- 在線時間
- 118 小時
- 最後登錄
- 12-4-25
- 國民生產力
- 153
- 附加生產力
- 194
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 152
- 主題
- 13
- 精華
- 0
- 積分
- 499
- UID
- 43
 
|
Re: 95區家長大都會
TKS ^^
我都係幫個同事問架,佢個仔明年就要揀小學喇 , 所以要留意下 , 唔該曬妳地呀 ^^
yeeli 寫道:
hinhinandy
天主教聖安德肋小學
呢間係天主教佑華小學搬出嚟,佢校舍好大好靚,
佢地上午己經上晒課,下午係就因為應唔同既程度去分班
學習,唔會分精英班,有個食堂係自己學校煮食物比學生,
只有少量食物係出便叫,重有係普通教中文課,有二位外国老師教英語,個外国老師幾好,因為我仔幼稚園搞模擬小學去過上堂,所以知道.
循衛理小學,校舍又係好大好靚
我只知佢地用評估,好似無考試,活動教學,佢地好新,所以得一至三年班,但有d媽咪話佢地師資好好.我只知咁多咋,希望幫到你,如果鐘意呢幾間就去佢地9月份既簡介會,到時可以聽下佢地既理念. |
|
|
以笑臉迎接每一天 , 以信心去對抗逆境 ^0^
一個人的快樂 , 不是因為他/她擁有得多 , 而是因為他/她計較得少 ^0^
因為愛,學會珍惜.因為愛,學會不捨.因為愛,你要學會放下.
每個人都有一顆慈悲心,視乎你有沒有好好運用它. 慈=施予別人快樂, 悲=拔走別人痛苦.
|