關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
1161#
發表於 07-6-7 09:16 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymmummy, agneshwh,

我個仔上星期唔見咗本 eng ge,就快讀完 p.1 ,如果係你地,會唔會買過本新?

Rank: 5Rank: 5


3218
1162#
發表於 07-6-7 09:23 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs, 不如我copy比你拉. 都就快讀完 p.1...你覺得好吾好?

2fungs 寫道:
kittymmummy, agneshwh,

我個仔上星期唔見咗本 eng ge,就快讀完 p.1 ,如果係你地,會唔會買過本新?

Rank: 5Rank: 5


3218
1163#
發表於 07-6-7 09:45 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Rank: 5Rank: 5


1178
1164#
發表於 07-6-7 10:09 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

kittymummy,
其實都唔洗COPY,如果要溫書可以溫 WORKBOOK,PLP... THOMAS 話唔係堂堂 ENG 都要用 GE...
總之,唔該晒你。

Rank: 5Rank: 5


3218
1165#
發表於 07-6-7 11:32 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

小澄媽咪, 請問你開平係第幾志願?

Rank: 1


12
1166#
發表於 07-6-7 12:20 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

我放旅港開平係甲部第三志願同埋乙部
該用戶已被刪除

1167#
發表於 07-6-7 13:24 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1178
1168#
發表於 07-6-7 13:32 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

其實小朋友未曾入過千禧校舍讀,佢地唔會覺得 開平小學校舍細。  好似我個仔咁,讀咗大半年仲未知道 staff room B 响邊樹,如果間學校大D,可能佢會迷路!

Rank: 1


12
1169#
發表於 07-6-7 16:06 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Hi 民民媽咪,
你個小朋友都係女兒呀!咁就好了!佢可以認多

Rank: 2


81
1170#
發表於 07-6-8 00:37 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Jason Ma Ma

Thank you very much for your valuable information.

Many many thanks ...

Rank: 1


18
1171#
發表於 07-6-10 10:34 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

makcyc,

You're welcome.  Other parents here also share much valuable information.  As I'll be quite busy at work in these few weeks, I think I could only update you any new development of the school (probably for P.2 or above) after the parents' day (receiving the final exam result).

Rank: 2


81
1172#
發表於 07-6-10 22:47 |只看該作者

Re: 請問有無開平會小學家長?

Hello,  小澄媽咪 & 民民媽咪

I am glad to know both your childrens will be studying in  Hoi Ping in the coming Sept, 2002.  On July 7, I will bring my son to attend the class interview.  Do you know how to choose kids  in the Mandarin & English Class ???

Hope to see you in July 7 !!!

Rank: 3Rank: 3


438
1173#
發表於 07-6-11 00:27 |只看該作者

Re: 請問有無開平會小學家長?

各位開平家長:

你地好!我個仔依家都讀緊開平, 讀小二的。見到有d家長來年的9月擔心入學情況及對學校的資料感到陌生,都想在此發表一下。

小一時我是以第一志願報的,之前亦往過幾間學校了解及做過research。我自己對這間學校好有好感的,因為看到老師的友善、校長的進取及踏實;不像其他的附近小學,雖然個名好似出名些,但只有狂谷他們成績好,而忽略小朋友的品格教育。而開平注重學習水平外,還很著重小朋友的品格教育,是想教好每個小朋友。

上年入讀開平小一後,我一直都有細心觀察各方面,個個老師都好用心教導學生。每星期的正式默書又有預默,令小朋友到默書時信心大好多;默書亦有獎勵計劃,大中細獎,令小朋友漸漸適應溫書。小一上學期,每班會有兩個午膳姨姨(家長義工),引導小一學生的在用膳時的自立能力;每逢星期五,午膳後會有故事姨姨(家長義工)在圖書館分組講故事。開平的家長日在測驗後,而不是在考試後,原來是希望老師與家長見面後,了解到小朋友的不足之處可以加以改善,到考試時有更好的效果,這個應該與別的學校不同。

此外,我亦都聽過有小朋友追不上,老師放學後為他補課;所以在這裡有家長告知,我都相信的。如果仔女不是內地人,一定不懂普通話,一個普通話老師教30多個學生,我覺得小朋友比較難明,因此我在星期六在外比我的兒子返普通話班(小組形式),這樣會好些。

有些家長說開平較為不好的地方是地方細,但始終比起我以前讀小學時真的好好了,所以我已很滿足。其實地方雖小,五臟俱全,電腦室有兩個,一個是高年班用,另一個是低年班用,唔知你地有無去過呢?真令我大開眼界!

由於開平是商會學校,在很多資源上都由校董會資助,我曾與另一學校的家長朋友談過,原來我們要付的費用是很低及少的。

每年校內都有進行番新,處處都是為學生著想!我都想過小學生活呀!

剛剛過的星期六,開平家教會在校內禮堂有個中醫講座,請左個中醫師講關於食療及醫療穴位的。開平家長, 你地有無去呀?我學到好多野,比想像中好好多!你地有乜野意見呀?

旋媽

Rank: 3Rank: 3


438
1174#
發表於 07-6-11 00:33 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

2fungs:

唐突了點!看到你個仔唔見左小一英文書. 你依家搵番本書未? 小一既書, 我都好似無係度, 或者我試試幫你問二年班既家長, 你可以覆我!

旋媽

Rank: 5Rank: 5


3218
1175#
發表於 07-6-11 00:44 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

如果第日我無做嘢, 亦都會去學校做義工.....

Rank: 3Rank: 3


438
1176#
發表於 07-6-11 09:49 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

Kittymummy,

其實開平有時星期六都會有節目,正如上個月5月26日有學生表演欣賞,你有無參加呀?無時間做義工,多些參與學校活動都可了解多些!

旋媽
該用戶已被刪除

1177#
發表於 07-6-11 12:05 |只看該作者

Re: 請問有無開平會小學家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1178#
發表於 07-6-11 12:10 |只看該作者

Re: 請問有無開平會小學家長?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1178
1179#
發表於 07-6-11 12:55 |只看該作者

Re: 請問有無ヷ銇}平會小學家長?

旋媽,
我仲未搵到呀!!
而家諗住淨係溫d 作業算了...
唔該晒你!

旋媽 寫道:
2fungs:

唐突了點!看到你個仔唔見左小一英文書. 你依家搵番本書未? 小一既書, 我都好似無係度, 或者我試試幫你問二年班既家長, 你可以覆我!

旋媽

Rank: 3Rank: 3


438
1180#
發表於 07-6-11 13:05 |只看該作者

Re: 請問有無開平會小學家長?

民民&媽媽:

多謝你們的分享!我才知道新一年小一有些班別是用普通話教中文。

旋媽
‹ 上一主題|下一主題