關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2114
1161#
發表於 07-1-17 16:06 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hhkk,

kk 點呀..希望亞靚女快d好返啦...
kk 打了水豆針未?  我亞細女就中左招..成個星期去左亞婆到...近排..都好多人中招...我又唔記得帶佢去打針..

中英文亞女都話有d 唔識做..不過就話有 9x 分喎..聽到都唔敢相信..   

Rank: 4


708
1162#
發表於 07-1-17 16:07 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hhkk,
今早見到hh, 佢又好有信心&cool咁同我講: 應該識晒D英文--->好"英"呀! 但我仔說Eng. 難過中文好多, 因好多comprehension, 冇得溫, 篇文入面又冇答案wor!!??      

heiheikeikei 寫道:
哇......   
問題在於......小朋友們....識唔識先...[quote]
Cassey 寫道:
亞囡話:

中文----七版紙
英文----九版紙

聽到都      

kec
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2114
1163#
發表於 07-1-17 16:10 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hhkk,

我亞女現在只有 2 個電視節目
1) 高朋滿坐
2) 我們一家 (4:30-5:00) 卡通片
是溫習的休息時間

今日無溫數學..現在她在回信比朋友仔..

Rank: 6Rank: 6


8185
1164#
發表於 07-1-17 16:11 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

出緊TB.....補做緊Debit Note........
星期五朝早仍然要上大陸,下午趕返嚟同hhkk睇眼
因為老爺有堂........我要靠自己....
cheungmp 寫道:
hhkk,
咁你仲有無咁忙呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1165#
發表於 07-1-17 16:12 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

rn,
咁你細女好返未?
我都無帶阿仔去打針, 其實早d出水豆冇咁辛苦, 而且唔會再出, 有人話打左針反而唔好
rubyngan 寫道:
hhkk,

kk 點呀..希望亞靚女快d好返啦...
kk 打了水豆針未?  我亞細女就中左招..成個星期去左亞婆到...近排..都好多人中招...我又唔記得帶佢去打針..

中英文亞女都話有d 唔識做..不過就話有 9x 分喎..聽到都唔敢相信..   

Rank: 4


708
1166#
發表於 07-1-17 16:12 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

kec,

kc 今早很乖, 話有10元零用$請我食燒買, 她買了$6, 話留番$4下次用, 有分數, 有protential 管家用, 你可放心la            

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1167#
發表於 07-1-17 16:15 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

哇~你囡囡唔洗溫數學呀?
我過唔到自己嗰關, 整左d文字題比佢做
rubyngan 寫道:

今日無溫數學..現在她在回信比朋友仔..

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1168#
發表於 07-1-17 16:17 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

又睇眼? hh隻眼做咩呀? 係未材"天材"多身子弱
[quote]
heiheikeikei 寫道:
出緊TB.....補做緊Debit Note........
星期五朝早仍然要上大陸,下午趕返嚟同hhkk睇眼
因為老爺有堂........我要靠自己....[quote]

Rank: 4


708
1169#
發表於 07-1-17 16:20 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp,

早幾年巳同仔打了水豆針, 冇咩大幅作用, 但touchwood 中了水豆, 都好high risk 架.

係wor, 上次學校打完針, 有冇派回針咭及健康記錄冊????

Rank: 6Rank: 6


8185
1170#
發表於 07-1-17 16:20 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

rn,

kk 佢應該ok, 因為佢識係咁打比我同留言

哎呀......我有隻葯水係比出水豆時飲架...
hhkk 都一齊出左,係hh惹kk,
隻葯水人地解紹比我,好好
當年kk睇e生, 食左e生開個隻葯都係好癢....瞓唔到
後尾食左嗰支葯,佢舒服好多.......藍白色盒.Z字頭....

妳阿細e+點呀....?
rubyngan 寫道:
hhkk,

kk 點呀..希望亞靚女快d好返啦...
kk 打了水豆針未?  我亞細女就中左招..成個星期去左亞婆到...近排..都好多人中招...我又唔記得帶佢去打針..
信..   

Rank: 6Rank: 6


8185
1171#
發表於 07-1-17 16:23 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

美菜子.....
佢邊次話自己唔得㗎...
佢話比佢daddy 知...佢識晒添....
上次夠係話識晒喇
一樣有野錯,一樣係大細佳不分 :evil:
maychoi 寫道:
hhkk,
今早見到hh, 佢又好有信心&cool咁同我講: 應該識晒D英文--->好"英"呀! 但我仔說Eng. 難過中文好多, 因好多comprehension, 冇得溫, 篇文入面又冇答案wor!!??      

Rank: 4


708
1172#
發表於 07-1-17 16:25 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hhkk,
係咪zyrtec? 鼻敏感及皮膚痕用, 但都幾眼瞓.

[quote]
heiheikeikei 寫道:
rn,

kk 佢應該ok, 因為佢識係咁打比我同留言

哎呀......我有隻葯水係比出水豆時飲架...
hhkk 都一齊出左,係hh惹kk,
隻葯水人地解紹比我,好好
當年kk睇e生, 食左e生開個隻葯都係好癢....瞓唔到
後尾食左嗰支葯,佢舒服好多.......藍白色盒.Z字頭....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
1173#
發表於 07-1-17 16:26 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hhkk,
咁佢係識晒喎
講真, d外國人真係唔理d咩大細佳架喎
[quote]
heiheikeikei 寫道:
美菜子.....
佢邊次話自己唔得㗎...
佢話比佢daddy 知...佢識晒添....
上次夠係話識晒喇
一樣有野錯,一樣係大細佳不分 :evil:

Rank: 6Rank: 6


8185
1174#
發表於 07-1-17 16:29 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

rn,
多謝回覆

哇......阿女咁叻喇.....書信來往喇~~~
rubyngan 寫道:
hhkk,

我亞女現在只有 2 個電視節目
1) 高朋滿坐
2) 我們一家 (4:30-5:00) 卡通片
是溫習的休息時間

今日無溫數學..現在她在回信比朋友仔..

Rank: 5Rank: 5


4355
1175#
發表於 07-1-17 16:34 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

係呀, 響屋企話事十足, 佢計我D時間最叻!  所以我都唔係好擔心佢第日會俾老公"蝦"
maychoi 寫道:
kec,

有protential 管家用, 你可放心la            

Rank: 6Rank: 6


8185
1176#
發表於 07-1-17 16:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

美菜子,

老爺話個盒寫: Zovirax

係咪一樣架???都幾貴HKD4XX.00,但食左真係減左好多痕癢
hh 無食到(我唔知)咁有惹到kk,後尾有人話我知,咁我年28就週圍搵...KLN居然無呀...要出旺角買....
maychoi 寫道:
hhkk,
係咪zyrtec? 鼻敏感及皮膚痕用, 但都幾眼瞓.

Rank: 5Rank: 5


4355
1177#
發表於 07-1-17 16:45 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

呀~~~~我想問左好耐架啦, 成日上到嚟都唔記得! 好彩美菜子提醒左我.......

係呢上次學校打完針, 有冇派回針咭及健康記錄冊????
maychoi 寫道:
mp,

係wor, 上次學校打完針, 有冇派回針咭及健康記錄冊????

Rank: 6Rank: 6


8185
1178#
發表於 07-1-17 16:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp,
係因為佢自己有信心先陪佢老豆去"癲"(CB啲試)
但....唔好太高估自己,我無打沉佢....睇左result先
佢又話佢有check 大細佳喎
(上次又係咁講,出嚟咪又係咁錯~~ )
cheungmp 寫道:
hhkk,
咁佢係識晒喎
講真, d外國人真係唔理d咩大細佳架喎

Rank: 6Rank: 6


8185
1179#
發表於 07-1-17 16:50 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

我無收到喎

我都好想問,六歲嗰支針係學校打定自己去健康院打㗎???
Cassey 寫道:
呀~~~~我想問左好耐架啦, 成日上到嚟都唔記得! 好彩美菜子提醒左我.......

係呢上次學校打完針, 有冇派回針咭及健康記錄冊????

Rank: 6Rank: 6


8185
1180#
發表於 07-1-17 16:54 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp,
我都係...我是但買左本小一練集比佢做個D"超級文字題"
未知結果.....老爺話佢食緊Tea +
cheungmp 寫道:
哇~你囡囡唔洗溫數學呀?
我過唔到自己嗰關, 整左d文字題比佢做
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖