學習氣氛就一定唔差先,佢地嘅吹谷方法係讓小朋友愛上閱讀成為習慣,可能我暫時都仲係好green,無咩機會參予過其他小學的講座;不過相信朝著呢個方向嘅教育應該係好過dry谷小朋友只顧拚命做習作的填鴨式教育     
不過,我暫時未同老公有共識,因他與呀女都異口同聲地說原校(女校)較合適,而且仲有王永樹及聖家未interview,呀女話間間學校都好,好難選擇喎...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖